Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GUSTIxBILL schreef:Niemand spreekt over medicijnen niet of wel te nemen
Er word gesproken over etenswaren waardoor ze kam aansterken
Groot verschil
verootjoo schreef:GUSTIxBILL schreef:Niemand spreekt over medicijnen niet of wel te nemen
Er word gesproken over etenswaren waardoor ze kam aansterken
Groot verschil
Nou ja, fantomalt en nutridrink zijn gewoon medische supplementen. Die kun je niet zomaar gaan aanraden en ook zeker niet zomaar gebruiken.
Ik vind ook dat het traag gaat, maar zolang is TS er nog niet mee bezig, en de GGZ zit nu eenmaal erg vol helaas en als je niet erg bekend bent in de medische wereld weet je niet altijd welke wegen te bewandelen.
verootjoo schreef:Dat weet ik, ik zie ze dagelijks, maar niet door psychische oorzaak.
Hier worden ze ‘vetgemest’ met drie flesjes nutri naast de gewone maaltijden en vaak wordt er ook een sonde ingehangen als het niet voldoende helpt.
Maar ms is het met psychische oorzaak wel heel anders. Begrijp alleen niet waarom er dan geen sonde in kan. Zelf eten doet ze ook niet.
bigone schreef:verootjoo schreef:Dat weet ik, ik zie ze dagelijks, maar niet door psychische oorzaak.
Hier worden ze ‘vetgemest’ met drie flesjes nutri naast de gewone maaltijden en vaak wordt er ook een sonde ingehangen als het niet voldoende helpt.
Maar ms is het met psychische oorzaak wel heel anders. Begrijp alleen niet waarom er dan geen sonde in kan. Zelf eten doet ze ook niet.
En zelf bijvoeding halen doet ze niet want dat is haar niet verteld, hoe simpel wil je het hebben. al was het alleen ter ondersteuning om in ieder geval op een kilo of 40 te blijven maar nee, word allemaal van de hand gewezen. hoezo ts wil beter worden. Het dringt gewoon niet door. Ja ze zal doodziek zijn maar niet zo ziek om hier te posten en in die tijd had ze haar vriend ook naar de apotheek kunnen sturen.
chevax schreef:Als je 39kg weegt, ben je niet per definitie afhankelijk van GGZ hoor. Bij dat gewicht ga je bijna dood en kun je ook door een HA of internist worden opgenomen. Want er zullen inmiddels ook wel organen zijn die hun werk minder gaan doen.39kg voor een volwassen vrouw is zó weinig, dan sta je met één been in het graf.