Marije_jiplover schreef:Indi_Vito schreef:Echt wel dat je het voelt.
Volgens mijn gynaecoloog zat die goed maar tijdens de daad voelde ik en mijn man hem zitten.
Ik kon dat kreng zelfs met mn vingers voelen.
Nooit meer zo'n rot ding
Ok, dat is vervelend, maar dat is niet de standaard ervaring bij vrouwen met een spiraal.
Heb iets van 16 jaar spiraaltjes gehad en met meerdere bedpartners in die tijd nooit ergens last van gehad en mijn bedpartners ook niet.
En ook nu ik helemaal zonder ben, merk ik op dat gebied geen verschil.
Ik voelde heb de eerste tijd meestal wel zitten
Nu nog steeds af en toe
Ken verschillende mensen Met spiraal die hem ook voelen bij sexuele activiteiten

migraine en buikpijn is heel heftig weer. Daarnaast gigantisch veel stemmingswisselingen juist. Kan binnen 10 min 5 verschillende emoties tonen en dan ook echt op t hoogtepunt.

daarom vind ik het ook wel fijn dat er daar ook over gepraat wordt hier. Ik lees ook mee in het andere anticonceptietopic.
. Als eerste gaat de dokter dan met haar vingers naar binnen om je baarmoeder mond te voelen, 'dit doen ze ook als je aan het bevallen bent om je ontsluiting te meten' aldus de arts. Vervolgens eendenbek erin. Zelf vond ik dat allemaal prima. Belangrijkste is dat je goed (bewust) ontspant. Vervolgens gaan ze als eerste je baarmoeder diepte meten als ik het goed heb onthouden. Ze steken dan een soort stokje daarin, op het moment dat die mijn baarmoederwand raakte vond ik dat wel een vervelende kramp geven, maar dat was ook weer zo voorbij! Als laatste spiraaltje zelf, dat vond ik wel een naar gevoel, dus ik lag wel even van 'kuuuuut' maar ook dat duurde niet lang. En toen was het gepiept!Duurde echt helemaal niet lang, en zou het zo ook opnieuw doen! Ga niet beweren dat het geheel pijnloos was, maar was wel te doen en duurde ook kort! Wel dacht mijn baarmoeder dat het blijkbaar het perfecte moment was om lekker leeg te stromen, allemaal bloed stolsels op de vloer