Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nou dat viel best vies tegen, uiteindelijk wel volgehouden van half 5 tot 20:00 en toen mocht ik gaan, normaal werk ik tot half 10.
(39°) keelpijn, longen uit mn lijf hoesten, geen stem meer, neusverkoudheid erbij!
met keelpijn kan ik leven, maar heb nachtdienst en heb bijna niet geslapen door de pijn vandaag. Dus ga nu absoluut niet fit mn nachtdienst weer in.. Joanne1997 schreef:Ik meld me helaas ook, vanaf woensdag flinke keelontsteking met alle gevolgen van dien. Nog niet veel anders gedaan dan slapen
Hopen dat ik morgen eindelijk weer naar stal kan
Beterschap allemaal!!
Deetjeeuh schreef:Ook hier nu 2 dagen ziek...
Verkouden, keelpijn, enorm hoesten, hoofdpijn, koorts en ook verschrikkelijke spierpijn tijdens en na het slapen.
Zijn er mensen die tips hebben om alles een beetje te verlichten?
Natuurlijk paracetamolletje, of antigriepine, genoeg drinken.
Twee weken geleden was ik wel echt erg ziek though, een week lang erge koorts, misselijkheid, zware hoofdpijn.. niet te doen. Daarna had ik nog een week m'n longen uit m'n lijf gehoest. Op dit moment struggle ik nog steeds met keelpijn..
. Gisteravond hoogste koorts tot nu toe, had het ontzettend koud en vanochtend compleet bezweet wakker geworden. Voel me nu gelukkig wel even wat beter, ook even geen verhoging, maar vrees toch weer dat het erger wordt in de loop van de dag.