Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unique6 schreef:Dry needling, shockwave, kraken, massages.. Dat is niks vergeleken met de migraine die ik vroeger had wanneer ik niet bijtijds medicatie slikte. Migraine staat hier dus wel echt op nummer 1.
TerraHowrse schreef:Unique6 schreef:Dry needling, shockwave, kraken, massages.. Dat is niks vergeleken met de migraine die ik vroeger had wanneer ik niet bijtijds medicatie slikte. Migraine staat hier dus wel echt op nummer 1.
Hier juist nietdry needling in gezicht vind ik persoonlijk erger dan migraine maar dat zal ook wel per persoon verschillen
__Sannne schreef:Toen 1 van mijn hoektanden maar niet doorkwam en blijkbaar scheef aan het groeien was (letterlijk rechtuit) en ze dus mijn tandvlees open hebben gesneden, er een slotje op hebben gezet, en die met een kettinkje aan mijn beugel hadden vast gezet, en die elke maand een stukje korter gemaakt werd. Hierdoor werd mijn tand dus door het tandvlees heen naar beneden getrokken. Maandenlang hoofdpijn van gehad. En de verdovingsprik in mijn gehemelte was echt om te janken ook.
Faruba schreef:Op èèn staat bij mij toch wel de aanvallen met clusterhoofdpijn,echt vreselijk. En ik denk op 2 kiespijn en oorpijn,die delen de 2de plaats.
Verder heb ik veel gebroken en een schouderoperatie ondergaan,maar daarvan was de pijn dankzij goede medicatie wel te verdragen.
En op 3 het overlijden van mijn 2de vader maar dat is uiteraard een andere pijn.
RoyceMack schreef:ooit heb ik zo'n heftige menstruatiepijn gehad dat ik gewoon heen en weer moest ijsberen en moest puffen om niet in schreeuwen uit te barsten. Gelukkig zag niemand het, want ik was bij mijn toenmalige vriend thuis. OMG wat een pijn. zo erg had ik nog nooit gehad. Daarna direct de pil gaan halen en de keren dat ik daarna ongesteld ben geweest zijn op 1 hand te tellen. nOoit meer.
ik begrijp niet dat mensen dat doen voor fun.
Oh en ik heb ooit een trap gekregen van paard op mijn elleboog, maar dat ging direct in een emmer ijswater (wintertijd) en ik kon alles bewegen maar was wel even pijnlijk. Idem dito met val van datzelfde paard op mijn stuit na een sprong. toen ben ik voor het eerst werkelijk blijven liggen omdat ik niet kon opstaan.