Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Gohya, begin niet aan die e-sigaretten. Daarmee krijg je nog steeds lichaamsvreemde troep binnen.
Ik begrijp niet dat mensen dat gaan aanprijzen. Het is verdorie geen onschuldig ding.
.
nynke55 schreef:Als je zonder e-sigaretten kunt stoppen dan is dat natuurlijk het beste. Maar het feit blijft dat het heel veel mensen gewoon niet lukt, en elke keer dat ze toch weer beginnen word het moeilijker. Het is niet voor niks dat de e-sigaret zo'n opmars maakt, het is wat betreft hulpmiddelen gewoon de beste methode.
Als ik zonder moeite in 2 dagen kan stoppen met het roken van 10 pakjes per week, terwijl ik eigenlijk niet eens wilde stoppen, ja dan vind ik dit een mirakelse uitvinding! En durf ik het gerust aan te prijzen, Ik heb de onderzoeken er naar grondig gelezen, niet alleen de krantenkoppen en het is duidelijk dat de e-sigaret stukken gezonder is dan de echte sigaret.
gohya schreef:Tegen 276 sigaretten Nee gezegd,en bespaard nu al 78,79.
_Nelleke_ schreef:Maar als je aan de e-sigaret gaat dan ben je toch niet gestopt? Je rookt nog steeds, nog steeds nicotine, je bent nog steeds verslaafd maar dan aan een ander dingetje. Ook een ding vol troep. Het enige voordeel is dat het minder stinkt.
Dus mensen die zeggen dat ze zijn gestopt door de e-sigaret maar die e-sigaret nog wel roken... Dan ben je toch niet gestopt?
Anyway, Gohya, dat boek kan je ook lezen als je al gestopt bent. Je geeft elke x zoveel argumenten in dit topic waardoor ik denk dat het echt helpt bij je. Probeer het. Baadt het niet dan schaad het ook niet. Het is nooit het goede moment. Een roker kan namelijk altijd voor zichzelf een excuus bedenken waarom het niet het goede moment is om te stoppen. Daarom ben je verslaafd...