Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memories schreef:Zo goed als elke dag, soms sla ik een dagje over uit luiheid als ik toch een dag de deur niet uit hoef. Douchen is echt mijn zen-moment, sta er rustig 20-30 minuten onder te stomen. Heerlijk![]()
Je niet dagelijks of om de dag op de belangrijke plekken wassen (of dat nou onder de douche is of met een washandje of wat dan ook) vind ik ronduit smerigja of je moet hele dagen op de bank uit je neus zitten vreten en echt niet zweten oid. Het hoort voor mij echt bij de basishygiene.
Joolien schreef:Kom ik aan met een spijkerbroek die ik rustig 2 weken draag. Tenzij die echt vies wordt natuurlijk.
Lau schreef:Selka schreef:Zijn er mensen die niet dagelijks douchenNooit gedacht!
Ik douche iedere dag en als het erg warm is of als ik gesport heb 2x. Niet dagelijks douchen was bij ons thuis een no go. Ik weet dan ook niet beter.
En washandjes....jakkes precies wat Mars zegt over Gerrit&Arie (). Dat is gewoon vuil/bacteriën verplaatsen.
Als je voor je gerrit en Arie wast even het washandje omspoelt bij de kraan niks aan de hand hoor. Het is je eigen lichaam het is jiet dat pietje van de buren eerst met de washand heeft gewassen.
Het is toch vrij makkelijk:
Gezicht
Omspoelen
Oksels
Omspoelen
Onder de dames
Omspoelen
Downunder
Omspoelen
Je bips
Omspoelen
Voeten
Omspoelen
Drogen en hop de wasmand in
AbbyBlues schreef:Ben altijd wel benieuwd of mensen die maar 1x in de week douchen ook echt zo fris ruiken als dat ze zelf denken of dat ze het gewoon zelf niet ruiken.
Mars schreef:Yuk ik begin mensen steeds viezer te vinden... 2 weken met een spijkerbroek doen? Hetzelfde hardloopshirt weer aan?
En dan dat hele schema met washandje, dat kost toch minstens zoveel tijd als een paar minuten goed afspoelen? En dan verplaats je niet alle bacterieen, oud zweet, huidschilfers etc over je hele lijf. Om maar te zwijgen van mensen die 1 keer per week douchen en dan menstruatie hebben, brrr
Bravura schreef:Joolien schreef:Kom ik aan met een spijkerbroek die ik rustig 2 weken draag. Tenzij die echt vies wordt natuurlijk.
Zelfs die liggen hier met max 2 dagen in de was. Een spijkerbroek houd het doorgaans max een half jaar vol hier. Truien en shirts gaan dezelfde dag van dragen direct de wasmachine weer in.
Djilna schreef:Ik heb wel als groot voordeel dat ik gewoon niet snel stink. Ook hardloopshirts kan ik bijna altijd gewoon 2x aan met sporten zonder dat het stinkt. En ja, dat heb ik een keer getest bij iemand
Yv_ schreef:Djilna schreef:Ik heb wel als groot voordeel dat ik gewoon niet snel stink. Ook hardloopshirts kan ik bijna altijd gewoon 2x aan met sporten zonder dat het stinkt. En ja, dat heb ik een keer getest bij iemand
Maar dat ís toch gewoon smerig?
Je sport, je zweet (en anders loop je in mijn ogen gewoon niet goed genoeg hard), dan wíl je dat shirt toch niet nog een tweede keer aan?