Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Absolem schreef:Bij mij hadden ze die geprobeert aan te smeren als tegenhanger van de marvelon. En ik kon dus echt niet tegen de vervanger. Dus ik heb heel expliciet weer gevraagd om de originele marvelon. Na 6 andere pillen geprobeert te hebben was ik het zat en ik wilde ik gewoon de echte marvelon weer.
Muiz schreef:Ik had marvelon of jasmin moeten hebben maar onze apotheek is wat dat betreft een ramp![]()
Eerst had ik ethin/levonor maar daar kreeg ik doorbraken van. Nu dus deso en dat probleem is opgelost.
Heb nu alleen wel de 'zin' van een dorre grasspriet maar ook veel last van stress dus dat wil ik niet meteen op de deso schuiven.
Verder merk ik dat ik minder wissel in mijn emoties.
Niet heel verkeerd dus
Pepperrr schreef:Misschien is het al gevraagd maar heb even haast dus geen tijd om door te lezen..
Geldt dit ook voor de prikpil? Of alleen de pillen? Prikpil moet ik over een tijdje weer maar als die niet goed verkrijgbaar is heb ik dus echt een probleem..
flappie28 schreef:Ik krijg nu ook al 3 maanden maar 1 strip per keer mee. De laatste keer was het Microgynon, voorheen het generieke middel.De Microgynon moet ik alleen wel zelf betalen, dus heb nu voor een half jaar betaald en kan dan voorlopig iedere maand een strip op halen, tenzij de leveringsproblemen over zijn, dan krijg ik weer een aantal strips mee.
itske schreef:Ik heb mijn oude (stederil 30) weer voor een jaar gekregen en nu een vol doosje levonorgestrel ethinylestradiol sandoz 150/30 microgram over. kon deze niet inleveren. Raar toch.
Needje schreef:Nav dit topic maar vast pil besteld van de week. Kreeg idd maar 1 strip mee. Gelukkig had ik thuis ook nog 1 strip. Heb voor half jaar betaald en kan elke maand een strip komen halen.
Hopelijk snel weer normaal leverbaar.
Janinevv schreef:even een vraagje, verwachten ze naar Januari gewoon weer normale afgifte? Aangezien ze zeggen dat die stof moeilijk te verkrijgen is?