Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rivano schreef:Wow wat een verschil! Gefeliciteerd! En wat fijn dat het dik genoeg is voor al je activiteiten. Zei hij dat paardrijden daar ook onder valt?
En wat doen ze als over 1/5 jaar dat laatste stukje ook dicht is?
Axivoca123 schreef:Paardrijden valt daar zeker onder!
Mocht dat stukje echt heel eigenwijs zijn en niet terug groeien, zouden ze eventueel het dicht kunnen spuiten met natuurlijk materiaal. Maar als het goed is, zou de stevigheid nu al voldoende moeten zijn. En het zal hoogstwaarschijnlijk gewoon dichtgroeien, ook al duurt dat misschien 1 tot 2 jaartjes.
Monique1963 schreef:Wauw, wat een relaas! Wat ontzettend knap dat je zo een been kunt verlengen. En wat ben jij sterk dat je dit gevecht bent aangegaan. En wat heb je een tegenslagen gehad! Als je alles van te voren had geweten, had je het dan nog steeds gedaan? Heb je nog regelmatig pijn? Ik heb ooit een simpele beenbreuk gehad, niets vergeleken bij jou uiteraard, maar ik had ook ijzerwerk in mijn been zitten. Men had aangegeven dat het ijzerwerk er niet uit hoefde. Maar ik hield altijd pijn. Toen heb ik het na 10 maanden eruit laten halen want de botten waren goed genezen, en meteen was de belastingspijn weg! Ik liep ook gelijk niet meer mank! Dus ik hoop voor jou dat het ijzerwerk er ooit uit mag en dat je dan pijnvrij door het leven kan! Succes!
Monique1963 schreef:Hè wat balen dat je knie nu pijn doet. Hoop dat dat uiteindelijk ook weggaat voor je. En het is een erg lang traject voor je. Nog 4 jaar. Mèn dat is echt lang! Weet je ook of het erfelijk is? Kun jij het op eventuele kinderen van jou overdragen?