Anoniem schreef:Omdat ik mijn vorige job wat minder interessant vond, maar ook omdat de verhuis naar hier moeilijk maakte, ben ik van job veranderd. Ik heb ervoor gekozen (tijdelijk) minder paard te rijden omdat dat moeilijk te combineren was met het werk EN mijn relatie. Ik heb actief gezocht achter een job met minder weekendwerk om meer tijd te maken voor hem. Vervolgens besluit mijn vriend om (voor het eerst in 15 jaar) te gaan werken (wat ik positief vind!!) Maar dan wel in het weekend, terwijl ik zo graag deze weekends had gedeeld met hem en daarom een andere job heb gezocht. Ik ben naar zijn geboortedorp verhuisd omdat hij hier een werkplaats heeft voor zijn motor en zijn familie dan nog vaak kan zien. Ik heb hier geen kennissen of Vrienden. Nodig dan wel mensen uit, maar die kunnen ook niet elke keer vrij maken. Ik heb geen sociale media omdat ik mezelf een beetje jaloers raakte van zijn mailtjes naar andere meisjes. Ik werd er zo giftig van dat ik dat maar verwijderd heb, dat verdiende die niet.
Weet je wat hij niet verdient? Jou.