Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ivy_ schreef:Ik slik nu al ruim 2,5 week de escitalopram niet meer, lijkt mij dat het daar nu niet meer van kan zijn...
Ik slik nu Ondansetron tegen de misselijkheid, maar ervaar toch ook nog wel maagzuur. Ik durf niet te zeggen of ik nu iets tegen maagzuur kan nemen als ik ook Ondansetron slik.
Fruit eet ik wel, rijstewafel ook, maar ik heb ondertussen zó'n hongergevoel af en toe dat het niet leuk meer is.. Ik drink nu ook cola, hopen dat dat het maagzuur ook wat kan kalmeren. Ik zal vanmiddag in de winkel kijken of er nog meer dingen zijn die ik kan eten/drinken.
Moet je tegen maagzuur de échte cola hebben of volstaat bijvoorbeeld cola van de lidl ook?
Janneke, zeg dat wel. Een ongeluk komt nooit alleen...
En maanlicht, bedankt!
Ivy_ schreef:Ik bedoel dat het maagzuur ook niet weggaat, en dat de misselijkheid in stand lijkt te houden.
Deed geloof ik 2 dingen tegelijk toen ik dat typte..
Ivy_ schreef:Nee ik ben juist in bed niet tot nauwelijks misselijk en ook dan weinig last van maagzuur. Het komt in de loop van de ochtend vaak opzetten.
Ik ga kijken dan of ik iets van omeprazol kan halen.
ik had laatst van de huisarts pantoprazol gekregen maar ik werd daar juist nog misselijker van? Is dit met omeprazol ook zo?