Paaldansen / Pole Fitness

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 13:59

xWouter schreef:
Oh meen je! Danceaholic ben ik niet tegen gekomen, ik ga eens kijken, bedankt! Heb je met beide goede ervaringen?

Oosterhout zou al helemaal top zijn, daar woon ik namelijk :D Maar dat zal nog wel even duren als ze dat nog in werking willen gaan zetten

Zit in de buurt van het station van Breda. Ze hebben binnenkort (morgen volgens mij) proeflessen voor allerlei soorten lessen.

Ik ben bij danceaholic nog nooit echt geweest. ooit in een ver verleden aerial hoop gedaan en vond het toen leuk. Wel een keer gepaaldanst op hun locatie, die is wel echt vet! Hele hoge palen <3

Ja dat van Oosterhout kan zo beginnen alleen de instructrice (ik dus :o :') ) doet een beetje moeilijk :+

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 14:05

Ah oke! Probeer het te vinden op internet maar het wil nog niet lukken.. Voel me heel atechnisch nu :+

Oh haha! Nu ben ik wel benieuwd hoe dat zit :=

EDIT: Ah gevonden, ik zocht op danceaholic ipv dancaholic, oeps!

Jolienn

Re: Paaldansen / Pole Fitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 15:23

Hee wat leuk, wat meer mensen uit de buurt nu :) Ik wil binnenkort weer gaan proberen wat mn knie er van vind als ik in de paal ga hangen. Ik heb vorig weekend voor het eerst weer paard gereden. Volgend weekend weer en dan wat meer draven en galopperen. Daarna stuur ik mn instructrice maar eens een appje denk ik.

Blingh ben jij recent verhuisd? Ik dacht dat je in omgeving Den Haag woonde/les gaf?

Wedstrijden lijkt me heel leuk, maar dat is wel een toekomst dingetje, haha. Succes met je choreo, is dat helemaal vrij of moet je bepaalde oefeningen er in verwerken?

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 15:47

xWouter schreef:
Ah oke! Probeer het te vinden op internet maar het wil nog niet lukken.. Voel me heel atechnisch nu :+

Oh haha! Nu ben ik wel benieuwd hoe dat zit :=

EDIT: Ah gevonden, ik zocht op danceaholic ipv dancaholic, oeps!

Ooh sorry ik type het ook al de hele tijd verkeerd :+ Handige naam is anders :')

Trouwens je hebt op groupon een leuke aanbieding bij paal&dansstudio, kun 1 of 5 lessen kopen voor een leuk bedrag om het uit te proberen.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet een groot fan ben van Paal&dansstudio omdat zij heel vast zitten in hun levels en je moet bepaalde oefeningen doen en kunnen voordat je door mag. Vind ik helemaal prima alleen het mag ook wel een ge-update worden. Beginners leren met een twisted grip butterfly is echt niet meer van deze tijd. :n

Sowieso doen ze veel in twisted grip aan het begin van het paaldansen waar ik echt op tegen ben. Vooral omdat er nu de kennis is dat deze zo blessure gevoelig is :n

Jolienn schreef:
Hee wat leuk, wat meer mensen uit de buurt nu :) Ik wil binnenkort weer gaan proberen wat mn knie er van vind als ik in de paal ga hangen. Ik heb vorig weekend voor het eerst weer paard gereden. Volgend weekend weer en dan wat meer draven en galopperen. Daarna stuur ik mn instructrice maar eens een appje denk ik.

Blingh ben jij recent verhuisd? Ik dacht dat je in omgeving Den Haag woonde/les gaf?

Wedstrijden lijkt me heel leuk, maar dat is wel een toekomst dingetje, haha. Succes met je choreo, is dat helemaal vrij of moet je bepaalde oefeningen er in verwerken?

Ja recentelijk verhuisd naar Breda dus nu opzoek naar iets anders om nog paal te dansen of les te geven.

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:48

@Blingh Haha geeft helemaal niks! Ah oke, dus jij zou dan Dancaholic eerder aanraden? Zit wel een behoorlijk prijsverschilletje zag ik ook

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 20:13

xU_Blinghx schreef:
Succes met je choreo! Ik zou in eerste instantie ook meedoen maar heb mij toch uitgeschreven. Teveel stress en momenteel allerlei dingen op privé gebied dat ik er echt geen zin in had om me hierop te focussen.

Zijn privélessen van Dineke duur? Zou ook graag meer privéles willen nemen zodat ik gefocussed aan het werk kan gaan maar de prijzen en het reizen houden me tegen. :o Wil het liefst van Dineke en Tatjana les omdat ik die echt zo goed vind. Maar ook een paar andere in Amsterdam.
Nadeel is dat ze allemaal in Amsterdam wonen |(

Gaaf dat je mee gaat doen aan het NK! Ik wil er ook ooit een keer aan meedoen maar ben veelste schijterig om het te doen. Het niveau is zo hoog tegenwoordig. En ik vind het stom dat er geen categorieën zijn maar allen elite -O- Legt de lat ook 100x hoger.
Misschien als ik straks wat meer tijd heb dat ik wel mee wil gaan doen aan het NK artistic.

Ik zag dat je was doorgestreept op de lijst, super jammer! Ga je nog wel kijken?

Uhmm, laten we het erop houden dat ik dit jaar niet op vakantie ga nu ik die lessen heb gekocht :') Ik kan je via de prijslijst doorsturen als je wilt als je even je email adres pb't. Goedkopere optie zou zijn om op een vrijdagavond mee te doen bij sportief? Daar geeft ze dan les. Ik ga daar ook vaker heen dus dan kunnen we een keer samen!

Ik heb ook echt niet het niveau van de rest van het NK, maar voor de doubles doet vooral mijn partner veel en hang ik in de meeste moves in een layback :Y) Artistic lijkt me ook echt leuk! We zaten nog te twijfelen over pole sport of artistic, maar dit jaar pole sports doen. Het is wel echt een puzzelwerk hoor, ik ben al flink wat uren kwijt aan alleen maar de regels doorlezen om uit te vinden welke compulsories we achter elkaar gaan doen :') Bijna meer tijd dan het daadwerkelijke trainen haha.

@Banjer, laat je weten hoe de workshop was?! :D Ben zooo jaloers haha!

@Ies_, ik doe mee met Fairy, en jij?

Wat leuk dat jullie in Breda (gaan) trainen! Daar woont mijn halve familie dus ik wil daar eigenlijk ook weleens een lesje doen als ik op bezoek ga bij een studio.

@Jolienn, voor deze choreo is het helemaal vrij, er zit alleen in mijn categorie wel een limiet aan de soorten moves die je mag doen qua moeilijkheidsgraad. Dus je hebt vaak bv beginner/intermediate/advanced categorie en dan geven ze voorbeeld moves die bij elke categorie horen. Dus dat er straks niet een beginner loopt te iron-x'en ofzo. Voor het NK is het wel wat meer aan regels gebonden en zijn er compulsories waar je aan moet voldoen. Dat is een hele lijst aan moves per categorie en dan moet je uit elke categorie 1 ding kiezen.

Waaaaat twisted grip butterfly bij beginners?! Daar heb ik echt nog nooit van gehoord -O- :n

Ik type echt hele essays elke keer geloof ik, sorry :))

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:19

Kan twisted butterfly wel? :o

Uiteraard laat ik weten hoe het was :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 09:25

xWouter schreef:
@Blingh Haha geeft helemaal niks! Ah oke, dus jij zou dan Dancaholic eerder aanraden? Zit wel een behoorlijk prijsverschilletje zag ik ook

Eerlijk durf ik dat ook niet te zeggen omdat ik er zelf nog nooit ben geweest.
Zij zijn wel meer aan het dansen zeg maar.

Ik zou zeggen probeer bij beiden een proefles en kijk wat je meer aantrekt. :)
Op Groupon staan er ook vaak aanbiedingen die een stuk voordeliger zijn dan gelijk een abbonement af te sluiten.
mingming schreef:
xU_Blinghx schreef:
Succes met je choreo! Ik zou in eerste instantie ook meedoen maar heb mij toch uitgeschreven. Teveel stress en momenteel allerlei dingen op privé gebied dat ik er echt geen zin in had om me hierop te focussen.

Zijn privélessen van Dineke duur? Zou ook graag meer privéles willen nemen zodat ik gefocussed aan het werk kan gaan maar de prijzen en het reizen houden me tegen. :o Wil het liefst van Dineke en Tatjana les omdat ik die echt zo goed vind. Maar ook een paar andere in Amsterdam.
Nadeel is dat ze allemaal in Amsterdam wonen |(

Gaaf dat je mee gaat doen aan het NK! Ik wil er ook ooit een keer aan meedoen maar ben veelste schijterig om het te doen. Het niveau is zo hoog tegenwoordig. En ik vind het stom dat er geen categorieën zijn maar allen elite -O- Legt de lat ook 100x hoger.
Misschien als ik straks wat meer tijd heb dat ik wel mee wil gaan doen aan het NK artistic.

Ik zag dat je was doorgestreept op de lijst, super jammer! Ga je nog wel kijken?

Uhmm, laten we het erop houden dat ik dit jaar niet op vakantie ga nu ik die lessen heb gekocht :') Ik kan je via de prijslijst doorsturen als je wilt als je even je email adres pb't. Goedkopere optie zou zijn om op een vrijdagavond mee te doen bij sportief? Daar geeft ze dan les. Ik ga daar ook vaker heen dus dan kunnen we een keer samen!

Ik heb ook echt niet het niveau van de rest van het NK, maar voor de doubles doet vooral mijn partner veel en hang ik in de meeste moves in een layback :Y) Artistic lijkt me ook echt leuk! We zaten nog te twijfelen over pole sport of artistic, maar dit jaar pole sports doen. Het is wel echt een puzzelwerk hoor, ik ben al flink wat uren kwijt aan alleen maar de regels doorlezen om uit te vinden welke compulsories we achter elkaar gaan doen :') Bijna meer tijd dan het daadwerkelijke trainen haha.

@Banjer, laat je weten hoe de workshop was?! :D Ben zooo jaloers haha!

@Ies_, ik doe mee met Fairy, en jij?

Wat leuk dat jullie in Breda (gaan) trainen! Daar woont mijn halve familie dus ik wil daar eigenlijk ook weleens een lesje doen als ik op bezoek ga bij een studio.

@Jolienn, voor deze choreo is het helemaal vrij, er zit alleen in mijn categorie wel een limiet aan de soorten moves die je mag doen qua moeilijkheidsgraad. Dus je hebt vaak bv beginner/intermediate/advanced categorie en dan geven ze voorbeeld moves die bij elke categorie horen. Dus dat er straks niet een beginner loopt te iron-x'en ofzo. Voor het NK is het wel wat meer aan regels gebonden en zijn er compulsories waar je aan moet voldoen. Dat is een hele lijst aan moves per categorie en dan moet je uit elke categorie 1 ding kiezen.

Waaaaat twisted grip butterfly bij beginners?! Daar heb ik echt nog nooit van gehoord -O- :n

Ik type echt hele essays elke keer geloof ik, sorry :))

Nee ik kom ook niet kijken |( Kaartjes waren al uitverkocht :( Maar misschien dat er nog een kaartje vrij komt maar ik zie wel tegen die tijd.

Ja ik ben zeker van plan om een keer bij Sporief een lesje te volgen bij haar. Maar het is vooral het reizen wat me tegenhoud. :+
Ja prijslijst heb ik inderdaad voorbij zien komen :')

en jaa lijkt me leuk om een keer samen te trainen :D

Banjer schreef:
Kan twisted butterfly wel? :o

Uiteraard laat ik weten hoe het was :D

Twisted butterfly met andere been gehaakt kan makkelijk, of ik het beginners gelijk leer is een tweede. Want die is een stuk moeilijker dan een reguliere butterfly. O:) Voor mij ligt dat echt per persoon eraan hoe dat gaat.

Voor de nieuwelingen onder ons de reden waarom ik tegen twisted grip ben:

Trouwens ik ben niet per se tegen twisted grip, soms ontkom je er niet aan, maar het is wel belangrijk dat er eerst true/split grip wordt geleerd en cupgrip. Als je daar sterk genoeg voor bent dan kun je twisted grip beter aan, maar het blijft een blessuregevoelige grip.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:57

Ik ga straks het filmpje over de twisted grip kijken, ik heb hem volgens mij nog niet gehad.

Een vriendin van mij heeft volgens mij nog 3 bezoekers kaartjes voor fairy te koop, weet niet of dat hetzelfde evenement is? :+

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-19 19:24

@blingh, ze zoeken nog palen poetsers volgende week, misschien is dat iets voor je? Mag je trouwens niet gewoon kijken?! Je hebt toch al betaald voor je deelname geld!

SharonBdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 21:24

xU_Blinghx schreef:
SharonBdB schreef:
Leuk! Ik heb mij aangemeld voor een proefles, maar niemand die mee wil. Er heerst toch wel een soort vooroordeel over pole fitnes... Het is van mij al een paar jaar een wens om dit te gaan proberen. Maar ik moet zeggen dat ik het heel eng vind om er alleen heen te gaan. Ik ben totaal out of shape... Maar goed de eerste stap is gezet.. Erg leuk om te lezen dat er meer zijn die deze mooie sport (willen) beoefenen! *\%/* *\%/*

Yesss welcome to the dark side ~~}>

Gewoon gaan, ik merk dat mensen die alleen komen sneller een klik met andere mensen hebben dan wanneer ze als duo/groepje komen.

En onthoud; iedereen is ergens begonnen! en de meeste zijn begonnen om weer back in shape te komen. :)

[quote="corine1981"]

Dank je wel! }:) Dat is ook zo hoor! Als je met z'n tweeën bent ben je meer gericht op elkaar idd. Je hebt helemaal gelijk, ik ga het doen!, zo spannend :):)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 21:37

Sharon: kom je morgen ook naar de workshop van Maud? (Kijken? Meedoen?)
Lijkt me sowieso gezellig om te meeten :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 15:57

Het was zo gaaf :D veel geleerd, veel inspiratie gekregen :D ik wil zeker meer workshops van Maud volgen... ben nu nog meer fan van haar... :D en Belinda, van Pole Fitness, was er ook... leuk om haar weer te zien :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

SharonBdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 09:57

Banjer schreef:
Sharon: kom je morgen ook naar de workshop van Maud? (Kijken? Meedoen?)
Lijkt me sowieso gezellig om te meeten :D

Ik denk dat ik dat heb gemist was niet helemaal op de hoogte van een workshop :+

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:53

SharonBdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 07:16

Banjer schreef:
Volg Dansstudio Linda op fb... als ze weer iets organiseert, dan post ze het daar..

Hadden jullie deze al gezien? https://www.facebook.com/events/270201633861885/?ti=ia

Dank je! Gelijk de pagina maar even geliket... *\o/*

Maar.. Ik ben benieuwd hoe je dat weet, volg je zelf de lessen bij dansschool linda?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:10

Nee, ik zag de workshop van Maud gedeeld worden door Pole Fitness... :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:57

mingming schreef:
@blingh, ze zoeken nog palen poetsers volgende week, misschien is dat iets voor je? Mag je trouwens niet gewoon kijken?! Je hebt toch al betaald voor je deelname geld!

Nee staat expliciet in de regels. :( Ik kom wel palenpoetsen *\o/* Leuke voorwaarden ook :D
Ik heb alleen een schijt hekel aan palenpoetsen maar moet goed komen :D
Zal wel olie meenemen en op de palen smeren bij de tegenstanders :))
Banjer schreef:
Het was zo gaaf :D veel geleerd, veel inspiratie gekregen :D ik wil zeker meer workshops van Maud volgen... ben nu nog meer fan van haar... :D en Belinda, van Pole Fitness, was er ook... leuk om haar weer te zien :D

[ [url=m/jd8Vj6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/seIAVa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/v4tkBc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat fijn dat je het naar je zin had!
Ik ben erachter gekomen dat Reeuwijk helemaal niet zo ver van mij vandaan is := :')

Banjer schreef:
Volg Dansstudio Linda op fb... als ze weer iets organiseert, dan post ze het daar..

Hadden jullie deze al gezien? https://www.facebook.com/events/270201633861885/?ti=ia

Helaas vind ik dat te ver voor mij, vooral omdat Dineke tegenwoordig ook bij Sportief les geeft dus ik ga zeker daar een keertje naar toe.
Ik zou alleen zo ver reizen als er internationale sterren komen(of Yvonne Smink maar die is nu ook stiekem internationaal) omdat die lastiger te krijgen zijn voor ons.

SharonBdB schreef:
Banjer schreef:

Dank je! Gelijk de pagina maar even geliket... *\o/*

Maar.. Ik ben benieuwd hoe je dat weet, volg je zelf de lessen bij dansschool linda?

Ik zie vaak event voorbij komen omdat ik veel paaldansscholen volg, vrienden heb die geïnteresseerd zijn en ze poppen gewoon op in mijn tijdlijn :+

Vanavond mag ik weer in de paal hangen *\o/* Ik ga gezellig bij Paal & dansstudio lessen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 20:39

Veel plezier in de paal Blingh :D

Ik heb een vreselijk slechte foto van mn hangover... met zelfontspanner genomen... er lukte verder maar weinig vandaag :(

Afbeelding
Afbeelding

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 21:47

Jeetje, wat gaat dit topic ineens snel!

Het filmpje van twisted grip ga ik ook even kijken, maar had idd al wel gehoord van het risico op blessures..

@Banjer wat gaaf allemaal zeg! Ziet er goed uit! Hoe lang doe jij al aan paaldansen?

@SharonBdB heb je je proefles al gedaan? Ik vind het stiekem best wel leuk om mensen te vertellen dat ik paaldans, die gezichten haha. Heb er echt schijt aan. Mijn moeder vind het wel echt helemaal niets :P

@corine1981 leuk kranten artikel idd! Ook wel tof dat het dan juist een man is, want veel mensen vinden paaldansen echt een vrouwensport geloof ik...

Mijn inverts gaan rustig aan beter, maar ik heb helaas iets verrekt in mijn arm bij crossfitten.. Op dit moment doet mijn rug/schouder/bovenarm pijn bij bewegingen boven mijn hoofd.. Zou woensdag gaan paaldansen maar denk dat ik maar even ga cancelen en in plaats daarvan naar de fysio ga... -O-

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 07:24

Leuk banjer!!! Heel gaaf :D dinekes workshop ga ik niet heen aangezien ik toch privé lessen van haar ga nemen. En Sneek is niet in de buurt hier

@Blingh, ja echt fijne voorwaarden dit keer. De vorige keer kregen we geen gratis lessen, toen alleen de goodie bag :Y) Maar ik vond het zo leuk om te palen poetsen! Ga ik de volgende keer weer doen denk ik, doe dan niet mee. Ik ben als een na laatste bij fairy amateur dus zorg maar dat de palen goed schoon zijn dan O:)

En events zie ik hier idd bij vrienden langskomen, of ze poppen gewoon op, en ik volg veel andere paaldansstudios. Ook worden ze soms geplaatst in 1 van de Facebook groepen.

Ik ga vanavond voor de laatste keer mijn choreografie oefenen. Was zondag bij de pole dance Factory vrije training gegaan, maat ik had te weinig grip om überhaupt 1 minuut door te komen dus ik ben best wel bang nu :') Maar gelukkig ga ik alleen voor de ervaring dus het ergste wat er kan gebeuren is dat ik naar beneden glij en daar kan ik wel mee leven

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 10:34

Banjer schreef:

Ik heb een vreselijk slechte foto van mn hangover... met zelfontspanner genomen... er lukte verder maar weinig vandaag :(

[ [url=m/spxaOK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZMVTzd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er goed uit banjer :D

mingming schreef:
@Blingh, ja echt fijne voorwaarden dit keer. De vorige keer kregen we geen gratis lessen, toen alleen de goodie bag :Y) Maar ik vond het zo leuk om te palen poetsen! Ga ik de volgende keer weer doen denk ik, doe dan niet mee. Ik ben als een na laatste bij fairy amateur dus zorg maar dat de palen goed schoon zijn dan O:)

En events zie ik hier idd bij vrienden langskomen, of ze poppen gewoon op, en ik volg veel andere paaldansstudios. Ook worden ze soms geplaatst in 1 van de Facebook groepen.

Ik ga vanavond voor de laatste keer mijn choreografie oefenen. Was zondag bij de pole dance Factory vrije training gegaan, maat ik had te weinig grip om überhaupt 1 minuut door te komen dus ik ben best wel bang nu :') Maar gelukkig ga ik alleen voor de ervaring dus het ergste wat er kan gebeuren is dat ik naar beneden glij en daar kan ik wel mee leven

Aah nee, ik had mijn voet helemaal opengehaald met het constant klimmen -O- Ach, het is wel een goede conditietraining :') :')

Komt helemaal goed, ik merk tijdens wedstrijden dat ik opeens veel meer grip/kracht heb dan wanneer ik oefen en train. Adreline helpt toch altijd wel mee.

SharonBdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 13:21

Banjer schreef:

[ [url=m/spxaOK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZMVTzd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor 't oog van een leek ziet het er goed uit hoor :))

SharonBdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 13:23

Margoooo schreef:

Het filmpje van twisted grip ga ik ook even kijken, maar had idd al wel gehoord van het risico op blessures..

@Banjer wat gaaf allemaal zeg! Ziet er goed uit! Hoe lang doe jij al aan paaldansen?

@SharonBdB heb je je proefles al gedaan? Ik vind het stiekem best wel leuk om mensen te vertellen dat ik paaldans, die gezichten haha. Heb er echt schijt aan. Mijn moeder vind het wel echt helemaal niets :P

@corine1981 leuk kranten artikel idd! Ook wel tof dat het dan juist een man is, want veel mensen vinden paaldansen echt een vrouwensport geloof ik...

Mijn inverts gaan rustig aan beter, maar ik heb helaas iets verrekt in mijn arm bij crossfitten.. Op dit moment doet mijn rug/schouder/bovenarm pijn bij bewegingen boven mijn hoofd.. Zou woensdag gaan paaldansen maar denk dat ik maar even ga cancelen en in plaats daarvan naar de fysio ga... -O-

Helaas is het mij voor nu afgeraden wegens mijn whiplash... Ik heb nu intensieve therapie en na deze weken mag ik ga kijken of ik dan kan gaan paaldansen *\o/*

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:01

SharonBdB schreef:
Margoooo schreef:

Helaas is het mij voor nu afgeraden wegens mijn whiplash... Ik heb nu intensieve therapie en na deze weken mag ik ga kijken of ik dan kan gaan paaldansen *\o/*

Ja met een whiplash raad ik het ook niet aan om ondersteboven te gaan hangen.
Beterschap en hopelijk is het snel over :)