Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cynthia5 schreef:Ik zal zeker de mensen nog een prive bericht sturen waarvan hun moeders kraamverzorgers zijn!
En ik zit bij Yunio qua kraamzorg. Ik heb daar toen die tijd voor gekozen omdat de praktijk van mijn vroedvrouw ook met hun samen werkt en hun een iets uitgebreidere site hadden dan andere kraamhulpen. Ook hadden hun veel informatie staan over borstvoeding dus dacht ik dat ik redelijk goed zat. Of dat echt zo is weet je nooit, dat moet ik maar zien.
Sunrise19 schreef:Ik snap echt het nut niet van die cursussen sorry hoor...Beval eerst maar eens, en ga dan maar eens kijken of je het nodig hebt. Beetje nuchter zijn is helemaal niet erg. Ik kreeg van de kraamhulp een boekje waar echt van alles in stond. Over technieken en waar je op moet letten etc.
Ik ben ook bevallen zonder beval cursus.. Kreeg een korte cursus puffen tijdens de weeën en heb het overleefd. Zou dat geld lekker in andere dingen stoppen.
Sunrise19 schreef:Ik snap echt het nut niet van die cursussen sorry hoor...Beval eerst maar eens, en ga dan maar eens kijken of je het nodig hebt. Beetje nuchter zijn is helemaal niet erg. Ik kreeg van de kraamhulp een boekje waar echt van alles in stond. Over technieken en waar je op moet letten etc.
Ik ben ook bevallen zonder beval cursus.. Kreeg een korte cursus puffen tijdens de weeën en heb het overleefd. Zou dat geld lekker in andere dingen stoppen.