Val, misselijk van de pijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 01:48

Afgelopen donderdag auto ongeluk gehad en met ambulance afgevoerd ( protocol vanwege aanrijding met bus en ik kwam vanwege verkrampte spieren de auto zelf niet meer uit)

Ambulance gaf netjes verslag aan seh verpleegkundige, ik kreeg pijnstillers en daarna moest ik uiteraard wachten ( misschien gebroken schouder of rib maar niets ernstigs) voor de zekerheid aan de monitor.

Perfecte behandeling dus. Dat ik moest wachten leek me logisch, duidelijk geen echte spoed. Uiteindelijk ( zoals ik verwachtte) van alles gekneusd maar niets wat niet vanzelf over een paar weken over gaat.

Dat duurde een uur of 5, en met al die pijnstillers ben ik daar in slaap gesukkeld

Even pijnstillers en een verpleegkundige die zegt dat het lang kan duren vind ik wel erbij horen. Maar het wachten ook. Spoed is voor mensen die het nodig hebben.
Een breuk is geen spoed

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-18 08:03

Hoi allemaal!

Sorry sorry sorry. Heb hier zóveel gedoe gehad (met andere dingen) dat het erbij ingeschoten is mijn mail te lezen, en dus de berichten te zien! Mijn excuses

Ondertussen gaat het wel beter, lopen gaat normaal. Alleen verzuren mijn spieren ontzettend snel en moet ik rustig lopen :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 08:05

Maximuss geen idee hoe je erbij komt. Maar mijn moeder heeft niet enkele weken lang op icu gelegen hoor.

Polly. Niet uit de kom, maar gewoon alles in zijn geheel afgebroken.
Klopt ze heeft voordat ze de ambu inging pijnstillers gehad en been was gestalkt.
Maar doordat ze haar te lang hebben laten wachten zijn er blaren gekomen op de plek van de breuk.
Deze blaren moesten eerst genezen voordat ze geopereerd mocht worden.
Dat had ermee te maken dat de kans op infectie te groot was en daarom afwachten.
Maar goed de arts op de seh vond dat er niet naar behoren was gehandeld, had ook veel eerder gezet moeten worden.

Fijn ts dat het beter gaat!

eva1969

Re: Val, misselijk van de pijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 08:28

Fijn om van je te horen TS, ben je uiteindelijk nog bij een arts geweest?

plutolover

Re: Val, misselijk van de pijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 08:49

fijn om te horen ts dat het gelukkig niks ernstigs is

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 09:06

@ kiki1976: lezen is een kunst... Ik schrijf dat jij je verhaal NIET afsloot met " mijn moeder lag door fouten/ het wachten een tijd op de icu"...

Zoals jij het zo sensationeel beschrijft had dit nochtans het gevolg moeten zijn van het lange wachten bij die breuk en het bloedverlies als beide echt zo erg waren geweest.

Dus nog eens: als de situatie was geweest zoals jij beschrijft dan was je moeder er niet zomaar van genezen.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 11:29

XxLiindsaYxX schreef:
Hoi allemaal!

Sorry sorry sorry. Heb hier zóveel gedoe gehad (met andere dingen) dat het erbij ingeschoten is mijn mail te lezen, en dus de berichten te zien! Mijn excuses

Ondertussen gaat het wel beter, lopen gaat normaal. Alleen verzuren mijn spieren ontzettend snel en moet ik rustig lopen :)

ik ben blij iets te horen ts...maakte me toch zorgen nadat je niet meer reageerde dacht sjit straks ligt ze ergens.
Gelukkig niet zo veel last meer dus?