Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superlotje schreef:Succes morgen! Had je tnt goed contact met je LG?
Polly schreef:Dat is toch geen rare vraag, dan heeft een een richtlijn waar hij vervanging voor moet zoeken
sandorra schreef:Polly schreef:Dat is toch geen rare vraag, dan heeft een een richtlijn waar hij vervanging voor moet zoeken
Nou hij heeft verder geen vervanging geregeld..... mijn teamgenoten hebben nu ook mijn kast extra te doen.....
Verder vroeg hij hoe lang het allemaal zou duren..... daar heb ik geen weet van ben geen weet van ben geen arts, en in mijn geval trad er helaas een complicatie op....
sandorra schreef:Maandag hechtingen eruit gehaald en begonnen met het buigen van de vinger.....
Let op foto van vinger zonder hechtingen wel wond nog zichtbaar......Spoiler:
[ [url=m/9JsAJi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanmorgen begonnen op het werk... zou vervangende werkzaamheden krijgen voor 1 hand.... kwam ik op het werk kon ik mijn eigen werkzaamheden doen met 1 hand.... Wat dus niet echt lukte..... contact weer opgenomen met de bedrijfsarts... deze beld mij vrijdag terug.... donderdag maar in overleg met mijn leidinggevende als ze niks anders hebben ga ik weer naar huis..... hij had het er ook over om me misschien als het donderdag ook goed ging gedeeltelijk weer hersteld te melden.....
En dat terwijl er 3 verschillende partijen in het ziekenhuis zeggen dat ik beter nog niet aan het werk kan gaan....
Zucht