[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:05

Ohh Jolien haha nee die werkt echt niet voor je!

Met deze temp alleen wenkbrauwen, mascara en BB Cream. Geen zware foundation of andere extra's.
En zonnebrand mee als ik de deur uit ga.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:07

Liselot, ik heb Rebel en Craving gehaald! :D

_Friemel schreef:
Shizzel haha _O- ik zie je al helemaal staan gluren naar Elke maar vanachter een stelling stiekem _O-

Net zo'n militair _O- _O- _O- Nee ik heb me gedragen hoor. :)) Ben gewoon lekker veel gaan swatchen op zoek naar de perfecte rood.... en loop naar buiten met iets anders. :+

Ik doe in de zomer denk ik gewoon alles zoals normaal, maar dan geen foundation. Vandaag was het zo warm en aangezien wij veel de trap op rennen merkte ik gewoon dat mijn foundation een beetje ging smelten. -O- _O- Oogschaduw zat daarentegen als een huis, thank the lord voor eyeshadow primer. :')

Ben benieuwd hoe de magic drops bevallen, [naam]!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-05-16 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:08

Ik heb dus zo'n vette huid met rode adertjes en zonder foundation herkent niemand mij :') heb echt een rode kop van mezelf. Lastig lastig.

Ik las op internet dat er treatheedoekjes zijn. Hebben jullie daar ervaring mer? Waar kan ik die vinden?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:20

Joolien givenchy heeft een goede voor jou is tussen cc en foundation die zou jou huid perfect staan.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:29

Ik heb ook n zomerhoed, vind m wel tof :D
Afbeelding

Garnier miccelair is fijn idd heb nu de olie combie is wel fijn maar prikt n beetje dus voorzichtiger gebruiken

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:33

@Suus___ en Damned, bedankt voor jullie reactie!
Even kijken voor een foto ...

Afbeelding

Andere foto:
Afbeelding

Met of zonder effectje over de foto...make up is niet veranderd...alleen van de kwaliteit baal ik haha.
Zoals je ziet zie je nauwelijks dat ik make up op heb helaas..terwijl ik toch best wat mascara er hier op had zitten...
Daarom dus de vraag hoe ik mij zo kan opmaken zodat het te zien is ...
(ik gebruik alleen mascara als make up tot nu toe!)

Suus___

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 20:56

Wat ben je prachtig!

Ik denk dat zoiets je prachtig staat:
Afbeelding

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 21:16

Hihi dankje! Ik kan de afbeelding helaas niet zien :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 21:47

Ow even googlen op aziatische makeup vind je vrij veel

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 21:49

eenitraM schreef:
Ik was jullie kwijt :D

Vraag je aan de festivalganger: hoe doen jullie je makeup met deze temperaturen?

Absoluut geen foundation. Ooit een keer gedaan en was zo blij dat ik het er daarna af kon halen. :j Verder gewoon oogschaduw, wenkbrauwen, blush, highlighter en lippenstift. Zonnebrand speciaal voor het gezicht met SPF 30/50 is ook een must. Vroeger deed ik het nooit, maar ben echt om. Snap niet waarom ik het vroeger oké vond om keihard te verbranden. :')

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 21:52

Suus___ schreef:
Ow even googlen op aziatische makeup vind je vrij veel

Dankjewel :P

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 21:54

Niniane schreef:
eenitraM schreef:
Ik was jullie kwijt :D

Vraag je aan de festivalganger: hoe doen jullie je makeup met deze temperaturen?

Absoluut geen foundation. Ooit een keer gedaan en was zo blij dat ik het er daarna af kon halen. :j Verder gewoon oogschaduw, wenkbrauwen, blush, highlighter en lippenstift. Zonnebrand speciaal voor het gezicht met SPF 30/50 is ook een must. Vroeger deed ik het nooit, maar ben echt om. Snap niet waarom ik het vroeger oké vond om keihard te verbranden. :')

Nee inderdaad geen foundation, hooguit BB cream ofzo.
Meestal hou ik het gewoon bij de basis, als je hoofd een beetje begint te zweten ( :') ) tja dan hou ik meer vlekken dan oogschaduw over. Dus meestal hou ik het bij eyeliner, mascara, BBcream, een beetje concealer, highlighter, soms bronzer, en soms lippenstift. Oh en mijn wenkbrauwen natuurlijk.

Ik gebruik inderdaad ook zonnebrandcreme op mijn gezicht (onder alles zegmaar :P) helaas ben ik gisteren mijn neus vergeten waardoor die nu keihard verbrand is. ;( :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 22:03

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 22:13

Omg shizzle!! Volgende keer gewoon storen hoor!!!
En zag ik eruit als mijn foto's of leek ik heel anders? Dat vind ik altijd dé vraag haha.

Bernette heb ik ook geholpen vandaag :D

Ik draag altijd foundation op een festival. Vervolgens raak ik mijn gezicht gewoon niet meer aan en doe ik tonnen trasparante poeder erop.
Op Sziget droeg ik met 40 graden gewoon een foundation haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 22:30

Ik ga eens zoeken naar zonnebrand met een tintje erin ofzo. Lijkt me wel handig.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 22:33

Ik haal mn makeup eraf met kokosolie, beetje op mn vingers en dan rondjes draaien bij mn ogen voorzichtig, dan lijk ik op een panda en haal ik dat + gezichtsmakeup eraf met garnier micellair. Daarna gebruik ik nog een toner en ik was mn gezicht ook nog met spul.

In de zomer gebruik ik meestal niet echt veel makeup, vandaag een beetje bbcream, maar als ik naar een festival oid ga maak ik me wel helemaal op. Gewoon n goede primer, Foundation met spf, goed baken en voor de zekerheid blottingpaper bij me, en dan red ik t zo de hele dag. :)

Wilde mn wenkies weer eens laten doen door een professional dus heb voor woensdag een afspraak bij een benefit brow bar, ben benieuwd wat ze ervan weet te maken. :D

Ik slik sinds kort antibiotica voor m'n acne en als ik nu foto's vergelijk lijkt het erop dat mn huid een stuk rustiger begint te worden, nu hopen dat dat doorzet en ook zo blijft na de AB *\o/* *\o/*

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 22:40

Ik gebruik altijd de makeupremover van de aldi die roze! Werkt super goed en is heel goedkoop!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 09:38

Welk merk BB cream vinden jullie prettig?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 09:45

Ik heb die van Garnier. Medium, maar die is wel echt donker, geen medium kleur. Kan hem nu wel hebben door kleur van de zon/fake tan, maar light is weer te licht.
Vind hem wel vet,, matteert ook niet maar geeft wel gemiddelde dekking, voor nu prima.

M'n neppe LC zijn al verzonden *\o/* Hopelijk snel binnen. En m'n JS ligt ook al klaar voor verzending, of is al verzonden, kan niet meer zien.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 09:46

Ik heb een lichte kleur nodig, is altijd een ramp. Met foundation ook. Maar nooit BB cream geprobeerd en wil het wel eens uittesten.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 09:49

Heb er ook een van Estee Lauder, die is voor mij te licht, meng hem nu een beetje. Misschien is die wat voor jou?

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 09:51

Ik heb nu een Mac foundation in de kleur NC15 en vindt hem net te donker en een gele ondertoon hebben. Helaas heb ik ook nog niet dé foundation gevonden.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 09:59

Zal er eens naar kijken, dankje! Ik heb ooit een (dure) foundation aangesmeerd ( :+ ) gekregen bij de Douglas, ze bleven maar testen en uiteindelijk kwamen ze met de lichtste aan, maar hij is dus nog te donker :\ Echt zonde van m'n geld. Binnen leek hij nog wel oké maar buiten zie je het echt, hij is te gelig ook.
Heb nu een goedkope die ik meng met een andere en dat werkt wel maar heb idd dé foundation ook nog niet gevonden.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 10:17

Nc is inderdaad een warme ondertoon. Nw is een roze ondertoon :j
Irisje, je bent altijd welkom in Eindhoven voor een advies bij ons in de MAC counter :wave:

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 10:30

Fenrir schreef:
Welk merk BB cream vinden jullie prettig?

Ik heb die van clinique, ben echt mega blij met deze! Bij mij is bijna alles te donker of te oranje; deze niet :)