NoTwixLeft schreef:Ik snap wel dat Magrathea dat zo interpreteert. Het staat er niet zo letterlijk, maar het over grote deel is er na twijfel wel blij mee. De enkeling die er niet zo blij mee is, wordt een beetje voor gek verklaard.
Mensen die na de twijfel er niet blij mee zijn gaan dit ongetwijfeld niet hier op Bokt delen. Dus zou ik zeker niet de conclusie trekken dat "het overgrote deel" na twijfel wel blij is.
Geen idee wat het voor jou gaat zijn, maar wees heel voorzichtig met dit soort conclusies, je kunt namelijk niet meer terug als het kind er is. Meestal zullen de hormonen hun werk wel doen, maar er zijn echt helemaal geen garanties!
Het gaat erom dat jij ook de pineut kan zijn, als je al een twijfelaar was. Ik denk trouwens dat TS meer doelde op "van het aantal reacties in dit topic is het overgrote deel er blij mee", kan dat?
. Ik heb daar gewoon geen zin in. Is dat zo erg?
.' Het enige wat er niet meer inzit is een eigen paard, zou niet weten waar ik daar nog de tijd vandaan moet halen. Verder geniet ik niet minder van het leven, voordat ik een baby had. Ga nog lekker op stap
, met plezier naar mijn werk en geniet lekker van mijn kleine wurmpje alhoewel ik haar soms ook achter het behang kan plakken, maar heej, ook met een kind gaat het leven gewoon door en kun je ook nog verre reizen maken. Een neef van mij is nu op wereldreis met zijn vriendin en baby? Moeilijk? Gewoon doen!