Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Friemel schreef:Shizzel hahaik zie je al helemaal staan gluren naar Elke maar vanachter een stelling stiekem
Nee ik heb me gedragen hoor.
Ben gewoon lekker veel gaan swatchen op zoek naar de perfecte rood.... en loop naar buiten met iets anders. 
Oogschaduw zat daarentegen als een huis, thank the lord voor eyeshadow primer. 

eenitraM schreef:Ik was jullie kwijt
Vraag je aan de festivalganger: hoe doen jullie je makeup met deze temperaturen?
Verder gewoon oogschaduw, wenkbrauwen, blush, highlighter en lippenstift. Zonnebrand speciaal voor het gezicht met SPF 30/50 is ook een must. Vroeger deed ik het nooit, maar ben echt om. Snap niet waarom ik het vroeger oké vond om keihard te verbranden.
Niniane schreef:eenitraM schreef:Ik was jullie kwijt
Vraag je aan de festivalganger: hoe doen jullie je makeup met deze temperaturen?
Absoluut geen foundation. Ooit een keer gedaan en was zo blij dat ik het er daarna af kon halen.Verder gewoon oogschaduw, wenkbrauwen, blush, highlighter en lippenstift. Zonnebrand speciaal voor het gezicht met SPF 30/50 is ook een must. Vroeger deed ik het nooit, maar ben echt om. Snap niet waarom ik het vroeger oké vond om keihard te verbranden.
) tja dan hou ik meer vlekken dan oogschaduw over. Dus meestal hou ik het bij eyeliner, mascara, BBcream, een beetje concealer, highlighter, soms bronzer, en soms lippenstift. Oh en mijn wenkbrauwen natuurlijk.
) helaas ben ik gisteren mijn neus vergeten waardoor die nu keihard verbrand is.

Hopelijk snel binnen. En m'n JS ligt ook al klaar voor verzending, of is al verzonden, kan niet meer zien.
) gekregen bij de Douglas, ze bleven maar testen en uiteindelijk kwamen ze met de lichtste aan, maar hij is dus nog te donker
Echt zonde van m'n geld. Binnen leek hij nog wel oké maar buiten zie je het echt, hij is te gelig ook.