Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Namira542 schreef:Heb vannacht 3 x gesprayt. En vanmorgen 1x gaat nu aardig goed.
Ik weet niet meer precies hoelang maar denk wel meer dan een half jaar omdat ik anders echt niet kon slapen. Nooit overdag altijd 's nachts dus dat was gewoon 1x in 24 uur.
Tigress schreef:Ik ben inmiddels bezig met afkicken. Iets zegt me dat mijn medicatie nu helpt daarbij. Welke dat precies doet, geen idee, maar inmiddels red ik het al een week op een extreem verdunde variant. Ik gebruik nog maar 2-3 keer daags een heel klein beetje. Hopelijk kan ik dit doorzetten, en verder afbouwen
Namira542 schreef:Ik ben weer terug bij af denk ik...
Niet meer verkouden maar neus elke avond potdicht.
Gisteren viel het wel mee en ben zonder in slaap gevallen, helaas vanmorgen met een raar gevoel in mijn hoofd, rechter neusgat dicht en het straalde helemaal door naar mijn rechter oor. Dus toch maar weer gesprayd.
Wat me wel op valt is dat het altijd rechts is. Of dat komt door dat ik altijd op mn rechterkant in slaap val weet ik niet. Hebben jullie last van 1 kant of aan beide kanten of wisselend?
Ik kan binnenkort dus weer beginnen met mijn pilletjes. Hopelijk met dezelfde goed werking als vorige keer..
Goed bezig allemaal!! als ik dat zo lees na mijn laatste post.