Damned nee die van mij ruiken allebei ook niet lekker. Beetje chemisch.
Ik sla ombre even over Dan op dag 4 maar even dag 1, nude die had ik overgeslagen. Hoop dat het nude genoeg is. Bh cosmetics lipliner "earth" met Maroon van catrice.
Wauw Kayge, dit staat je echt heel nice. Wat maak jij trouwens goeie foto's altijd, wat gebruik je voor telefoon?
Ombre kan ook met een lichte lipstick he dames
Kaygee
Geplaatst: 04-05-16 07:32
Dankje Elke!
Ik heb een Samsung galaxy S7. En dan wel met de camera aan de achterkant want de selfie lens is echt verschrikkelijk. Ik weet niet wat daar mis mee is maar hij misvormt enorm.
Ik ben benieuwd wat voor ombres voorbij gaan komen!
Huh raar kaygee, ik vind die van mij, zeker die roze hemels ruiken Mooi hoor! Toevallig ga ik vandaag ook voor nude, rimmel lippenstift van de kate moss lijn, nr 3:
Dag 3 (vandaag) is voor mij paars ipv rood, omdat ik deze lippenstift onderin de kast tegen kwam en wilde uitproberen. (Ik heb echt heel veel lippenstiften gevonden waarvan ik niet eens wist dat ik ze had, deze challenge is daar al echt goed voor ) http://www.bokt.nl/img/avatar/o72PlB.jpg
edit: iemand die weet hoe ik de foto's zichtbaar kan krijgen?
Liselot
Geplaatst: 04-05-16 10:16
Gestoeid met ombre op dag 4 Twig met een hardroze van DA eigen merk, kleur 002 Het licht voor de rest van mijn hoofd is niet geweldig, maar zo zag je de lippen het beste
Jodie_
Geplaatst: 04-05-16 12:14
Liselot schreef:
Gestoeid met ombre op dag 4 Twig met een hardroze van DA eigen merk, kleur 002 Het licht voor de rest van mijn hoofd is niet geweldig, maar zo zag je de lippen het beste
Gaaf Elke! Ik ben geen fan van mijn ombre, maar het was wel grappig om eens te doen misschien dat ik straks nog eens wat uitprobeer met andere combinaties. Leuk hoe dit topic je uit je comfort zone haalt joh!! Heb 'm wel gelijk afgehaald trouwens na de foto haha.
LA Girl lipliner in Mocha met NYX Abu Dhabi
Edit: Op de foto lijkt het trouwens meer zo'n foute lippenstift-met-te-donkere-lipliner combo
Goed gelukt Jodie! Die lipstijl, a la jaren 90, komt weer helemaal terug. Donkere buitenlijnen.
Dit vind ik op een of andere manier altijd heerlijk om te doen als ik make up eraf ga halen hahaha. Ik ben gestoord.
Anoniem
Geplaatst: 04-05-16 13:23
DS, wat staat Diva je prachtig!
DnT ik vind m heel gaaf!!
Friem
Elke, JEZUS wat gaaf!! Wow!
Vandaag dag 3: rood. Make up revolution - Yesterday's Favourite. Of te wel, niet mijn favoriet. En vandaag bijna alleen mascara op dus negeer die kop ook maar meteen. Moet wel zeggen dat 'ie goed blijft zitten.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-05-16 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 04-05-16 13:24
Oeh, gaaf Elke! En die van jou vind ik qua kleuren ook heel mooi Jodie.
Friem... hij staat je... heel gaaf zelfs... maar toch... vind ik anderen mooier bij je
Hahaha, Elke, ik vind het altijd heerlijk om onder de douche panda ogen te maken voor ik mijn make up er af haal