superlotje schreef:Hoi Pernilla,
Als ik in jouw schoenen stond zou ik eerst de kno afwachten.
Wat fijn dat je huisarts zo betrokken is!
Ik herken de frustratie van leven met fysieke klachten. Bij mij is de oorzaak wel bekend, maar dat betekent niet dat er altijd een oplossing is. Momenteel ga ik ook door een slechtere periode, waardoor ik me behoorlijk opgesloten voel.
Kijk uit met lymetesten in het buitenland. Er zijn ook organisaties die iedereen van een positieve(lyme gevonden) test voorzien, terwijl dit dan veelal fout-positief is. De mensen die dat betreft zijn soms blij dat er iets gevonden is en voelen zich erkend, maar ondertussen lost het niets op.
Zelf ben ik terughoudend over alternatieve behandelingen zoals bioresonantie. Ik weet dat de meerderheid van Bokt daar anders over denkt en dat het als een voor de hand liggende behandeling wordt gezien. Toch is er voor alternatieve 'geneeswijzen' weinig wetenschappelijk bewijs dan het beter werkt dan een placebo. Het kan mensen wel het gevoel geven dat ze serieus worden genomen en daardoor werken.
Dat reguliere geneeskunde enkel symptoombestrijding is, zoals een paar reacties boven mij wordt benoemd, is onjuist. Ik kan wel honderden voorbeelden geven van reguliere behandelingen die de oorzaak aanpakken.
Bovenal wil ik je sterkte wensen. Ik hoop dat de kno-arts je echt kan helpen en wens je het beste.
Welk programma bekijk jij om dit te durven zeggen?
Dit zou ik héél hard negeren ts, de testen hier zijn bewezen om te huilen!