Ladonna1 schreef:Ik droomde laatst dat ik een chocoladebroodje aan het eten was... Echter direct daarna werd ik wakker met mijn deken in mijn mond.. en geen chocoladebroodje dus
Héél vezelrijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AlwaysH schreef:Shanna schreef:Ik droom de laatste tijd vaak dat ik naakt buiten ben. Naakt boodschappen doe o.i.d., ik voel me dan ook echt bloot en bekeken, geen idee hoe en waarom ik nu naakt ben in mn dromen
Heb ik ook vaak....
Salsa schreef:Ik ben momenteel 20 weken zwanger en kan mijn lol op qua dromen. Elke nacht is het raak en heel actief dus wordt moe wakker
Echt een zwangerschapkwaal.
Ergste tot nu toe. Ik stond in een concentratiekamp in WO II, mijn zoon en man was ik kwijt en ik en mijn dochter stonden te wachten en had door dat we uitgeselecteerd waren om "te gaan douchen" Vervolgens probeerde ik te ontsnappen met haar door het prikkeldraad.
Ik was zwaar over de zeik toen ik wakker werd en er een paar dagen last van gehad. Ging ook meteen ff de kinderen checken. Moest ze gewoon ff zien.
Gelukkig zijn de meeste spannend maar niet zo dramatisch. Meestal weet ik ook wel dat ik droom tijdens het dromen. Helaas bij deze niet.
Captain schreef:Ik heb ook regelmatig bijzondere dromen. Zelfs twee keer voorspellende dromen gehad echt heel raar is dat. Verder dacht ik altijd dat dromen maar dromen waren. Tot ik de betekenis er van op ging zoeken. Nu hecht ik er meer waarde aan als ik weer een droom heb die niks heeft te maken met verwerking. Blijkbaar heeft mijn onderbewustzijn mij vaak wat te vertellen.
Vannacht ging ik met twee vriendinnen op vakantie. Daar aangekomen bij het zwembad moesten we ons natuurlijk omkleden. Normale mensen trekken dan een bikini aan. Wij niet, wij hebben heerlijk liggen zonnen in een nazi-uniform.
Overigens is dit dus echt een heerlijke verwerkings-droom. Had het vrijdag over die vriendin en een oud leraar die obsessed was door Nazi's en ook uniform in zijn lokaal had hangen. (Was een geschiedenis-lokaal. Maakt het iets minder luguber.)
GarBel schreef:Ik heb een keer gedroomd dat het heel normaal was om te douchen onderweg naar schoolik stond dus te douchen naast een stoplicht, naast een weg
kwita schreef:Hier een gekke droom...
De nacht voordat een maand geleden mijn zoon geboren werd droomde ik over mijn vader, de man is al 6 jaar overleden. dingen die ik niet begreep en helaas nooit gevraagd had vroeg ik aan hem. Zoals altijd heel kenmerkend voor hem kwam er weinig antwoord, het was een man van weinig woorden! tot het slot kwam
"maak het zelf maar eens waar...ik ben bij je en zal van dicht bij toekijken.(Ook vroeg ik hulp voor mijn moeder die wil verhuizen en geen geschikt huis kon vinden).
En zo werd ik wakker.Met een schoppende baby en harde buiken, best ontdaan was ik er van.
Het hield me echt een hele dag bezig. De daar opvolgende dag is het s'nachts begonnen toen mijn zoontje geboren was was het echt mijn vader in mini formaat. Ja zelfs zijn favoriete slaaphouding is echt het zelfde. Het blijft echt bijzonder want ieder kraam bezoek kwam er wel boven wat lijkt die op je vader...
Nog geen 3 weken later ging ik weer dromen...we waren mijn moeder aan het verhuizen en mijn vader keek goedkeurend toe vanaf een afstandje. Gisteren is er getekend voor een geschikte woning door mijn moeder. Voor ik wakker werd zwaaide hij met een glimlach naar mij....
Toeval? Dat geloof ik nooit.....Het blijft opmerkelijk!