Morrie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Wel moet ik steeds langer scrollen om mijn geboortedatum in te vullen
ikke schreef:Morrie schreef:
w.b. auto's: ik heb een Landrover Freelander, wat mij betreft perfecte auto: hoge instap, automaat, 4x4. Helaas is er altijd wat aan kapot, nu gaat bv de achterklep weer niet open en al die reparaties kosten heeeeel veeeeel geld........
Betere garage zoeken. Die achterklep is een l*llig schakelaartje van een paar euro. Als ik even je chassisnummer mag, breng ik 'm binnenkort wel mee uit GB.
Yv_ schreef:Zorg dat je als je 41 bent niet denkt: wat had ik mijn leven anders aangepakt mocht ik het nog een keer opnieuw doen vanaf mijn 30ste! Leef nu voluit!Pfff, echt he! Recent 31 geworden en man man, wat had ik mijn leven anders aangepakt als ik het nog een keer opnieuw mocht doen vanaf mijn 20ste. Ik heb gelukkig maar 1 rimpel: een giga lachrimpel
.
Morrie schreef:hmmm aan vetjes geen gebrek, veel teveel zelfs, maar juist daardoor val je eerder (volgens mijnechtgenoot, die broodmager is)![]()
Nu ben ik ook wat motorisch ontspoord, dit heeft niets met leeftijd te maken, dit ben ik mijn leven lang al... dus dat scheelt ook. Ik struikel gerust over stroomdraadjes die er al jaren hangen, over een graspol, over niets......![]()
IMJ schreef:Morrie schreef:hmmm aan vetjes geen gebrek, veel teveel zelfs, maar juist daardoor val je eerder (volgens mijnechtgenoot, die broodmager is)![]()
Nu ben ik ook wat motorisch ontspoord, dit heeft niets met leeftijd te maken, dit ben ik mijn leven lang al... dus dat scheelt ook. Ik struikel gerust over stroomdraadjes die er al jaren hangen, over een graspol, over niets......![]()
Ik heb haar ooit eens aan de knop van een westernzadel zien hangen met haar shirt geloof ik