Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mer1980 schreef:helaas kan ik niet altijd even 7500 voorschieten oid. Ik heb dus een verzekering en dit ook voor mijn kids afgesloten bij de geboorte...
Froukje schreef:safina schreef:Gewoon zorgen dat er genoeg op je rekening staat dus. Dan is er niets aan de hand.
Ja, dat is leuk als je normaal verdiend. Maar als net afgestudeerde zonder werk heb ik geen 10000 euro op mijn rekening staan als ik nu dood neer val, en mijn ouders ook niet.
Froukje schreef:safina schreef:Gewoon zorgen dat er genoeg op je rekening staat dus. Dan is er niets aan de hand.
Ja, dat is leuk als je normaal verdiend. Maar als net afgestudeerde zonder werk heb ik geen 10000 euro op mijn rekening staan als ik nu dood neer val, en mijn ouders ook niet.
Palmera schreef:Mer1980 schreef:helaas kan ik niet altijd even 7500 voorschieten oid. Ik heb dus een verzekering en dit ook voor mijn kids afgesloten bij de geboorte...
Maar, waarom al bij de geboorte? Als jouw kinderen bv 80 worden is er 80 jaar premie betaald voor een bedrag van bv 15000 euro!
En, op een enkel naar pech geval na hoef je er denk ik niet vanuit te gaan dat een kind de eerste 20 jaar zal overlijden.
Of zie ik dit verkeerd?
Dieselpaard schreef:Ik heb dit ook voor mijn zoontje gedaan. Voor hem betaal ik €2 per maand, voor mezelf €5.
Ervan uitgaande dat hij op z’n 80e overlijdt, is er voor zijn uitvaartverzekering bijna €2000 betaald. Goeie deal zou ik zeggen
verootjoo schreef:Jennyj01 schreef:Bij mijn vader zat er een betalings termijn van 15 dagen op de factuur van de crematie.
Bij ons kwam de factuur een hele tijd na de begrafenis in mijn beleving![]()
Maar die factuur kan de bank voor je van de rekening van de overledene betalen als daar genoeg op staat.
En anders kan je het gewoon voorschieten en dan krijg je later de erfenis (als je erfgenaam bent). Dat laatste hebben wij toen gedaan.
Het is echt niet zo ingewikkeld als hier soms omschreven wordt...
safina schreef:Dieselpaard schreef:Ik heb dit ook voor mijn zoontje gedaan. Voor hem betaal ik €2 per maand, voor mezelf €5.
Ervan uitgaande dat hij op z’n 80e overlijdt, is er voor zijn uitvaartverzekering bijna €2000 betaald. Goeie deal zou ik zeggen
Of het een goede deal is, hangt helemaal af van wat ze uitkeren en wat een uitvaart kost tzt. Dat valt vaak tegen.
http://www.amweb.nl/financiele-planning ... j-10193038