Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kabayo schreef:Ja, omdat ik weinig borsten heb en daar best veel om gepest ben. Al is dat al ruim 7 jaar geleden altijd nog last van. De rest schaam ik mij niet om hoor, heb mooie benen en een mooie kont
Mindim schreef:Mijn lijf is prima, zandloper figuur, dus ik klaag niet. 62 kilo, ook prima. Door blessures kan ik al een tijdje niet sporten, dus het is allemaal iets slapper geworden, maae dat komt wel weer goed. Voor 47 zie ik er nog puik uit
mvdbijl schreef:c_alsemgeest schreef:Ik ga wel naar de sauna... iedereen loopt er naakt, dus je valt echt niet op.
Wel 1x een mannelijke collega tegen gekomen, dat was minder![]()
Maar als je op vrouwendag gaat heb je dat ook niet.
Ik ging om die reden niet naar de sauna 2 dorpen verderop, kwam ik toen veel patiënten uit de kliniek waar ik werkte tegen. Ging ik naar een sauna 60 kilometer verderop, liep nog niet binnen of ik had 2 patiënten naast me staan, hoi wat leuk! Toen dacht ik ach, wat maakt het ook uit maar, je mannelijke collega is inderdaad misschien wat vervelend.
Sinds ik de vervelende ziekte met de K heb gehad heb ik een vervelend litteken. Ik ben niet meer naar de sauna geweest sinds dien.. Ik heb genoeg mensen met littekens of brandwonden gezien en nooit iets over gedacht maar, het is toch wel vervelend. In de sauna maar ook in bikini, je schaamt je er toch een beetje voor.
Winged schreef:Mindim schreef:Mijn lijf is prima, zandloper figuur, dus ik klaag niet. 62 kilo, ook prima. Door blessures kan ik al een tijdje niet sporten, dus het is allemaal iets slapper geworden, maae dat komt wel weer goed. Voor 47 zie ik er nog puik uit
Waarom heb ik bokt-beeld bij jou voor mij dat je ook begin 30 bent?