Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jaan81

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 18:56

Ik was vorig jaar 1e met deze Challenge en dat was voor 90% door t wandelen met de hond.
Zal, als ik t allemaal zo lees, moeilijk worden in de top 5 te blijven, maar ach, als we maar lol hebben en lekker bezig zijn

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 19:42

Oh dan snap ik het ook niet, ik kreeg gewoon een mailtje dat ik premium was omdat ik een samsung telefoon heb haha! Zo'n horloge wil ik ook nog heel graag, maar ik ze wel aan de prijzige kant. Welke heb jij op het oog? :)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 20:37

Ik wilde me graag weer aanmelden, maar ik krijg deze melding; ACCESS DENIED
Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it.

Wat doe ik verkeerd :=

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-17 20:40

Dais_ schreef:
Ik wilde me graag weer aanmelden, maar ik krijg deze melding; ACCESS DENIED
Sorry, you are not allowed to see the requested content. If you know the creator of the content, try contacting him or her and request access to see it.

Wat doe ik verkeerd :=

Ik zal je zo even een aanmeld link doorsturen.

Susan88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 23:35

Ik doe ook alles op de fiets, maar daar zet ik Endomondo niet voor aan. Dat vind ik te veel gedoe voor steeds een kwartiertje fietsen. Ik zet 'm alleen aan bij 'echt' sporten zoals spinning, mountainbiken en lange afstanden wandelen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 08:33

Iejoor schreef:
Oh dan snap ik het ook niet, ik kreeg gewoon een mailtje dat ik premium was omdat ik een samsung telefoon heb haha! Zo'n horloge wil ik ook nog heel graag, maar ik ze wel aan de prijzige kant. Welke heb jij op het oog? :)

Ik heb de tomtom runner 2 of 3 cardio en music op het oog. Een slordige 250/300 euro atm. Dus nog even verder sparen :Y)

Ik vind het ook lastig om in de avond nog wat te gaan doen. Maarja de hond moet er toch uit dusja dan kan ik wandelen of mezelf een schop geven en toch gaan hardlopen.
En tja paard moet ook gereden worden in de winter. Nu aan het trainen voor de kampioenschappen dus dat is wel motiverend! Maar toch, die kou en dat donker, bah bah!

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 17:43

leonie87 schreef:
Iejoor schreef:

Ik heb de tomtom runner 2 of 3 cardio en music op het oog. Een slordige 250/300 euro atm. Dus nog even verder sparen :Y)

Ik vind het ook lastig om in de avond nog wat te gaan doen. Maarja de hond moet er toch uit dusja dan kan ik wandelen of mezelf een schop geven en toch gaan hardlopen.
En tja paard moet ook gereden worden in de winter. Nu aan het trainen voor de kampioenschappen dus dat is wel motiverend! Maar toch, die kou en dat donker, bah bah!

Ja dat vind ik nog best een bedrag namelijk.. Het zou mooi zijn als je er een gewoon een weekje kon lenen om te kijken of het bevalt.. Stel het bevalt niet is er wel 300,- weg..

In de avond doe ik nauwelijks iets actiefs om eerlijk te zijn :o af en toe de hond uit laten inderdaad, maar mijn moeder is me altijd voor O:)

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 17:55

@Ieoor ik denk dat je een 0 teveel hebt. Bij mij is het maandelijks 6,- of jaarlijks 30,-
k zit erover te denken want het zou opzich toch wel fijn zijn als ik 1 app heb voor al mn trainingen en resultaten. Met hardlopen gebruik ik n intervaltraining.

Verder schiet t hardlopen hier niet op ;( Wat eerst mooie sneeuw was hier in Oostenrijk is nu veranderd in een grote ijshelling.. Dus ik ben al blij als ik zonder problemen boven kom.. Nog een paar weken, dan ben ik weer in Nederland. Dan kan ik dat eindelijk weer oppakken :)

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 20:05

loveslimpie schreef:
@Ieoor ik denk dat je een 0 teveel hebt. Bij mij is het maandelijks 6,- of jaarlijks 30,-
k zit erover te denken want het zou opzich toch wel fijn zijn als ik 1 app heb voor al mn trainingen en resultaten. Met hardlopen gebruik ik n intervaltraining.

Verder schiet t hardlopen hier niet op ;( Wat eerst mooie sneeuw was hier in Oostenrijk is nu veranderd in een grote ijshelling.. Dus ik ben al blij als ik zonder problemen boven kom.. Nog een paar weken, dan ben ik weer in Nederland. Dan kan ik dat eindelijk weer oppakken :)

Ik doelde op het sporthorloge! Had ik niet duidelijk genoeg gezegd!

Ik weet niet zo goed wat de niet premium kunnen doen, dus waar loop je op vast? :)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-17 15:48

Iedereen die zijn endomondo naam nog niet had doorgegeven is verwijderd uit de challenge
(dit geld niet voor de nieuwe mensen aangezien die via bokt
aangemeld zijn bij endomondo en dus sowieso bokkers zijn).
Als ik perongeluk wel een bokker heb verwijderd
stuur mij dan een berichtje/pt'tje of laat het weten in het topic.

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 22:53

Ik heb ook een Samsung ik heb geen gratis premium.

Ik lees dat mensen soms vergeten het aan te zetten. Dit kun je nog bijwerken in de website. Ik heb hem laatst perongeluk aan laten staan. Ook wel zo netjes omdat even terug te draaien. Ik had ineen 3000 calorieën verbrand. Haha
Ik ben met dit weer ook niet heel actief buiten. Alleen voor mijn paarden. Ik train dan binnen. Ik probeer alles een beetje af te wisselen. Dat houdt het ook leuk. Ik train wel vaak nog in de avond. Als de kinderen op bed liggen of als het lukt als zij op school zijn. Ik train wel echt voor de challenge zet me goed aan het werk. Vooral als de klad er een beetje in sluipt zet het mij toch weer aan het werk. ;-)

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 00:07

@Ieoor whoops, begrijpend lezen blijf lastig :/ k loop niet direct ergens echt tegenaan maar ik merk dat ik t niet fijn vind om de ene app te gebruiken voor mn resultaten en de ander voor mn intervaltraining. Dan betaal ik liever een klein bedrag om ze bij elkaar te hebben :p

Morgen wordt eindelijk een actieve dag :) weer lekker snowboarden:D nog 3 weekenden en dan zit mn oostenrijk avontuur erop. Positief voor hier is dat ik weer ga hardlopen en naar de sportschool ga

TemptationV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 13:15

Bij later invoeren via de site van Endomondo worden er bij mij geen calorieën meegenomen.
Hebben jullie dat ook?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 14:02

Volgens mij pakt ie bij mij dan wel gewoon de calorieën. Denk ik. Zal er eens op Letten.

Vanochtend weer eens kleine hardliopintervaltraining gepakt, samen met m'n hondje. Bij opkomende zon, heerlijk

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 16:50

Ik vergeet steeds om endomondo aan te zetten XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:59

Bij mij pakt hij de calorieën wel gewoon mee als ik achteraf invoer. :j

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 21:51

Oh stom eigenlijk. Vanochtend bootcamp gedaan en mijn telefoon niet meegenomen.
Eens kijken of ik het nog in kan vullen.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-17 21:47

impi schreef:
Bij later invoeren via de site van Endomondo worden er bij mij geen calorieën meegenomen.
Hebben jullie dat ook?

Ik heb het even opgezocht op Endomondo. Alle workouts (dus ook die je achteraf invoerde ) horen meegeteld te worden. Wel is Endomondo soms wat traag met updaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:58

Ik heb mijn bokt gebruikersnaam aangepast, was voorheen Equitandi. Zal het op Endomondo gewoon even houden zoals het is, of is het makkelijker als ik hem aanpas naar mijn bokt naam?? Ik vind alles best namelijk haha

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-17 22:01

MoriYT schreef:
Ik heb mijn bokt gebruikersnaam aangepast, was voorheen Equitandi. Zal het op Endomondo gewoon even houden zoals het is, of is het makkelijker als ik hem aanpas naar mijn bokt naam?? Ik vind alles best namelijk haha

Dat maakt niet uit, ik heb de niet bokkers verwijderd uit de challenge en nieuwe aanmeldingen gaan via mij (challenge is niet meer openbaar). Doe wat je zelf fijn vindt.

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 17:14

Net lekker ruim een uur gewandeld met hond en paard, 3 in 1 beweging geven :D
Paard loopt ontzettend hard dus ik mocht lekker doorlopen :P

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 14:08

Achteraf ingevoerd word wel meegenomen, maar soms duurt het even.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 09:47

Wauw iemand fietst 16 km naar werk. Ik heb dat laatst ook gedaan, deed er een uur en 10 min over. Nu heb ik ook wel een rot oma fiets. Gisteren een uur zumba gedaan, die heb ik onder dansen gedaan. Vandaag wil ik Pilatus gaan doen, kan ik die ook ergens onder wegzetten?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 10:09

Yoga?

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 10:23

Jaan81 schreef:
Yoga?

Ja denk dat dat wel een goede optie is :j