gebruik wietolie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: gebruik wietolie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 12:49

Ik slik inmiddels een paar dagen 2 keer een capsule, en ik heb bijna geen last meer gehad van mijn rug, terwijl ik vorige week de hele week last had. 1 keer kreeg ik een soort pijnaanval gisteren, maar die was ook zo heftig helaas, die kon ik alleen met zware medicatie onderdrukken.
Maar de constante pijn is er nu niet. Ik ben dus best positief, eens kijken hoe het op langere termijn gaat. :)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 16:23

Fijn Joolien! Ze zeggen dat de olie sneller werkt dan de capsules, kan je nagaan.
Ik ben er ook blij mee, mijn pijn is nog niet helemaal weg dus ga bij de cbd nu ook cbd gebruiken.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 16:40

Ik gebruik al geel lang oxicodon voor pijn en ik gebruik Veel slaapmedicatie. Nou heb ik kort geleden een flesje CBD olie gehaald. Ik slaap er alleen helemaal niet van en zweet me snachts echt een ongeluk.

Geen idee of het bekend is bij CBD olie. Verder heb ik vreselijke moeite om het in te nemen. De smaak vind ik zo naar en ik word er daardoor direct zo vreselijk misselijk van.

Misschien gebruik ik het wel niet goed en moet ik wennen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 16:44

Doe je de druppels eerst een minuut onder je tong? Het schijnt ook niet bij iedereen te werken hoor :) en vies is het idd

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 16:56

Ik doe de druppels idd onder mijn tong zolang het lukt. Ik probeer nog wat te wisselen nu in dosering en de tijd. Hoop dat het nog positiever wordt. Voor nu kan ik er dus nog niet veel over zeggen verder of het echt helpt of niet.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:21

Anders misschien de capsules AAASCHAAA!

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:23

Goedemorgen..

Vraagje.. Heb net gehoord dat m'n mams longkanker heeft wat is uitgezaaid naar haar botten.. Welke thc olie moet ik dan hebben en waar kan ik die halen??

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 18:29

chanicha schreef:
Anders misschien de capsules AAASCHAAA!

Zit je dan niet vast een een hoge dosering? Heb geen idee wat de inhoud is hoor. Ik ga er even naar kijken. Voor de smaak zogeheten al een uitkomst zijn.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:15

rainbow8 schreef:
Goedemorgen..

Vraagje.. Heb net gehoord dat m'n mams longkanker heeft wat is uitgezaaid naar haar botten.. Welke thc olie moet ik dan hebben en waar kan ik die halen??

Kijk of er een patienten vereniging in jullie omgeving zit. In dit geval zou Rick Simpson Oil een keuze kunnen zijn, van welke strain? afhankelijk van vele factoren. Een patienten vereniging kan hier advies in geven, waarschijnlijk jullie leren het zelf te maken.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 08:51

Thanks

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 12:00

chanicha schreef:
Fijn Joolien! Ze zeggen dat de olie sneller werkt dan de capsules, kan je nagaan.
Ik ben er ook blij mee, mijn pijn is nog niet helemaal weg dus ga bij de cbd nu ook cbd gebruiken.

Bedoel CBG 8)7
Lees net mijn bericht terug, vandaar!
Net CBG besteld dus maandag in huis, helpt net even bij de laatste pijntjes volgens advies dus vingers crossed :j

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 15:35

_AAASCHAAA_ schreef:
Ik gebruik al geel lang oxicodon voor pijn en ik gebruik Veel slaapmedicatie. Nou heb ik kort geleden een flesje CBD olie gehaald. Ik slaap er alleen helemaal niet van en zweet me snachts echt een ongeluk.

Geen idee of het bekend is bij CBD olie. Verder heb ik vreselijke moeite om het in te nemen. De smaak vind ik zo naar en ik word er daardoor direct zo vreselijk misselijk van.

Misschien gebruik ik het wel niet goed en moet ik wennen.

Er is bekend dat veel mensen niet goed slapen op CBD. Dan moet je laatste keer niet nemen na ene uur of 5 's middags. CBG schijnt bij slaapproblemen te helpen en THC natuurlijk

rainbow8 schreef:
Goedemorgen..

Ow, wat naar zeg. Sterkte! KIjk even naar iets als SNSH, suver nuver, pgmcg. De combi van cbd en thc lijkt het beste te werken, maar je moet wel goed geteste kopen. Bij boven genoemde zitten ervaringsdeskunigen die zich ook echt inzetten voor cbd/thc gebruik.

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 23:47

Thanks

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 10:23

Hallo,
Ik vroeg me af of jullie tips hadden voor olie die helpt met slapen. Ik slaap op zich wel (moeilijk maar beter dan vroeger) in maar wordt 4x per nacht wakker, heb nachtmerries en wordt altijd vroeg wakker. Ik heb een best druk leven en nu al dik 2 weken geen fatsoenlijke nacht gehad. Breekt me nogal op. :+

Geld maakt me niet echt uit, als het werkt ben ik gelukkig. :+

Oh melatonine heb ik vroeger veel geslikt, slaap mijn hele leven al slecht. Maar daar wordt ik dus 's nachts wakker van.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 10:45

Ik slaap heel goed op de combinatie CBD en THC en als ik dan wakker word, ben ik veel rustiger in mijn hoofd. Ik kan je niet helpen aan een adres voor deze combi.

jonneke1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 10:49

Mijn moeder gebruikt het voor ondere ander zenuwpijn verkregen na bestralingen en die zweert erbij.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 12:32

Ceetje_bokt schreef:
Ik slaap heel goed op de combinatie CBD en THC en als ik dan wakker word, ben ik veel rustiger in mijn hoofd. Ik kan je niet helpen aan een adres voor deze combi.

Ja daar kan ik zelf wel aan komen dat is het probleem niet. Maar liever zonder THC natuurlijk... werkt dat ook?
Heb al een week lang brandende ogen en het idee dat ik mijn huis uit moet maakt me bijna aan het huilen van vermoeidheid. :roll:

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 12:35

MarlindeRooz schreef:
Hallo,
Ik vroeg me af of jullie tips hadden voor olie die helpt met slapen. Ik slaap op zich wel (moeilijk maar beter dan vroeger) in maar wordt 4x per nacht wakker, heb nachtmerries en wordt altijd vroeg wakker. Ik heb een best druk leven en nu al dik 2 weken geen fatsoenlijke nacht gehad. Breekt me nogal op. :+

Geld maakt me niet echt uit, als het werkt ben ik gelukkig. :+

Oh melatonine heb ik vroeger veel geslikt, slaap mijn hele leven al slecht. Maar daar wordt ik dus 's nachts wakker van.

Heel veel mensen slapen slecht op CBD. ( en heel veel juist goed ) Die nemen dan niet meer na avondeten.

Evene naar een fb groep gaan en daar ervaringen lezen. Ik lees steeds dat CBG het beste werkt voor het slapen.
Er is bijv ook THC light en 1 druppel kan al voldoende zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 12:39

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 12:40

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 12:42

Maar eigenlijk wil ik vanavond al wat proberen ben kapot. :') Maar goed dan bestel ik die wel.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 13:53

MarlindeRooz schreef:
Maar eigenlijk wil ik vanavond al wat proberen ben kapot. :') Maar goed dan bestel ik die wel.

Ja, snap ik. Maar je wil wel een goede test. Zo snel werkt het vaak toch niet. CBD moet je echt opbouwen. Voor slapen moet je naar CBG kijken. Vaak lees ik goede ervaringen over de combinatie ook. Dus overdag CBD voor algehele gezondheid/fitheid en dan de CBG voor slapen.

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 08:06

MarlindeRooz schreef:
Zouden jullie aanraden om gewoon deze te halen en te proberen?
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/p ... uid=003671

Ik heb deze maar dan in 5%
Ik ben ermee begonnen om het te proberen. En het helpt mij wel.
Ik heb veel pijn en daardoor ook slecht slapen.
Het is geen wondermiddel voor nu, maar werkt echt wel.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 10:11

Klopt superpony, ik gebruik nu CBD en half uurtje daarna de CBG en dat gaat een stuk beter met de pijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 10:43

Omg. Gisteravond voor het slapen gaan een capsule genomen. Nooit meer... :n
Ik heb 1.5 uur geslapen en daarna de hele nacht wakker gelegen. Ik voelde ne onwijs opgejaagd, en ik voelde me echt zooo raar en angstig. Zelfs mindfullness hielp niet. Ik ben pas in slaap gevallen toen het een beetje licht werd. Echt verschrikkelijk ;(