In principe wel, maar minder zwaar omdat ik sneller moe ben. Al zijn er ook keren geweest dat ik me echt niet lekker voelde en toen heb ik t overgeslagen. Moet wel leuk blijven
Ik train wel gewoon als ik ongested ben gewoon goede bescherming in ! En dan komt t bij mij altijd goed !Maar als je er veel last van hebt snap ik als je dan een keer sporten overslaat
Moeder en ik hadden beide niet veel zin, maar we zijn een klein uurtje bezig geweest. 15 minuten crosstrainer en verder oefeningen. Het begin is er!
Ik heb nooit ergens last van, dus ik sport gewoon door.
webster543
Geplaatst: 27-03-16 11:13
LinekeP schreef:
Nu wil ik ook een hond om mee te hardlopen
Kom maar kiezen, ik heb er vier
Ik wil ook weer eindelijk wat op gewicht. Enkele jaren terug nog 68 kilo en sportief. Nu 81 kilo en tja...voel mij modder vet.
Ik ben onlangs weer beginnen lopen, omdat mijn paard gekwetst is. Sindsdien weer bij gekomen
Ik probeer drie keer de week te gaan lopen met hond ( in canicross systeem ), rond de 5-8 km aan een gemiddelde van 6-7 min per km. Ik gebruik strava om gegevens bij te houden.
Eten is een gigantisch probleem, ik snoep veel onderweg om wakker te blijven en thuis ben ik te lui om voor mijzelf te koken.
Iemand een tip voor een snel en lekker ontbijt? En liefst niet te duur.
Zojuist gaan lopen met doggie. Bij thuiskomst pak ik mijn iPhone om strava uit te zetten en ben super benieuwd naar tijd en km.. Blijkt dat ik per ongeluk na 7 seconden op pauze heb geduwd
Lekker toch! Je moet daar ook gewoon van kunnen blijven genieten hoor.
Ik heb net een cardio warming up, 6 min to sexy arms en brutal booty allemaal van blogilates gedaan. Man ik dacht 6 min dat is toch niks, maar dat viel vies tegen! Wie doet er nog meer iets met blogilates en kijken jullie dan specifieke filmpjes?
Ik denk dat ik zo ook mijn maten ga meten en waarschijnlijk ook in het topic zet.
Oke ik heb m'n maten opgemeten en ik ga ze posten Onderarm: 22 Bovenarm: 23 Boob: 85 Taille: 64 Onderbuik: 77 Heupen: 86 Bovenbeen: 44 Onderbeen/kuit: 30