Tegenwoordig werk ik thuis.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmoorM schreef:Hoe maken jullie je eten voor je werkdag klaar? Zoals lunch, tussendoortjes. Ik vind dat best nog wel een opgave omdat elke keer weer te bedenken en klaar te maken, kost ook best wel wat tijd. Is dat normaal?
Lous schreef:Ik heb gisteren onder begeleiding van Fysio getraind. Ik betaal dan gewoon voor de sportschool en krijg de begeleiding erbij. Het is bij Anytime Fitness. Misschien word er zoiets bij jullie ook wel aangeboden. Zeker het waard om daarnaar te kijken.
Dreamy schreef:Lous, wat moest je allemaal doen?Houdt die fysio dan puur je houding in de gaten of?
Ik heb zelf een schema gehad van mijn toenmalige coach en hij heeft 2 keer meegetraind zodat ik de juiste houding had etc., dus ik hou oefeningen van dat schema erin en zorg dat ik bij een spiegel train voor de juiste houding.
Britt_Sisi schreef:Ik heb wel echt een extreem slecht weekend gehad hoor! (en die week ervoor natuurlijk ook al Pasen, eten met familie) haha agelopen vrijdag sushi, zaterdag BBQ, zondag ehm, iets gewoons? en maandag Mac Donaldsen alleen de sushi was gepland, de rest spontaan. Er zal vast ook vocht bij zitten, maar het is natuurlijk niet wat ik wil zien en het heeft mij wel even met mijn neus op de feiten gedrukt.
Selina schreef:De BMR die MyFitnessPal uitrekent, is die bij jullie ook aan de lage kant? Ik zit er nu steeds (ruim) boven, maar 1400 calorieën vind ik wel erg weinig?
(Nou hang ik wel de hele dag op de bank en ben ik petit maar toch)