Maar de constante pijn is er nu niet. Ik ben dus best positief, eens kijken hoe het op langere termijn gaat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rainbow8 schreef:Goedemorgen..
Vraagje.. Heb net gehoord dat m'n mams longkanker heeft wat is uitgezaaid naar haar botten.. Welke thc olie moet ik dan hebben en waar kan ik die halen??
chanicha schreef:Fijn Joolien! Ze zeggen dat de olie sneller werkt dan de capsules, kan je nagaan.
Ik ben er ook blij mee, mijn pijn is nog niet helemaal weg dus ga bij de cbd nu ook cbd gebruiken.
_AAASCHAAA_ schreef:Ik gebruik al geel lang oxicodon voor pijn en ik gebruik Veel slaapmedicatie. Nou heb ik kort geleden een flesje CBD olie gehaald. Ik slaap er alleen helemaal niet van en zweet me snachts echt een ongeluk.
Geen idee of het bekend is bij CBD olie. Verder heb ik vreselijke moeite om het in te nemen. De smaak vind ik zo naar en ik word er daardoor direct zo vreselijk misselijk van.
Misschien gebruik ik het wel niet goed en moet ik wennen.
rainbow8 schreef:Goedemorgen..
Vraagje.. Heb net gehoord dat m'n mams longkanker heeft wat is uitgezaaid naar haar botten.. Welke thc olie moet ik dan hebben en waar kan ik die halen??
Ceetje_bokt schreef:Ik slaap heel goed op de combinatie CBD en THC en als ik dan wakker word, ben ik veel rustiger in mijn hoofd. Ik kan je niet helpen aan een adres voor deze combi.
MarlindeRooz schreef:Hallo,
Ik vroeg me af of jullie tips hadden voor olie die helpt met slapen. Ik slaap op zich wel (moeilijk maar beter dan vroeger) in maar wordt 4x per nacht wakker, heb nachtmerries en wordt altijd vroeg wakker. Ik heb een best druk leven en nu al dik 2 weken geen fatsoenlijke nacht gehad. Breekt me nogal op.![]()
Geld maakt me niet echt uit, als het werkt ben ik gelukkig.![]()
Oh melatonine heb ik vroeger veel geslikt, slaap mijn hele leven al slecht. Maar daar wordt ik dus 's nachts wakker van.
MarlindeRooz schreef:Zouden jullie aanraden om gewoon deze te halen en te proberen?
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/p ... uid=003671
MarlindeRooz schreef:Maar eigenlijk wil ik vanavond al wat proberen ben kapot.Maar goed dan bestel ik die wel.
MarlindeRooz schreef:Zouden jullie aanraden om gewoon deze te halen en te proberen?
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/p ... uid=003671