Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Wat nieuws aan het proberen :
[ [url=m/1mnCJ2.jpg]Afbeelding[/url] ]
tengeltje11 schreef:mss heel domme vraag,maar hebben jullie allemaal paarden?zoja,hoe doen jullie dat dan met nagels?
lijkt me totaal onhandig,lange nagels in combi met paarden,laat staan dat je ze lang mooi en goed kan houden?
san4nie schreef:Hebben jullie misschien ook tips voor mij? Vind die strak gelakte nagels prachtig, maar heb er eigenlijk geen geld voor om ze te laten doen, dus doe ik ze zelf.
Maar mijn nagels zijn super zacht en week. Ze groeien meer in de breedte dan in de lengte lijkt het. En ik kan ze zo dubbelvouwen. Op de "vouwranden" is nagellak altijd zo weer weg. Hoe zou ik ze sterker en steviger kunnen krijgen?
san4nie schreef:Hebben jullie misschien ook tips voor mij? Vind die strak gelakte nagels prachtig, maar heb er eigenlijk geen geld voor om ze te laten doen, dus doe ik ze zelf.
Maar mijn nagels zijn super zacht en week. Ze groeien meer in de breedte dan in de lengte lijkt het. En ik kan ze zo dubbelvouwen. Op de "vouwranden" is nagellak altijd zo weer weg. Hoe zou ik ze sterker en steviger kunnen krijgen?
LadyMadonna schreef:Loslaten kan zoals eerder gezegd heel veel oorzaken hebben.
-hoe oud is je dochter?
-wat is de conditie van haar nagels? (Droog, vet, dik, dun, broos, flexibel, etc)
-gebruikt ze medicatie?
-is ze zwanger of onlangs bevallen?
-wat voor werk doet ze?
-is je prep correct?
-is je applicatie correct?
-lak je te dik/te dun?
Etc etc etc....