De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:44

Gal koliek. Ik liep als een paard met koliek rondjes om de eet en woonkamer tafel omdat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest. Midden in de nacht. ..... Wat ben ik blij dat die gal blaas er uit is.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:54

Aller ergste pijn naar m'n ongeluk, pezen door, botten gescheurd/gebroken en sommige verdraaid. Maar daar was ik gelukkig ook wel weer snel weer bovenop.

Mijn tweede ergste pijn was drie dagen naar een KS plat komen te liggen op een traagschuim matras waardoor de gehele vers gehechte wond op rek werd gezet. Heb letterlijk tegen m'n man gezegd dat hij me maar knockout moest slaan of uit bed moest gooien alles beter dan die pijn. Wat een horror was dat.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:03

flappie28 schreef:
Niersteen,je weet dan echt niet waar je het zoeken moet...hoop ze niet meer te krijgen

Ooooh ja, heb ik ook nog gehad! Zeer pijnlijk :(

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:08

Dry needling, shockwave, kraken, massages.. Dat is niks vergeleken met de migraine die ik vroeger had wanneer ik niet bijtijds medicatie slikte. Migraine staat hier dus wel echt op nummer 1.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:08

1. Buikpijn. Van die pijn dat je alleen maar op de wc kan zitten en kruipen, heb ik in de puberteit dagelijks gehad.
Een paar jaar geleden kreeg ik een voedselvergiftiging. Dat was op de wc met een teiltje omdat het er aan beide kanten uitkwam. Het kwam er in zodanige hoeveelheid uit dat ik het idee had te stikken, aangezien mijn hele lichaam verkrampte en ik geen tijd had om lucht te happen. Ik kon dus ook niet om hulp roepen ;( was echt een freaky ervaring.
2. Mijn pinken tussen de deur als kind. Rechts 2x en links 1x. De eerste keer dat het gebeurde ging mijn moeder gelijk met me naar de dokter, pink helemaal plat. Zegt die dokter, ach dat veert vanzelf wel weer terug :+ klopt wel, pink is wel krom gegroeit maar ach het is geen belangrijke vinger.
3. Gedeelde 3e plek voor blaasontsteking en het aanstippen van wratten met vloeibare stikstof. Dat doet allebei evenveel pijn maar dan op een andere plek haha. Blaasontsteking is dan wel irritanter omdat het dagenlang aanhoudt. En aangezien ik altijd te laat naar de dokter ging met te veel verdunde plas (veeeel drinken), konden ze geen ontsteking vinden. Op een gegeven moment heb ik een jaar lang elke maand wel blaasontsteking gehad #) daar ben ik uiteindelijk zelf vanaf gekomen door D-mannose te gaan slikken en toen is het niet meer terug gekomen.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:10

Unique6 schreef:
Dry needling, shockwave, kraken, massages.. Dat is niks vergeleken met de migraine die ik vroeger had wanneer ik niet bijtijds medicatie slikte. Migraine staat hier dus wel echt op nummer 1.

Hier juist niet :') dry needling in gezicht vind ik persoonlijk erger dan migraine maar dat zal ook wel per persoon verschillen :P

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:10

Het moment dat mijn ruggenmerg langzaam inscheurde door een zwevend stuk wervel en die pijn houdt nog altijd aan omdat het merg ontstoken is geraakt. Alle "pijn" die ik daarna ooit nog gevoeld heb zijn hooguit onaangename kleinigheidjes.

tootje71

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:13

twee keer schroeven in mijn voetgewricht gehad de eerste keer is dat niet goed gegaan en die bot pijn die ik daarna had was zelfs met morfine niet minder te krijgen ..vreselijk

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:13

Tazzey schreef:
Het moment dat mijn ruggenmerg langzaam inscheurde door een zwevend stuk wervel en die pijn houdt nog altijd aan omdat het merg ontstoken is geraakt. Alle "pijn" die ik daarna ooit nog gevoeld heb zijn hooguit onaangename kleinigheidjes.

:oo dat klinkt niet bepaald fijn %)

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:21

Op èèn staat bij mij toch wel de aanvallen met clusterhoofdpijn,echt vreselijk. En ik denk op 2 kiespijn en oorpijn,die delen de 2de plaats.

Verder heb ik veel gebroken en een schouderoperatie ondergaan,maar daarvan was de pijn dankzij goede medicatie wel te verdragen.

En op 3 het overlijden van mijn 2de vader maar dat is uiteraard een andere pijn. ;)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:22

TerraHowrse schreef:
Unique6 schreef:

Hier juist niet :') dry needling in gezicht vind ik persoonlijk erger dan migraine maar dat zal ook wel per persoon verschillen :P

De dry neelding toen op dat ene punt vond ik toch ook wel erger dan mijn migraine. En die is behoorlijk heftig. Vreet niet voor niets dagelijks troep er voor.
Ik vind migraine ook vooral erg vervelend omdat licht niet te hebben is en als de pillen of injectie wel werkt je suf bent of je toch algemeen zwak voelt ook al is er geen pijn meer.

Kraken enz is vervelend, oke dat zou je pijn kunnen noemen, maar nee dan ben ik weer meer gewend dus dat zijn dingen die inderdaad niet tellen bij mij.

Maar inderdaad voor iedereen anders.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:36

Met de (rug)weeën van bevalling nr 1 op het toilet gaan zitten omdat ik ooit ergens had gelezen dat dat een prettige houding kon zijn... Omg wat een hel was dat. Braken van de pijn. Misschien nog wel erger dan de continu aanhoudende weeënstorm daarna, waarbij ik op de rand van het bed zat en niet meer van houding kon/durfde te veranderen.
Wat het achteraf gezien ook zo erg maakte was dat niemand je kan vertellen hoe lang het nog gaat duren.

Maar ik geloof dat ik er redelijk vanaf gekomen ben in vergelijking met anderen hier.

Edit: Goeie tweede was de tatoeage op m'n voet/enkel. Daar mag ik natuurlijk niet over klagen want dat wou ik zelf.
Alsof ze met een kolomboormachine dwars door mijn voet heen ging, keer op keer 2,5u lang. Zweten dat ik deed en mijn voet ging onbewust alle kanten op. En ik dacht nog van te voren; ik heb kinderen (thuis) gebaard, hoe erg kan dit nou helemaal zijn :')
Laatst bijgewerkt door Klijntje op 23-09-17 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:46

Buikpijn. Van de soort waardoor je ineens begrijpt waarom er naast je wc-pot, op zo'n ogenschijnlijk volstrekt onlogische plek, een radiator hangt. Die is om je aan vast te houden op het moment dat het zwart wordt en je alleen nog sterretjes ziet.

En hoofdpijn. Jarenlang elke dag een hersenvlies wat in vuur en vlam staat. Was geen pretje.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:49

De ergste pijn vind ik iemand moeten missen waar ik heel veel van hou...... |(

Lichamelijke pijn heb ik ook heel erg veel maar daar helpen pijnstillers nog tegen.....

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:51

Ohja vandaag ook wat, op het werk ik werk in de komkommers en de karren staan op rails er stond een volle kar die wegen zo ongeveer (200 tot 300) kg en nouja mijn voet stond in de weg, ik rijd met de wiel over me tenen heen halve voet man dat deed zeer uit reflex wil ik wegtrekken maar me voet zat half klem onder dat wiel dus moest ik hem weer over me voet terug drukken.

Ik kan je zeggen dat doet zo'n zeer!!!
En nouja nu zijn me tenen lekker beurs.

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:53

__Sannne schreef:
Toen 1 van mijn hoektanden maar niet doorkwam en blijkbaar scheef aan het groeien was (letterlijk rechtuit) en ze dus mijn tandvlees open hebben gesneden, er een slotje op hebben gezet, en die met een kettinkje aan mijn beugel hadden vast gezet, en die elke maand een stukje korter gemaakt werd. Hierdoor werd mijn tand dus door het tandvlees heen naar beneden getrokken. Maandenlang hoofdpijn van gehad. En de verdovingsprik in mijn gehemelte was echt om te janken ook.

Dit en dan maal 2. Beide hoektanden zaten bij mij verkeerd in mijn gehemelte. Dat is opengelegd en door mijn gehemelte en daarna tandvlees heen op hun plek gezet. 4 jaar elke maand weer langs.
Qua pijn, mijn hernia maar nog wel liever dat dan weer een keer een opvlamming van mijn eczeem waarbij het wondvocht uit mijn hele rug bleef komen.
Superzalf voor gehad maar zo stekend dat ik de eerste keer smeren meer dan een half uur heb gegild en gejankt van de pijn.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:57

Kaakontsteking, en dan de behandeling terwijl de verdoving niet werkt, met stip op 1.

Dat nooit meer, breek dan graag nog eens een arm of Even, paard dat teentjes stuk trapt..

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:01

Botpijn, absoluut. Mijn pols is operatief langer gemaakt, dus het bot is doorgezaagd en een stuk donorbot tussen gezet.

Verder heb ik gruwelijke menstruatiepijn gehad met mijn koperspiraal toentertijd.

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:18

Stipt op één: een nierbekkenontsteking. En ik heb ook wel eens ontstoken amandelen én een keelontsteking tegelijk gehad, dat was ook geen pretje :n Kon drie dagen alleen maar rechtop zitten en voor mij uit staren, elke beweging en zelfs liggen deed pijn.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:24

Migraine is idd. ook Vreselijk! ooit 1 x gehad, nu alleen nog maar Oogmigraine,maar dat stelt niks voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:34

Ontstoken kies, vanaf mijn onderkaak tot mijn oor en toen besloot mijn tandarts een wortelkanaalbehandeling uit te voeren.
Heb de marathon gelopen van de pijn.

corinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:44

Het 6x achter elkaar het proberen zetten van een ruggenprik die alsnog mislukt is. Een infuus die niet meer goed zit (pijnlijker dan de wond van keizersnede) ,en je hand stoten waar je aan geopereerd bent voor cts.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:55

ooit heb ik zo'n heftige menstruatiepijn gehad dat ik gewoon heen en weer moest ijsberen en moest puffen om niet in schreeuwen uit te barsten. Gelukkig zag niemand het, want ik was bij mijn toenmalige vriend thuis. OMG wat een pijn. zo erg had ik nog nooit gehad. Daarna direct de pil gaan halen en de keren dat ik daarna ongesteld ben geweest zijn op 1 hand te tellen. nOoit meer.

ik begrijp niet dat mensen dat doen voor fun.

Oh en ik heb ooit een trap gekregen van paard op mijn elleboog, maar dat ging direct in een emmer ijswater (wintertijd) en ik kon alles bewegen maar was wel even pijnlijk. Idem dito met val van datzelfde paard op mijn stuit na een sprong. toen ben ik voor het eerst werkelijk blijven liggen omdat ik niet kon opstaan.

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:59

Faruba schreef:
Op èèn staat bij mij toch wel de aanvallen met clusterhoofdpijn,echt vreselijk. En ik denk op 2 kiespijn en oorpijn,die delen de 2de plaats.

Verder heb ik veel gebroken en een schouderoperatie ondergaan,maar daarvan was de pijn dankzij goede medicatie wel te verdragen.

En op 3 het overlijden van mijn 2de vader maar dat is uiteraard een andere pijn. ;)

WOW wij hebben les gehad over clusterhoofdpijn , veel mensen plegen zelfmoord vanwege deze hoofdpijn. Zou ik mogen vragen hoe jij hier mee omgaat ? Mag ook in pb

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:05

RoyceMack schreef:
ooit heb ik zo'n heftige menstruatiepijn gehad dat ik gewoon heen en weer moest ijsberen en moest puffen om niet in schreeuwen uit te barsten. Gelukkig zag niemand het, want ik was bij mijn toenmalige vriend thuis. OMG wat een pijn. zo erg had ik nog nooit gehad. Daarna direct de pil gaan halen en de keren dat ik daarna ongesteld ben geweest zijn op 1 hand te tellen. nOoit meer.

ik begrijp niet dat mensen dat doen voor fun.

Oh en ik heb ooit een trap gekregen van paard op mijn elleboog, maar dat ging direct in een emmer ijswater (wintertijd) en ik kon alles bewegen maar was wel even pijnlijk. Idem dito met val van datzelfde paard op mijn stuit na een sprong. toen ben ik voor het eerst werkelijk blijven liggen omdat ik niet kon opstaan.

:= := volgensmij worden vrouwen niet voor "fun" ongesteld. Of begrijp ik 'm nou verkeerd?