Beenverlenging - 8 cm - Mijn verhaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Axivoca123

Re: Beenverlenging - 8 cm - Mijn verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 01:19

Dankjewel voor de lieve reacties <3

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 05:20

Als ik in juni weer in Nederland woon spreken we wat af hoor. Kan je even op die zwarte komen rijden!

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 16:35

Ahaha Leuk! :D Kan niet wachten!

Wow al 201 views op het filmpje waarbij ik in het water spring :wow:
Leuk om te zien hoeveel mensen mijn toppic lezen/volgen.

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:07

Heb ik ook bekeken.
En wreed content dat het zo goed met je gaat !

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-19 12:31

Voor de liefhebbers. Vanochtend heb ik weer na een half jaar controle gehad. Hieronder de resultaten. Links is september 2018, rechts is vandaag. De eerste is van vooraf genomen, de tweede vanaf de binnenkant/zijkant.
Ik zou zeggen zoek de verschillen :D
(voor)
Afbeelding

(binnenkant/zijkant)

Afbeelding

Spoiler met antwoord van de verschillen
Spoiler:
De binnenkant is flink dikker en steviger geworden(goed te zien op de foto van voren), de achterkant is ook flink dikker en steviger geworden. Verder is er nu eindelijk ook volledige botgroei op de bovenkant van mijn femur en zit het goed aan elkaar vast(Je ziet mooi doorlopend bot). Aan de (buiten)zijkant zit er nog een gat, maar gezien mijn gewichtsverdeling op het been, is het normaal en te verwachten. Mijn arts maakt zich daar ook geen zorgen over en denkt dat het misschien nog wel 1/2 jaar zal duren voordat dat ook aan elkaar zit. Voor de rest is mijn bot meer dan stevig genoeg voor al mijn activiteiten. Bonus als je hebt opgemerkt dat er 1 schroef minder is *\o/* (Volgens mij had ik dit nog niet vermeld)

Mochten jullie nog vragen hebben hoor ik ze wel :)
:evaw:

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 14:26

Wow wat een verschil! Gefeliciteerd! En wat fijn dat het dik genoeg is voor al je activiteiten. Zei hij dat paardrijden daar ook onder valt?
En wat doen ze als over 1/5 jaar dat laatste stukje ook dicht is?

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 15:18

Idd wat een wereld van verschil. Zal ook wel een hele opluchting voor je zijn.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 15:47

Respect!! +:)+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 16:29

Wauw wat super!
Leuk dat je ons nog steeds updates geeft, erg interessant om te blijven volgen

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-19 18:10

Dankjullie! Leuk die reacties *\o/*

Rivano schreef:
Wow wat een verschil! Gefeliciteerd! En wat fijn dat het dik genoeg is voor al je activiteiten. Zei hij dat paardrijden daar ook onder valt?
En wat doen ze als over 1/5 jaar dat laatste stukje ook dicht is?

Paardrijden valt daar zeker onder!
Mocht dat stukje echt heel eigenwijs zijn en niet terug groeien, zouden ze eventueel het dicht kunnen spuiten met natuurlijk materiaal. Maar als het goed is, zou de stevigheid nu al voldoende moeten zijn. En het zal hoogstwaarschijnlijk gewoon dichtgroeien, ook al duurt dat misschien 1 tot 2 jaartjes. :)

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:06

Wohw wat een verhaal! Wat ben jij dapper!
Ik zag alle rontgenfoto's en kreeg gewoon een gek gevoel in mijn eigen benen haha!

Heel veel succes met het herstel!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 14:30

Axivoca123 schreef:
Paardrijden valt daar zeker onder!
Mocht dat stukje echt heel eigenwijs zijn en niet terug groeien, zouden ze eventueel het dicht kunnen spuiten met natuurlijk materiaal. Maar als het goed is, zou de stevigheid nu al voldoende moeten zijn. En het zal hoogstwaarschijnlijk gewoon dichtgroeien, ook al duurt dat misschien 1 tot 2 jaartjes. :)

Wauw wat geweldig!
Wat heb jij veel moeten doorstaan. Hoop dat er nu een nieuwe periode aanbreekt waar je alles lekker in kunt halen. En straks te paard over curacaose (of nederlandse :D ) stranden galoppeert.

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 16:36

ItsMeGaby schreef:
Wohw wat een verhaal! Wat ben jij dapper!
Ik zag alle rontgenfoto's en kreeg gewoon een gek gevoel in mijn eigen benen haha!

Heel veel succes met het herstel!

Dankje :D !! Haha, het is niet besmettelijk dus hopelijk niet een te gek gevoel :D :')

@Rivano: Ja dat hoop ik ook ! :D Dankje!

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:35

Wauw, wat een relaas! Wat ontzettend knap dat je zo een been kunt verlengen. En wat ben jij sterk dat je dit gevecht bent aangegaan. En wat heb je een tegenslagen gehad! Als je alles van te voren had geweten, had je het dan nog steeds gedaan? Heb je nog regelmatig pijn? Ik heb ooit een simpele beenbreuk gehad, niets vergeleken bij jou uiteraard, maar ik had ook ijzerwerk in mijn been zitten. Men had aangegeven dat het ijzerwerk er niet uit hoefde. Maar ik hield altijd pijn. Toen heb ik het na 10 maanden eruit laten halen want de botten waren goed genezen, en meteen was de belastingspijn weg! Ik liep ook gelijk niet meer mank! Dus ik hoop voor jou dat het ijzerwerk er ooit uit mag en dat je dan pijnvrij door het leven kan! Succes!

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 19:43

Monique1963 schreef:
Wauw, wat een relaas! Wat ontzettend knap dat je zo een been kunt verlengen. En wat ben jij sterk dat je dit gevecht bent aangegaan. En wat heb je een tegenslagen gehad! Als je alles van te voren had geweten, had je het dan nog steeds gedaan? Heb je nog regelmatig pijn? Ik heb ooit een simpele beenbreuk gehad, niets vergeleken bij jou uiteraard, maar ik had ook ijzerwerk in mijn been zitten. Men had aangegeven dat het ijzerwerk er niet uit hoefde. Maar ik hield altijd pijn. Toen heb ik het na 10 maanden eruit laten halen want de botten waren goed genezen, en meteen was de belastingspijn weg! Ik liep ook gelijk niet meer mank! Dus ik hoop voor jou dat het ijzerwerk er ooit uit mag en dat je dan pijnvrij door het leven kan! Succes!

Bedankt voor dit lieve bericht! :o
Hm of ik het nog had gedaan als ik het van te voren wist, geen idee, ik denk het wel. Ik had al een vermoeden dat het een lang en soms (erg) pijnlijk process zou zijn. Of ik er blij mee ben weet ik nog niet. Die vraag kan ik pas over 2 jaar beantwoorden. Als ik weer alles net zo als voorheen kan doen, zal ik geen spijt hebben. Maar mijn knie geeft nu af en toe problemen die ik eerst niet had, en mocht dit erger worden waardoor ik geen capoeira(bijvoorbeeld) meer kan doen ga ik wel echt hard balen.. maar daar gaan we niet vanuit natuurlijk :) Nu heb ik weinig tot geen pijn. Eerder gewoon vermoeidheid gezien ik nog steeds flink wat spiermassa mis. Mijn knie is nu de boosdoener, maar met bepaalde oefeningen en krachttraining hoop ik daar ook van af te komen(of dat het in ieder geval veel minder is). Ahh fijn dat het verwijderen van ijzerwerk heeft geholpen! Mijn ijzerwerk zal er ook weer uit gaan, maar pas na ongeveer 4 jaar. misschien dat dat ook onbewuste klachten oplost! :)

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 19:46

Hè wat balen dat je knie nu pijn doet. Hoop dat dat uiteindelijk ook weggaat voor je. En het is een erg lang traject voor je. Nog 4 jaar. Mèn dat is echt lang! Weet je ook of het erfelijk is? Kun jij het op eventuele kinderen van jou overdragen?

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 21:35

Monique1963 schreef:
Hè wat balen dat je knie nu pijn doet. Hoop dat dat uiteindelijk ook weggaat voor je. En het is een erg lang traject voor je. Nog 4 jaar. Mèn dat is echt lang! Weet je ook of het erfelijk is? Kun jij het op eventuele kinderen van jou overdragen?

Nouja ik hoop dat ik geen 4 jaar last ga hebben. Naar mijn gevoel heb ik geen last van het ijzer maar je weet maar nooit natuurlijk :). Nee het is niet erfelijk, gewoon een fabrieksfoutje :o