Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 21:42

Ik ben ook flink gepest omdat ik kleine borsten heb inderdaad, vooral in de 3e en 4e klas van de middelbare school. Nadat ze ook fysiek begonnen met pesten, zijn ze van school gestuurd gelukkig. Het waren 90% de meiden die pestten inderdaad, zelfs de meiden die zelf kleine borsten hadden :') Maarja ze waren "populair" dus dan kon dat natuurlijk :+

xDenies

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 21:51

Ik ben gelukkig niet om mijn kleinere borsten gepest. Wel om mijn postuur überhaupt, vooral het woord anorexia was populair. Maar goed, dat zijn dingen die nu nog steeds niet 'gestopt' zijn.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:03

Mijn maat is lang C geweest, toen weer D en nu weet ik het zelf nieteens meer. Eigenlijk zit geen één bh lekker.

Ik ben nogal ‘gevuld’ ofwel volslank maar mn tietjes zijn in verhouding echt mini -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:08

De lifesaver hier zijn inderdaad de Calvin Kleins, of de "crop top" modellen die ik op de vorige pagina voorbij zag komen. Als je een kleur/patroon kiest die goed bij je past valt het echt niet op dat je 'weinig' hebt. Ik heb ook absoluut niet veel (70a/75a, maar ik weeg krap 48 kilo dus tja, het wordt gewoon niet veel :') ) en die benadrukken het 'gebrek aan tiet' zoals ik het zelf noem niet zo! Ook de enige 'croptop' die ik draag _O-

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:08

Ik vind het best schokkend om te lezen dat zo veel mensen erop gepest zijn. :oo
Hier zelf nooit last van gehad, en hoor het ook nooit op school (zit in de 5e kals middelbare). Ook geen dingen als annorexia (terwijl ik zelf twee jaar geleden door een lichamelijk ziekte écht vreselijk dun (15kg ondergewicht) ben geweest).

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:30

Ik ben er gelukkig ook nooit mee gepest. En ik had toen nóg minder als nu, al mijn klasgenootjes waren al goed voorzien en ik had op mijn 15e nog steeds helemaal niks :=

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 22:37

Ik kom me even melden.
Ik ben zelf erg gedaald in zelfvertrouwen omdat andere vrouwen in mijn omgeving allemaal zulke mooie en stevige boezems lijken te hebben en ook decolleté dragen. Dat durf ik zelfs niet. Ik durf zelfs niet eens jurkjes dragen zonder steeds te denken over mijn decolleté die niet mooi vrouwelijk is.

Ik heb ook (net als vele waarschijnlijk) ongelijke borsten.
In mijn puberjaren (15-17) had ik een stevige D cup. Nu een slappe C cup, geen stevigheid of mooie vormen.
Dat maakt me vaak onzeker :( op feestjes of zomerse dagen jurkjes dragen is echt geen pretje.
Ik draag BH's met vulling of push-up, al heeft de push-up eigenlijk geen effect.

De boosdoener van de stevige D naar de slappe C is een periode van stress, onzekerheid (zéér laag zelfbeeld) en afvallen.

Ik snoep énorm veel (eet 3.000kcal op een dag, heb het eens bijgehouden) en kom niks bij.
Daarbij heb ik wél een steekkont en dit wordt nog eens verergerd door mijn ietswat holle rug (plat op de grond kan je je arm er bijna helemaal onder steken).

Spieroefeningen voor de borstspieren heb ik ook geprobeerd maar al snel op gegeven helaas.

Ben niet gepest geweest om mijn vormen wel om andere redenen (vandaar de stress en zeer laag zelfbeeld).

Een C cup is wel mooi, maar als het slap is ipv stevig heb je er ook niks aan :(

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 10:16

Aroha schreef:
gribaldi schreef:
Eigenlijk is dat best triest als mensen dat zeggen. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waar ze dat lef vandaan halen...

Spoiler:
Jammer dat wij van te voren niet kunnen kijken wat ze in hun broek hebben hangen :')

Bij mij werd dat juist tegen me gezegd door vrouwen... Ik heb gelukkig nog nooit een man gehad die over mijn borsten is gevallen.
Spoiler:
(Lol zijn ze te klein voor :') ba dum tsss).

Meiden waren altijd mega gemeen tegen mij op de middelbare.

Heel triest, vrouwen horen elkaar te steunen toch... Mannen moet je meteen neerhoeken :')

Nee ik gelukkig ook niet hoor, ben ook zeer kieskeurig en nogal recht voor zijn raap en tref daardoor eigenlijk altijd wel billen mannen :')

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 10:19

Anoniem schreef:
De lifesaver hier zijn inderdaad de Calvin Kleins, of de "crop top" modellen die ik op de vorige pagina voorbij zag komen. Als je een kleur/patroon kiest die goed bij je past valt het echt niet op dat je 'weinig' hebt. Ik heb ook absoluut niet veel (70a/75a, maar ik weeg krap 48 kilo dus tja, het wordt gewoon niet veel :') ) en die benadrukken het 'gebrek aan tiet' zoals ik het zelf noem niet zo! Ook de enige 'croptop' die ik draag _O-

Ik wil nog steeds met jou shoppen!

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 12:11

Ik kom net dolgelukkig thuis met een super push up bh van de h&m. Met mijn cup 70 a en mijn lengte (1m55) word ik altijd veeeul jonger geschat (15 i.p.v. 20)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 12:56

Myrth97 schreef:
Ik kom net dolgelukkig thuis met een super push up bh van de h&m. Met mijn cup 70 a en mijn lengte (1m55) word ik altijd veeeul jonger geschat (15 i.p.v. 20)

Dat ligt denk ik niet alleen aan je cupmaat. Al zal dat vast niet meehelpen.

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 13:18

Myrth97 schreef:

Daar heb ik idd ook een paar van :)

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 13:41

xSCWx schreef:
Myrth97 schreef:

Dat ligt denk ik niet alleen aan je cupmaat. Al zal dat vast niet meehelpen.

Nee klopt niet alleen daaraan, maar als daar grote kanonnen zaten dan werd ik misschien nog 17 of 18 geschat hahaha

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 05:35

Hoihoi
Hier ook een meid met kleine cupmaat.

Nu vindt ik het zelf best lelijk in verhouding, ben 1.73 weeg iets van 64 kilo en ben best wel vrouwelijk qua heupen en kont en dat daar boven is dan gewoon echt plattig.

Vroeg me af of meer vrouwen dit hebben?

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:03

Janinevv schreef:
Hoihoi

Nu vindt ik het zelf best lelijk in verhouding, ben 1.73 weeg iets van 64 kilo en ben best wel vrouwelijk qua heupen en kont en dat daar boven is dan gewoon echt plattig.

Ik heb hier ook last van.
Ben 1.70 en weeg rond de 75 kilo, heb stevige dijen en brede heupen, maar daar boven... nee stelt niks voor

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:20

Janinevv schreef:
Hoihoi

Dit heb ik ook, ik ben alleen wat kleiner (1.65) en weeg rond de 55 kilo.
Over het algemeen valt het niet super erg op dat het totaal niet in verhouding is maar als ik zo'n jurk aandoe, is het wel duidelijk ja:

Afbeelding
Maar goed, mijn lichaam is prima zoals die is :) Misschien komt er toch ooit nog wat tiet bij :+.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:53

Ik meld me ook even! Ik ben ook helemaal uit verhouding.

Ik ben 1m77, weeg zo'n 65 kilo met een kleine 75B.
Ik heb overigens ook geen heupen oid, gewoon een gespierde, atletische bouw, het gevolg is dat ik er uitzie als een man :').
Ik heb wel een paard van die echte maximizer beha's (de 'push' vulling is gewoon groter dan de boezem zelf) en dan lijkt het wel ineens wat, al heb ik toch altijd het idee dat ik mensen voor de gek hou ofzo.

blokjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 10:03

Hallo.

Voor mijn zwangerschappen had ik 75 B.
In en na mijn zwangerschappen was dat een 75D (had ze graag gehouden).
Ik had net nieuwe aangemeten alsnog 75D (lag aan de vorm) maar ben nu 14 kilo afgevallen en moet nog 2,5 kilo.
Maar van me borsten is niets over. Slappe theezakken zijn het. Moet dus ook opnieuw laten aanmeten.
Mijn huidige vrij nieuwe bh's zitten maar half gevuld geen gezicht

Ik heb trouwens een bikini en badpak gekocht op AliExpress en daar in lijkt het nog aardig wat.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 10:29

deksel schreef:
Dit heb ik ook, ik ben alleen wat kleiner (1.65) en weeg rond de 55 kilo.
Over het algemeen valt het niet super erg op dat het totaal niet in verhouding is maar als ik zo'n jurk aandoe, is het wel duidelijk ja:

[ [url=m/MIwYXy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar goed, mijn lichaam is prima zoals die is :) Misschien komt er toch ooit nog wat tiet bij :+.

Deksel(s), je bent prachtig! Menig vrouw zal jaloers naar je slanke postuur kijken en wensen dat ze zo’n jurkje konden dragen.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 12:40

Oh jurkjes draag ik bijna nooit boven heb ik S nodig en onder echt M.

Ik zit al jaren in 75A ben nu 19.

Vaak draag ik wel pushup of met vulling gewoon omdat het dan net wat beter staat.
En dan word je iets zelfverzekerder

Dit ben ik
Spoiler:
Afbeelding

Misschienkunnen we een lijst maken met leuke en postieve dingen over kleine boobs? :D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 13:35

Nou ik zie alleen maar mooie meiden voorbij komen hoor dus die boobs doen er echt niet toe!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 13:41

Voordeel: ik kan paardrijden zonder bh :Y)

Heb geen foto's van mezelf zonder push up bh. Ben 170, 55kg en 75AA-A. Had vorige week een jurkje aan zonder bh en voelde me echt 12 :')

Benoite

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 14:09

Zonder zadel doorzetten met een simpel action sportbh. En ze zijn nog mooi stevig ( nu 31).

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:25

Ik ben juist blij met mijn beetje B
Scheelt een hoop gedoe qua bh’s en met sporten is Het ook een genot idd
Geen gedoe met een hoop op zijn plek te houden idd

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:28

Dat is zeker een voordeel.
Ik moet echt postivier denken maar een b is al beter als een A vindt ik. Heel soms pas ik b75 vooral pushup bikini's.