Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 11:42

Needje schreef:
Dat zijn een hoop behandelingen. Wel fijn dat je nu al verschil merkt!

Ja in het begin moet je 2 behandelingen per week doen en daarna afbouwen naar 1x per week en uiteindelijk ga je onderhoudsbehandelingen doen van 1x per maand. Hopelijk dus met minder cellulite de zomer in :')

Needje

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 11:53

Mijn plan is 2x RF behandeling en dan 1x een Renova behandeling. En daarna om de zoveel tijd bijhouden met RF.
Nu is m'n huid nog redelijk. Maar dat wil ik zo houden.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 11:54

Ik gok bij Jamie op de neus, jukbeenderen, lippen, traangoten en facings :)
Ondanks dat blijf ik het een prachtige vrouw vinden. Zeker nu ze in verwachting is, snap nog
steeds niet hoe die celebs dat doen, ik was toen ik zwanger was net een ontplofte olifant :+

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:00

Wauw... dit topic komt precies op tijd!! Ik ben erg dun van mezelf, en heb behoorlijke plooien van neus naar mond en naast mijn mond. Heb consult in kliniek gehad voor beetje vulling daar, gaan ze de 12 doen. Maar man-man wat ben ik bang voor naalden!! Ieks.... de arts zei dat ze ‘canule’ ging gebruiken :roll:
Zeg alsjeblieft dat het meevalt met die prikken...
Kijken jullie ernaar als die spuit nadert...??

Ik heb het aan niemand verteld... hopelijk wandel ik niet onherkenbaar de deur uit straks :+

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:04

Ik ben ook als de dood voor naalden maar hier hoef je echt niet bang voor te zijn!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:04

Ineke, ik ervaar het als speldenprikjes :)
Geen zorgen! 13 april mag ik joehoeeeeee

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:06

Ik moet zeggen dat ik een filler met canule wel wat beter voel dan botox maar pijn kan ik het niet noemen.

Sowieso loop je niet onherkenbaar weg, het duurt even voor het werkt, een paar dagen.

Ik had helaas wel een geel oog een paar dagen na mijn traangoot haha.

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:16

Oh...jullie stellen mij wel fijn gerust :o
Ik zal het volgende week nog even lezen vlak voor ik vertrek :D

Hou je je ogen open of doe je ze dicht als de arts aan het prikken is... :\ ?

Duurt het paar dagen voor het werkt?? Beter! :D Dus daarna zie je verschil?

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:38

Ik houd ze open, waar ik ze bij andere naalden (denk aan bloedprikken ed) altijd dicht doe want heb geen behoefte om die naalden te zien haha

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 13:48

Voor heel mooie resultaten van zowel fillers als cosmetische chirurgie moeten jullie eens op de Instagram van drbentalei kijken.
Is weliswaar in Beverly Hills USA maar die man maakt vrouwen (op leeftijd) echt weer heel mooi met bijvoorbeeld een Auralift gecombineerd met fillers of een liplift waar de bovenlip gelift word. Je ziet daar hele mooie voor en na reportages.

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 14:05

Veel te eng, ben net door lieve Bokkers gerustgesteld _O-

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 14:14

InekeN schreef:
Veel te eng, ben net door lieve Bokkers gerustgesteld _O-

Wat bedoel je?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 14:33

Popstra schreef:
Voor heel mooie resultaten van zowel fillers als cosmetische chirurgie moeten jullie eens op de Instagram van drbentalei kijken.
Is weliswaar in Beverly Hills USA maar die man maakt vrouwen (op leeftijd) echt weer heel mooi met bijvoorbeeld een Auralift gecombineerd met fillers of een liplift waar de bovenlip gelift word. Je ziet daar hele mooie voor en na reportages.

Zo vind ik het prachtig en snap ook dat ze dit laten doen :j

Mooi om te zien dat de eigen identiteit van de vrouwen behouden blijft! Vakwerk!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 01:37

Danique_G schreef:
Hutcherson schreef:
Hooguit overweeg ik een neuscorrectie omdat ik door diverse kopstoten van paarden een lelijke 'bult' op mijn neus heb. Sta ook niet graag op de foto van de zijkant.
Ik krijg met moeite wat rimpels in mijn voorhoofd geforceerd als ik heel boos kijk, dus dat is nog niet echt nodig.
Fillers... Dat is voor je lippen toch? Of ook voor rimpels? Anyways, lip heb ik meer dan genoeg. Dan lijkt het net of er een stofzuiger op is gezet. Nee dat vind ik niet mooi

Dat hoeft niet. Hangt van de techniek en je arts af. De natuurlijk vorm van je lip is ook redelijk bepalend.

Ik heb 1.5 ml en dat is de max wel. Ik ben niet gezegend met een hele mooie vorm lippen. Ik wil ze nog wat groter, maar door de vorm wordt het sneller onnatuurlijk.
[ [url=m/qY5izO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind de 'na' foto niet mooier.
Mijn lippen zien erheel anders uit maar bij mensen met lippen als op foto 1 blijf ik altijd heel geïntrigeerd kijken naar de vorm van dr lippen. Zo mooi gevormd. Als ik lippen teken, dan zien ze er altijd zo uit.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 02:32

De na foto was onder verdoving nog en met wat zwelling, ik snap wat je bedoelt maar vind zelf dat de vorm van mijn cupidoboog er nog wel is op dit moment. Hij is inderdaad wel wat minder scherp. Dat heb je denk ik wel snel met een minimale bovenlip. Ik was altijd blij met mijn cupidoboog en dat is niet veranderd.
Afbeelding
Sorry voor de depressieve selfie. Had een zware dag voor ik deze selfie maakte in de avond.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 07:18

Ik vind je een prachtige meid maar de lippen zijn niet mijn ding. Ik vind dit ook nog too much. Maar dat vinden andere mensen weer van wenkbrauwen bijvoorbeeld, daar houd ik weer van duidelijk aanwezige wenkbrauwen. En met Botox heb ik ook geen moeite, dat overweeg ik ook. Ik vind lippen alleen altijd moeilijk, ik zou dan eerder voor PMU gaan bij de lippen. Dan lijken ze optisch ook veel voller.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 08:08

Suzanne F. schreef:
Ik vind je een prachtige meid maar de lippen zijn niet mijn ding. Ik vind dit ook nog too much. Maar dat vinden andere mensen weer van wenkbrauwen bijvoorbeeld, daar houd ik weer van duidelijk aanwezige wenkbrauwen. En met Botox heb ik ook geen moeite, dat overweeg ik ook. Ik vind lippen alleen altijd moeilijk, ik zou dan eerder voor PMU gaan bij de lippen. Dan lijken ze optisch ook veel voller.

Hier hetzelfde, ik vind het vaak niet mooi omdat je lipoen echt van je gezicht 'afkomen' Al moet ik zeggen dat er met lipfillers nu ook veel verschillende technieken zijn. Dus wel vol maar niet richting duckface achtige tafarelen....

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 08:47

Ik vind dat iedereen zelf moet weten hoe ver ze erin gaan.
Nou zie ik wel voorbeelden voorbij komen dat ik denk dat is voor mij veel te ver gaan maar is niet mijn lichaam.

Zelf overweeg ik wel een flinke diepe rimpel tussen mn wenkbrauwen te laten behandelen....sinds ik slecht slaap is hij nog meer gaan tekenen en door de vele hoofdpijn werkt het ook niet mee.
Mensen reageren toch wel eens met de opmerking je hoeft niet zo bedenkelijk te kijken of je mag wel lachen hoor.
Laatst maakte ik een vrolijke selfie met mn dochter en toen dacht ik oeiiii.

Dus mocht iemand een fijne kliniek weten in rotterdam,hoor ik het graag :o

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 09:21

Danique_G schreef:
De na foto was onder verdoving nog en met wat zwelling, ik snap wat je bedoelt maar vind zelf dat de vorm van mijn cupidoboog er nog wel is op dit moment. Hij is inderdaad wel wat minder scherp. Dat heb je denk ik wel snel met een minimale bovenlip. Ik was altijd blij met mijn cupidoboog en dat is niet veranderd.

Ik vind dit dan juist helemaal niet too much, eigenlijk bijna weer 'too little' van wat ik had verwacht op basis van de eerdere close-ups die je postte :o Maar alsnog wel heel mooi hoor, daar niet van. En even afgezien van het feit dat dit een selfie is met een andere hoek, kan natuurlijk erg vertekenen. Hoe lang na behandeling is die foto genomen?
Ik zit wel eens te denken om m'n lippen te laten doen maar naar mijn idee vervaagt het vaak zo snel (te snel naar mijn zin iig), daarom twijfel ik toch wel heel erg...

M'n gummy smile zou ik echt heel graag laten behandelen, daar erger ik me zo ontzettend aan.
Het enige wat me tegenhoud is dat ik het gewoon echt heel spannend vind en bang ben voor allerlei doemscenario's. Straks prikken ze mis, of veel te veel, of vind ik het echt vreselijk na afloop, of krijg ik allerlei vage complicaties of....

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 09:31

Niet bang voor zijn hoor. Als je bij een goede kliniek dat laat behandelen zal het niet mis gaan. Ik ben er erg blij mee.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 11:57

Ik vind de lippen van Danique_G niet overdone. De meiden die ik ken hebben ze nog veel voller. Zo vol dat het echt niet natuurlijk meer is.
Of neem de vriendin van LIl Kleine, dat is pas overdone.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 20:25

Memories, dit was afgelopen week geloof ik en de laatste keer dat ik ze heb laten doen was in november, dus pak weg 5 maanden later. Bij die foto waren ze wat gezwollen. Ik vind het vervagen zelf meevallen. Bij Juvederm volbella schijn je na een paar keer 9-12 maanden er mee te kunnen doen. Ik denk dat dit lastig is zelf omdat je went en je meer wilt gaan injecteren. Ik vind wel dat mijn gezicht wat zachter is in uitdrukking. Ik vind het resultaat echt heel afhankelijk per arts. Ik zou echt niet naar een andere arts zomaar durven of er voor 100 euro even een mililitertje indoen. Het is toch je gezicht.
Ik zou wel nog mijn probleemgebieden (voorhoofd) en traangoot willen doen. Ik hoef niet helemaal strak maar wil geen grand canyon over 20 jaar op mijn voorhoofd :+

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 14:49

Ik heb zelf geen ervaring met fillers en/of botox maar hoop dat jullie mij kunnen helpen.... 1 kant van mijn gezicht hangt een beetje, ik stoor mij eigen vooral aan de wenkbrauw.
Is dit op te lossen met een filler/botox?
Zoja weet iemand een goede kliniek in Zuid Oost brabant? Vallen de kosten mee?
En vooral valt de pijn mee? Daar heb ik nl het meeste schrik voor :o
Bedankt!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:37

amies100 schreef:
Ik heb zelf geen ervaring met fillers en/of botox maar hoop dat jullie mij kunnen helpen.... 1 kant van mijn gezicht hangt een beetje, ik stoor mij eigen vooral aan de wenkbrauw.
Is dit op te lossen met een filler/botox?
Zoja weet iemand een goede kliniek in Zuid Oost brabant? Vallen de kosten mee?
En vooral valt de pijn mee? Daar heb ik nl het meeste schrik voor :o
Bedankt!

Ik denk dat het wel kan, niet extreem overigens....

Ik heb nl mijn frons laten doen ivm hoofpijnklachten en hangende oogleden.
De botox lift mijn wenkbrauwen, dus ik neem aan dat ze een kant ook iets kunnen liften?

Pijn doet het niet, voelt als een speldenprikje of je voelt niets. kosten zijn bij mijn kliniek in Best 89 euro

Ik zou gewoon eens advies innen hierover bij een goede kliniek. Vragen kan altijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:14

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-22 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt