xU_Blinghx schreef:Succes met je choreo! Ik zou in eerste instantie ook meedoen maar heb mij toch uitgeschreven. Teveel stress en momenteel allerlei dingen op privé gebied dat ik er echt geen zin in had om me hierop te focussen.
Zijn privélessen van Dineke duur? Zou ook graag meer privéles willen nemen zodat ik gefocussed aan het werk kan gaan maar de prijzen en het reizen houden me tegen.

Wil het liefst van Dineke en Tatjana les omdat ik die echt zo goed vind. Maar ook een paar andere in Amsterdam.
Nadeel is dat ze allemaal in Amsterdam wonen
Gaaf dat je mee gaat doen aan het NK! Ik wil er ook ooit een keer aan meedoen maar ben veelste schijterig om het te doen. Het niveau is zo hoog tegenwoordig. En ik vind het stom dat er geen categorieën zijn maar allen elite

Legt de lat ook 100x hoger.
Misschien als ik straks wat meer tijd heb dat ik wel mee wil gaan doen aan het NK artistic.
Ik zag dat je was doorgestreept op de lijst, super jammer! Ga je nog wel kijken?
Uhmm, laten we het erop houden dat ik dit jaar niet op vakantie ga nu ik die lessen heb gekocht

Ik kan je via de prijslijst doorsturen als je wilt als je even je email adres pb't. Goedkopere optie zou zijn om op een vrijdagavond mee te doen bij sportief? Daar geeft ze dan les. Ik ga daar ook vaker heen dus dan kunnen we een keer samen!
Ik heb ook echt niet het niveau van de rest van het NK, maar voor de doubles doet vooral mijn partner veel en hang ik in de meeste moves in een layback

Artistic lijkt me ook echt leuk! We zaten nog te twijfelen over pole sport of artistic, maar dit jaar pole sports doen. Het is wel echt een puzzelwerk hoor, ik ben al flink wat uren kwijt aan alleen maar de regels doorlezen om uit te vinden welke compulsories we achter elkaar gaan doen

Bijna meer tijd dan het daadwerkelijke trainen haha.
@Banjer, laat je weten hoe de workshop was?!

Ben zooo jaloers haha!
@Ies_, ik doe mee met Fairy, en jij?
Wat leuk dat jullie in Breda (gaan) trainen! Daar woont mijn halve familie dus ik wil daar eigenlijk ook weleens een lesje doen als ik op bezoek ga bij een studio.
@Jolienn, voor deze choreo is het helemaal vrij, er zit alleen in mijn categorie wel een limiet aan de soorten moves die je mag doen qua moeilijkheidsgraad. Dus je hebt vaak bv beginner/intermediate/advanced categorie en dan geven ze voorbeeld moves die bij elke categorie horen. Dus dat er straks niet een beginner loopt te iron-x'en ofzo. Voor het NK is het wel wat meer aan regels gebonden en zijn er compulsories waar je aan moet voldoen. Dat is een hele lijst aan moves per categorie en dan moet je uit elke categorie 1 ding kiezen.
Waaaaat twisted grip butterfly bij beginners?! Daar heb ik echt nog nooit van gehoord
Ik type echt hele essays elke keer geloof ik, sorry