Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dustinlover schreef:Vond die flesjes enorm tegenvallen.. Was echt 10x niks bij mij en dat op licht blond haar toen.
lor1_1984 schreef:Ik geloof dat Manic Panic wel goed is, maar dat vervaagt wel weer vlot en je moet echt gebleekt haar hebben voor het beste effect.
eefj33 schreef:Hier nog een felle kleuren fanaatHeb het nu een paar keer in turquoise ombre gehad, volgende keer wil ik een stapje gekker
Weet alleen nog niet wat precies. Iemand leuke ideeën? Dit is mijn natuurlijke haarkleur, ik hoef dus niet te bleken. Wil nu wel eens iets met verschillende kleuren en mag ook van boven naar onder. Of als iemand het leuk vindt om mijn haar te doen, be my guest en experimenteer erop los
[ [url=m/ZoDKu3.jpg]Afbeelding[/url] ]
gigikuhh schreef:[ [url=m/qEuOus.jpg]Afbeelding[/url] ]
beetje rare foto en mega slechte kwaliteit
maar zo was mijn haar een paar jaar geleden
eefj33 schreef:Hier nog een felle kleuren fanaatHeb het nu een paar keer in turquoise ombre gehad, volgende keer wil ik een stapje gekker
Weet alleen nog niet wat precies. Iemand leuke ideeën? Dit is mijn natuurlijke haarkleur, ik hoef dus niet te bleken. Wil nu wel eens iets met verschillende kleuren en mag ook van boven naar onder. Of als iemand het leuk vindt om mijn haar te doen, be my guest en experimenteer erop los
[ [url=m/ZoDKu3.jpg]Afbeelding[/url] ]