Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aroha schreef:gribaldi schreef:Eigenlijk is dat best triest als mensen dat zeggen. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waar ze dat lef vandaan halen...Spoiler:
Jammer dat wij van te voren niet kunnen kijken wat ze in hun broek hebben hangen
Bij mij werd dat juist tegen me gezegd door vrouwen... Ik heb gelukkig nog nooit een man gehad die over mijn borsten is gevallen.Spoiler:
(Lol zijn ze te klein voorba dum tsss).
Meiden waren altijd mega gemeen tegen mij op de middelbare.
Anoniem schreef:De lifesaver hier zijn inderdaad de Calvin Kleins, of de "crop top" modellen die ik op de vorige pagina voorbij zag komen. Als je een kleur/patroon kiest die goed bij je past valt het echt niet op dat je 'weinig' hebt. Ik heb ook absoluut niet veel (70a/75a, maar ik weeg krap 48 kilo dus tja, het wordt gewoon niet veel) en die benadrukken het 'gebrek aan tiet' zoals ik het zelf noem niet zo! Ook de enige 'croptop' die ik draag
xSCWx schreef:Myrth97 schreef:Ik kom net dolgelukkig thuis met een super push up bh van de h&m. Met mijn cup 70 a en mijn lengte (1m55) word ik altijd veeeul jonger geschat (15 i.p.v. 20)
Dat ligt denk ik niet alleen aan je cupmaat. Al zal dat vast niet meehelpen.
Janinevv schreef:Hoihoi
Hier ook een meid met kleine cupmaat.
Nu vindt ik het zelf best lelijk in verhouding, ben 1.73 weeg iets van 64 kilo en ben best wel vrouwelijk qua heupen en kont en dat daar boven is dan gewoon echt plattig.
Vroeg me af of meer vrouwen dit hebben?
Janinevv schreef:Hoihoi
Hier ook een meid met kleine cupmaat.
Nu vindt ik het zelf best lelijk in verhouding, ben 1.73 weeg iets van 64 kilo en ben best wel vrouwelijk qua heupen en kont en dat daar boven is dan gewoon echt plattig.
Vroeg me af of meer vrouwen dit hebben?
deksel schreef:Dit heb ik ook, ik ben alleen wat kleiner (1.65) en weeg rond de 55 kilo.
Over het algemeen valt het niet super erg op dat het totaal niet in verhouding is maar als ik zo'n jurk aandoe, is het wel duidelijk ja:
[ [url=m/MIwYXy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar goed, mijn lichaam is prima zoals die isMisschien komt er toch ooit nog wat tiet bij
.