Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dais_ schreef:Ik wilde me graag weer aanmelden, maar ik krijg deze melding; ACCESS DENIED
Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it.
Wat doe ik verkeerd
Iejoor schreef:Oh dan snap ik het ook niet, ik kreeg gewoon een mailtje dat ik premium was omdat ik een samsung telefoon heb haha! Zo'n horloge wil ik ook nog heel graag, maar ik ze wel aan de prijzige kant. Welke heb jij op het oog?
leonie87 schreef:Iejoor schreef:Oh dan snap ik het ook niet, ik kreeg gewoon een mailtje dat ik premium was omdat ik een samsung telefoon heb haha! Zo'n horloge wil ik ook nog heel graag, maar ik ze wel aan de prijzige kant. Welke heb jij op het oog?
Ik heb de tomtom runner 2 of 3 cardio en music op het oog. Een slordige 250/300 euro atm. Dus nog even verder sparen
Ik vind het ook lastig om in de avond nog wat te gaan doen. Maarja de hond moet er toch uit dusja dan kan ik wandelen of mezelf een schop geven en toch gaan hardlopen.
En tja paard moet ook gereden worden in de winter. Nu aan het trainen voor de kampioenschappen dus dat is wel motiverend! Maar toch, die kou en dat donker, bah bah!
loveslimpie schreef:@Ieoor ik denk dat je een 0 teveel hebt. Bij mij is het maandelijks 6,- of jaarlijks 30,-
k zit erover te denken want het zou opzich toch wel fijn zijn als ik 1 app heb voor al mn trainingen en resultaten. Met hardlopen gebruik ik n intervaltraining.
Verder schiet t hardlopen hier niet opWat eerst mooie sneeuw was hier in Oostenrijk is nu veranderd in een grote ijshelling.. Dus ik ben al blij als ik zonder problemen boven kom.. Nog een paar weken, dan ben ik weer in Nederland. Dan kan ik dat eindelijk weer oppakken
MoriYT schreef:Ik heb mijn bokt gebruikersnaam aangepast, was voorheen Equitandi. Zal het op Endomondo gewoon even houden zoals het is, of is het makkelijker als ik hem aanpas naar mijn bokt naam?? Ik vind alles best namelijk haha