Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gribaldi schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Ik ben 3 weken geleden bij een diëtist geweest. Zou een dag later een eet schema ontvangen er informatie. We zijn nu 3 weken verder, na verschillende mailtjes om te vragen of ik nog een schema krijg, maar tot op heden met nul resultaat...
Vraag mij nu af wat ik verkeerd heb gedaan met het intake gesprek![]()
Had al wel FODMaP meegekregen dus daar moest ik mij aan houden. Doe nu dan maar voor mijzelf 6 weken aan dat schema houden. Baal wel dat ik niks hoor, ga er wel weer een mail aan wagen..
lactose en glutenvrij eet ik nu. Heb van sommige producten op de lijst wel last maar ben nu zeker al 2 weken niet meer "zwanger".
Enkel kan ik ook niet tegen lactose vrije yoghurt![]()
Kokos heb ik geprobeerd en dat gaat redelijk..
En liggen wil ik het liefste ook met zo'n dikke buik. Meestal is het de volgende dag wel weer weg maar man die krampen en pijn...
_Juudith schreef:Ooh jeetje zeg wat heftig maxie! Hopelijk krijg je snel een oproep voor het onderzoek! Succes ermee
Brimi_Disa hoe was het bij de diëtiste?
Ik ben destijds ook bij een geweest, maar die rade me totaal verkeerde dingen aan, waar ik achteraf gezien dus totaal niet tegen kon. Die vrouw deed maar wat, en had volgens mij de ballen verstand van een spastische darm.
Ik heb sinds een aantal weken ook weer last.. maar voornamelijk avonds..
Hebben jullie ook dat als je op de ene zei ligt je veel meer last hebt, dan wanneer je op de andere ligt?
liesje84 schreef:Het was al even stil in het topic, ben erg benieuwd hoe het met iedereen gaat.
@maxie, heb jij al uitslag binnen?
Ik mag morgen dan eindelijk voor onderzoek, ben wel lichtelijk nerveus.
Helaas mag ik daarna nog wel 2wk wachten totdat ik de resultaten hoor.