Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nickolay schreef:Ik wilde me aanmelden, maar kan de 35 euro inschrijfgeld niet missen.
Las hier ergens dat ze wel weinig mensen met indo bloed hebben(mijn vader komt uit Indonesië), dus misschien kan het over een paar maanden
Nickolay schreef:Ik wilde me aanmelden, maar kan de 35 euro inschrijfgeld niet missen.
Las hier ergens dat ze wel weinig mensen met indo bloed hebben(mijn vader komt uit Indonesië), dus misschien kan het over een paar maanden
mvdende schreef:Iris82 schreef:Wel bizar dat er inschrijfgeld gevraagd wordt...
Ongelooflijk inderdaad!
Ze zouden eerder geld toe moeten steken ipv geld vragen. Zo stoot misschien nét die éne levensreddende donor af..
Ik sta wel ingeschreven, was toen nog gratis en ben ruim onder de 35.
Astorga schreef:mvdende schreef:
Ongelooflijk inderdaad!
Ze zouden eerder geld toe moeten steken ipv geld vragen. Zo stoot misschien nét die éne levensreddende donor af..
Ik sta wel ingeschreven, was toen nog gratis en ben ruim onder de 35.
Je krijgt je inschrijfgeld ook terug als je als 35-plusser toch daadwerkelijk stamcellen gaat doneren: https://www.matchis.nl/aanpassing-insch ... eldonoren/
Ik begrijp wel dat deze stichting niet 'rijk' genoeg is om onbeperkt potentiële doneren te testen. Ze krijgen alleen vergoeding van zorgverzekeraars bij daadwerkelijke matches en daarnaast wat subsidie van VWS.
De meest geschikte donoren zijn 35- en iedereen wordt vanzelf ouder, dus het is verstandig dat ze zich in werving vooral op de jongere groepen richten.
Iris82 schreef:Wel bizar dat er inschrijfgeld gevraagd wordt...
nereids schreef:Je hoeft om in te schrijven niet naar Leiden of Nijmegen toch? En als je opgeroepen wordt kan je eventuele taxi kosten declareren, zag ik op de website staan.
culaccino schreef:Dank voor je toelichting, magootie! Goed van dat aandringen op de huisartsenpost; klinkt behoorlijk gevaarlijk. Hij is inmiddels thuis? Wat fijn, hopelijk knapt hij gauw op en wordt er snel een donor gevonden!
nereids, dat kunnen ze vast wel opzoeken!