Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Ik meld me hier ook. Ik zit vooral t tobben over de brillenvergoeding. De brillenman in de specsavers zei at het eigenlijk zonde van ej geld is, omdat je er meer voor betaald dan dat je ervan terug krijgt... Maar ikw eet dat zo nog niet. Jullie?
chanicha schreef:Waarom niet naar inkomen? Mensen die dik een ton per jaar verdienen, of nog meer, kunnen best iets meer missen dan de mensen met een laag inkomen. Als ik zie hoe mensen struggelen om de rekeningen te betalen vind ik dat best een oplossing.
Celiien schreef:ER heb ik nu al naar 685. Even afkloppen, geen gebruik van gemaakt afgelopen jaar. Kijk iedereen kan een ongeluk krijgen, daar niet van.
Zit er wel over na te denken om mijn eigen risico per maand te gaan betalen. Ja dan betaal ik per maand(even van het hoogste van 885 uitgaan en zonder medische kosten) zo'n 75,- extra, echter heb ik dan in januari 2018 opeens 885.. wat ik anders misschien had opgemaakt aan onzin
UK_eef schreef:Celiien schreef:ER heb ik nu al naar 685. Even afkloppen, geen gebruik van gemaakt afgelopen jaar. Kijk iedereen kan een ongeluk krijgen, daar niet van.
Zit er wel over na te denken om mijn eigen risico per maand te gaan betalen. Ja dan betaal ik per maand(even van het hoogste van 885 uitgaan en zonder medische kosten) zo'n 75,- extra, echter heb ik dan in januari 2018 opeens 885.. wat ik anders misschien had opgemaakt aan onzin
Geldt dit voor elke zorgverzekeraar? Nooit geweten![]()
vec schreef:Celiien schreef:ER heb ik nu al naar 685. Even afkloppen, geen gebruik van gemaakt afgelopen jaar. Kijk iedereen kan een ongeluk krijgen, daar niet van.
Begrijp ik dat wanneer je je eigen risico gespreid betaald je het aan het eind van het jaar weer terugkrijgt als je het niet gebruikt hebt?
Het klink uiteraard ook wel heel logisch...