Voor en na foto’s make up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 00:24

ElineS schreef:
Misschien ook leuk om een power of make-up foto plaatsen. Ene helft geen make-up, andere helft wel! :D Lijkt me ook wel erg leuk om te zien.

Oeh. Dat ga ik morgen ochtend doen!
Even heel wat anders. Doen jullie altijd eerst makeup en dan haar of andersom?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:26

Lau schreef:
Tigress schreef:
Ik draag zelf bijna nooit make-up. Gezicht kan er niet goed tegen. Ik doe een lijntje onder mn ogen en bij speciale gelegenheden ook mascara :')

Daarintegen ben ik dol op before-after met make up. Ben ook dol op make-up tutorials op YouTube (dol op Nikki Tutorials <3 <3 <3)

Het is een vorm van creativiteit die ik zeer kan waarderen :D iedereen maakt zijn of haar eigen kunstwerk. Je gezicht als canvas, en je eigen art dragen waar jij je goed bij voelt is iets wat belangrijker is dan de mening van anderen :D

Oooh echt vind je haar leuk? Ik vind het echt heel erg hoe ze haar gezicht zo dicht plamuurt ze lijkt gewoon niet meer opzichzelf. Haar technieken en ideeën vind ik heel mooi. Maar vind het zo sonde hoe ze zich dicht plamuurt.

Ja :j maar dat heeft ook te maken met hoe ze het brengt, en dit haar hobby is waar ze zich graag mee uitleeft. Zoals ik al zei, het is voor sommigen een vorm van creativiteit, kunst. Smaken verschillen daarin wat men mooi vind, maar het gaat er om dat de drager van de make-up er happy mee is :D Zij houdt van "photoshop zonder photoshop", en dat is daarmee waar zij zich gelukkig mee voelt :D Ik vind het weer onzettend tof om te zien hoe ze het doet, en hoe gelukkig ze er van wordt :j

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:27

Giolli schreef:
ElineS schreef:
Misschien ook leuk om een power of make-up foto plaatsen. Ene helft geen make-up, andere helft wel! :D Lijkt me ook wel erg leuk om te zien.

Meestal eerst make-up.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:28

@Giolli: Meestal eerst haar, vanwege tijd.. Als ik dan weinig tijd heb, is mijn haar af haha. Dan mijn wenkbrauwen en mascara en vaak is dat het. Het hangt er vanaf hoeveel tijd ik heb en of ik veel op doe of niet en hoeveel zin. Maar dus eerst haar, wenkbrauwen en mascara en dan de rest haha. Als ik dan tijd te kort kom is wat ik essentieel vind gedaan :P

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:29

daantjuhhh schreef:
SavannahNx schreef:
Wenkbrauwen MOETEN altijd worden gedaan.. ik vind ze vreselijk. Ga wel es zonder foundation en mascara maar niet zonder mn wenkbrauwen.

Dit heb ik dus ook.
Ik heb overdag eigenlijk nooit foundation op. Alleen met feestjes, meestal wel overdag beetje mascara. Maar 1 ding sowieso altijd mijn wenkbrauwen.

Zonder mijn wenkbrauwen gedaan te hebben zie ik er zo bleek uit.
Dus wat ik ook doe. Mijn wenkies zijn altijd <<)

On fleeeeek 8-)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 00:29

En dan nog niet te spreken over het vinden van de juiste foundation. Ik zie wel eens meiden (ook hier in het topic) zó egaal en zó mooi. Bij mij die je het amper dat ik foundation draag. Maar ja.. zo veel keus. Als ik alles moet proberen ben ik volgend jaar nog bezig en een ton armer. Dus ik haal maar steeds braaf dezelfde.

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:31

Wat een superleuk topic!

Ik ben altijd zo jaloers op de meiden die zo goed met de kwasten overweg kunnen! Ik kom nog altijd niet verder dan mascara, eyeliner en bij uitzondering lipstick haha.

Voor:

Afbeelding

Na:

Afbeelding
Normale dag

Afbeelding
Festivalletje

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:34

@sophie_wind: ahw dank je wel <3 heel lief! En, kort haar is echt liefde, zo handig! Alleen als ik net van de kapper kom, zit het net niet en nog te perfect.

@elineS: vind ik een leuk idee, power of make-up foto! Misschien heb ik er morgen tijd voor, dan ga ik er zeker een maken

En wat betreft er beter uitzien zonder of met make-up, ik vind mezelf er beter uit zien met make-up. Maar dat betekend niet dat ik nooit zonder make-up de deur uit ga, of mezelf niet comfortabel voel. Integendeel zelfs, de dagen zonder make-up zijn veruit in de meerderheid en ga gewoon zo de deur uit.

Ik doe meestal eerst mijn make-up. Haar kost echt heel weinig tijd, keertje schudden, volumepoeder erin en dan is het wel klaar. Ik vind het wel fijn om mijn haar vast te hebben tijdens het make-uppen.

Foundations vind ik ook altijd heel erg moeilijk, hele lichte kleur en een hele moeilijke huid. Maar dat is meer een vraag voor het make-up topic

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:39

Wat een leuk topic!
Mooi al die verschillende gezichten en al dan niet bewerkt met makeup :)

Ik zal ook eens meedoen. Heb ff snel een zonder/ met collage gemaakt.
Zonderfoto zaten er nog wel wat resten makeup op, normaliter zie je mijn wenkbrauwen en wimpers zo goed als niet namelijk. Lang leve rossig-rood haar :P Nee grapje, ben er dolblij mee :D En een ideaal canvas voor make up ook eigenlijk!
Ik ga net zo makkelijk de deur uit zonder make up als met, maar als ik make up op doe, dan wel full-face; Doe het goed of doe het niet 8-)

Makeup is allemaal van Catrice en Essence, dat is dierproefvrij en ik zie het nut van dure merken ook niet in moet ik zeggen.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 28-01-18 00:51, in het totaal 2 keer bewerkt

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:46

Giolli schreef:
En dan nog niet te spreken over het vinden van de juiste foundation. Ik zie wel eens meiden (ook hier in het topic) zó egaal en zó mooi. Bij mij die je het amper dat ik foundation draag. Maar ja.. zo veel keus. Als ik alles moet proberen ben ik volgend jaar nog bezig en een ton armer. Dus ik haal maar steeds braaf dezelfde.

Ik heb een foundation van Mac , die past perfect bij mijn gevoelige huidtype, en hij dekt de meeste onzuiverheden. Er zit een soort “glitter” in verwerkt waardoor je een natuurlijke glow krijgt.
Dus ik zou gewoon eens langs de mac , douglas of ICI paris gaan en kijken of een van de visagisten je verder opweg kunnen helpen :D

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:48

Goof schreef:
Vjestagirl schreef:
Ik vind eigenlijk iedereen veel mooier zonder :=

Ik ben het daar eigenlijk wel mee eens :o
Ik vind bij veel personen de makeup echt hard en overheersend.

En dan te beseffen dat veel mannen denken dat mensen met een naturele make up look geen make up op hebben. Schiet mij maar lek :')

Ik vind naturele looks toch het mooidt, gewoon verzorgd!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 00:49

sannedeedee1 schreef:
Giolli schreef:

Ik heb een foundation van Mac , die past perfect bij mijn gevoelige huidtype, en hij dekt de meeste onzuiverheden. Er zit een soort “glitter” in verwerkt waardoor je een natuurlijke glow krijgt.
Dus ik zou gewoon eens langs de mac , douglas of ICI paris gaan en kijken of een van de visagisten je verder opweg kunnen helpen :D

Ik gebruik zelf geen foundetion, ben gezegend met een egale huid. Maar vriendinnen van mij gebruiken ook mac en zijn er echt heel tevreden over. En het ziet er ook echt heel natuurlijk uit je ziet niet dat ze het dragen.

Snollygoster

Re: Voor en na foto’s make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:10

Wauw, sommige voor en na foto's zijn echt wel leuk om te zien! Ik post niet graag mijn gezicht op Bokt, maar vind het wel leuk om mee te kijken :)

Zelf doe ik hier altijd mijn wenkbrouwen, eyeliner en mascara. Foundation doe ik eigenlijk alleen maar in de winter, ik ben namelijk "gezegend" met zomersproeten en vind het dan zonde om ze te verstoppen. In de winter trekken mijn sproeten allemaal weg en zie ik dus ook erg bleek, dan mag foundation wel een beetje :=

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:20

Afbeelding

Zonder make-up maar wel lekker zomerbruin, dat scheelt ook altijd wel weer.

Afbeelding

Beetje de dagelijkse look. Als ik er zin in heb tenminste x'D. Ga net zo makkelijk helemaal zonder make up de deur uit, boeit me echt niets.

Overigens vind ik het heel erg goed dat de meeste meiden niets van de rest van de wereld aantrekt. Ik zeg ga zo door en doe lekker waar je jezelf het beste bij voelt, dat is het allerallerallerbelangrijkste! *\o/*

Edit: uch, gedraaid, sorry!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:22

Oh leuk, m'n laatste power of make-up is van vorig jaar. Ga ik me misschien ook maar weer aan wagen.
:))

Giolli schreef:
ElineS schreef:

Eerst make-up. :j Als ik mijn haren doe krul ik ze meestal en wanneer ik mijn make-up doe doe ik een haarband in en die geeft een afdruk in mijn haar dus ik kan mijn haar beter na mijn make-up doen.

Over het egaal zijn van de huid met foundation: veel zit hem ook in je huidtype. Ik heb een foundation of 25 geprobeerd voor ik bij de 2 foundations die ik nu heb uitkwam die perfect samengaan met mijn huidtype. Daarnaast koop ik alleen maar dierproefvrije make-up dus veel keus bleef er al niet over, maar nu ik de twee perfecte heb gevonden ga ik daar ook nooit meer van af (of ja, tot mijn huidtype wellicht weer veranderd). :')

jesuisRoos, wat ben jij knap!

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:32

De power of makeup ga ik morgen ook maar eens doen als ik zin heb! Met of zonder makeup ik vind iedereen stuk voor stuk mooi zoals je bent!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 01:33

Ik heb er nog een trouwens! :j

Afbeelding

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:35

Giolli schreef:
Ik heb er nog een trouwens! :j

[ [url=m/iAdqh2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie meid!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 01:38

Sommige kerels moeten toch denken dt ze in bed een andere vrouw hebben. Haha.

Ik hou mezelf aanbevolen voor een make up meeting dat ik gemake up wordt hahahaha. Ik doe zelden wat en zou nog wat kunnen leren.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 01:46

Altijd zwemmen op de eerste date hè. :D

Edit; oh dat lijkt me echt leuk!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 02:00

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 07:15

Wauw wat zijn jullie allemaal mooi, zonder make-up maar ook met!

Ik ga gerust zonder make-up de deur uit, maar vind het persoonlijk fijner om wel even wat concealer en mascara op te doen en m’n wenkbrauwen even onder te smeren met poeder. Ik zie er nogal uit als een spook zonder make-up en vooral de concealer maakt het allemaal net even wat frisser...

Zonder
Afbeelding

Met
Afbeelding

Moet wel zeggen dat licht ook wel wat doet, bovenste is op een bewolkte dag, dan is het nog erger :') Onderste scheen lekker het zonnetje, dat helpt wel :)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 09:23

Wat een leuk topic! Grappig om te zien hoe sommige veranderen met make up.
Ben wel jaloers op hoe sommige er uit zien zonder makeup of hoe handig anderen weer zijn met make up.
Weet nog niet of ik een foto ga plaatsen haha .
Ga wel zonder make up de deur uit en vermijd dan spiegels hahah

Dagelijkse makeup duurt bij bij 2 minuten en voor uitgaan 10 minuten.
Zou ook wel graag eens een workshop willen doen. Ben er gewoon ook niet zo handig in en vindhet dus al snel prima

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 09:33

Leuk topic dit!

Ik vind sommige er leuker uit zien met make-up en sommige zonder make-up mooier. Ik denk dat het ook een kwestie van smaak is!

Ik zal zelf ook ff het verschil laten zien. Voor mij is opmaken ontspanning, en ik vind mezelf er verzorgder uit zien met make-up.

Voor:
Afbeelding

Na (alledaagse make-up):
Afbeelding

Met een feestje of een bijzondere dag doe ik er meestal nog een tandje bovenop :P

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 09:45

Wat een fantastisch leuk topic !!!

Ik zou dolgraag wat makeup dragen maar het lukt me gewoon nooit !

Ik heb een rode huid en vooral een mooie rode neus altijd :(

Wou dat ik iig foundation kon opdoen maar op de een of andere manier word het bij mijn neus nooit mooi .

Leuke foto’s allemaal