Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Fitzroy schreef:Ik snap wel wat zonnetje bedoelt. Je ziet toch vaak in topics dat er mensen heel betweterig doen over wat je wel en niet mag eten. Ik denk dat iedereen inmiddels wel weet wat gezond is.
En als iemand zich prima voelt bij een glaasje frisdrank en een chocolaatje op zijn tijd dan weet die persoon ook echt wel dat hij dan wat anders moet laten staan.
Ik sluit me wel bij zonnetje aan. Ik doe niet mee met eetlijstjes en gewichten. Daarvoor komt Bokt op google net wat teveel naar voren
Oh op die fiets. Ja, daar doe ik ook niet aan (net als aan vage diëten). Ik praat gewoon mee met de hoop voor wat steun over en weer
Nachocheese schreef:Heeft een van jullie misschien een tip:
Heb altijd al een beetje vreemde relatie gehad met eten, weinig eten, eetbuien.
En heb nu een beetje het idee dat ook al eet ik onder mijn bmr, dus rond de 1550. Ik val in kilo’s niet af.
Als ik sport zie ik wel echt dat ik in spieren aankom, dus zie er dan strakker en beter uit.
Maar hoe weinig ik ook eet (zal nooit onder de 1500 gaan trouwens) ik val in kilo’s niet af.
Kan je je lichaam resetten op de een of andere manier?
Edit: wat ik sowieso wil gaan doen is structureel 2 liter water drinken, drink nu altijd wel te weinig. Ik dacht misschien dat dat een beetje helpt voor afvalstoffen?
Jnien schreef:Ik ga VDH (Vreet De Helft) doen.
Zonder flauwekul: ik doe personal body plan. Dit geeft mij een goed inzicht en balans in sporten en eten. Ben vegetarisch, ook daarin meer inzicht gekregen wat wel en niet eten en aanvulling. Én misschien wel het belangrijkst: WAAR/WANNEER het misgaat qua snaaien.
Tevens ga ik vanaf januari een opleiding gewichtsconsulent doen.
Al met al ben ik in mijn ogen ca 7 kilo te zwaar, mijn BMI is goed.
Ik loop 3x per week hard (tussen de 5 en 21 km) en doe 3x per week krachttraining. Ik probeer nu af te wisselen, een week 2x hardlopen 3x kracht, andere week 3x hardlopen 2x krachttraining.
Ik hou téveel van uit eten/feestjes en een wijntje!
Succes iedereen.
SharonIndezz schreef:Iemand nog lekkere gezonde tips voor het avondeten? Ik ben iets of wat inspiratieloos momenteel
Iris1702 schreef:Hey Marieke
Wat goed dat jij het gaat doen, ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Ik vind zelf samenstellen altijd moeilijk heb het liefst kant en klare weekmenu's ter inspiratie waar ik zelf weer dingen in kan wijzigen evt.
SsSimonee schreef:SharonIndezz schreef:Iemand nog lekkere gezonde tips voor het avondeten? Ik ben iets of wat inspiratieloos momenteel
Ik vind persoonlijk wat groente wokken(paprika, courgette sugarsnaps zijn mijn favorieten)samen met wat kippendij filet erg lekker. Dat eet ik dan ook zonder saus en zelfs geen pasta oid.
Iris1702 schreef:Ben erg benieuwd!
Start je 1-1 of 8-1?
Ik had meegedaan met de like en deel actie en kon nu ook starten met korting.
Maar denk dat ik ff doorga met waar ik mee bezig was. Eerst er weer afkrijgen wat ik er nu aan eet