De meest rare dromen van bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 13:30

Ladonna1 schreef:
Ik droomde laatst dat ik een chocoladebroodje aan het eten was... Echter direct daarna werd ik wakker met mijn deken in mijn mond.. en geen chocoladebroodje dus :')

Héél vezelrijk! :') :')

OutOfTheWood

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:54

Hahaha!

Afgelopen nacht een stomme droom gehad...Pff!

Ik liep in een video van Taylor Swift ( ben echt heel erg fan <3 ) die een beetje anders ging.
Er waren geen wolven die achter me aan zaten maar slangen.
Dikke, vieze slijmerige slangen zo dik als boomstammen hingen aan de takken en het was zooo vies.
Ook had mijn mooiste rijlaarzen aan 8)7
Op den duur rende in door een struik heen en toen werd in door een mini slangetje gebeten in de rijlaars.
Toen was opeens mijn moeder bij me en die hielp me met een hele hoop mensen uit het bos naar m'n kamer.
Toen trok ik mn laars uit maar zag geen beet, wat was ik blij.
5 seconden later zag ik opeens een enorm gat met superveel bloed in m'n been zitten en werd ik niet goed.

-
En toen werd ik wakker en had ik een muggenbult op die plek :') :oo

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 01:12

Wat naar OutOfTheWood :')

Ik heb dus vanacht gedroomd dat er een vrouw met een ketel on haar handen, waar ze in aan het roeren was, naastmn bed ging staan en zei dat ik moest overgeven. Ik ben daarna echt een half uur wakker geweest en mezelf afgevraagd of ik nou wel of niet moest gaan kosten :')

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:01

Ik droomde dat ik een driehoekig stukje watermeloen was, wat net uit het wafelijzer kwam. :? Toen wilde ik gaan slapen, maar trok een meisje uit mijn klas mij aan mijn punt mijn bed uit. Ik werd wakker en lag op de grond 8)7

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:20

ik heb ook zo raar gedroomd vannacht. Als iemand de betekenis weet eb my guest.. :')

Ik was met 2 mensen van het dierenasiel waar ik vrijwilligerswerk doe (2 hoger geplaatsten dan mij). en we zaten opgesloten in een bus. rond ons nog allemaal bussen meet mensen opgesloten. Toen bleek dat er een aardbeving was geweest en we in die bussen veilig waren. Vervolgens mochten wij 3 er als enige uit om iedereen te bevrijden, maar plots was 1 van de andere meisjes zwanger en moest bevallen :') dus moesten we snel naar het ziekenhuis en hebben we die mensen maar opgesloten laten zitten. toen werd ik wakker :')

(in het echt heeft dat meisje niet eens een vriend dus echt heel erg rare droom)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:35

Ik moest met mn paard int riool werken..

Ook een video van wegmisbruikers. Ze stonden te flitsen en een auto met aanhanger reed wel heel snel. Toen was ik ineens agente en zat ik op de bijrijdersstoel.
We stoppen het voertuig.. En er bleken twee ponys in de trailer te staan. 1 pony had der been gebroken waardoor de eigenaresse zo snel reed. Ze wou naar de DA.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 11:15

Ik droomde vannacht dat ik zwanger was en ik heb echt een grúwelijke hekel aan kinderen >;) #paniek
Toch wel blij dat ik wakker werd zonder bolle buik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 10:01

Ik droom de laatste tijd vaak dat ik naakt buiten ben. Naakt boodschappen doe o.i.d., ik voel me dan ook echt bloot en bekeken, geen idee hoe en waarom ik nu naakt ben in mn dromen :')

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:35

Mijn ouders hadden laatst een tweeling gekregen, in mijn droom

Hoe ik daar nou weer bij kwam.. >;) _O-

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:53

Weer zo'n rare, ik zat opgesloten in een huis met 2 spoken, ééntje was een goeie en een andere een slechte... de goede en de slechte gingen steeds kibbelen met elkaar.

Ook heb ik soms een droom waarin ik in een zaal sta met maar 1 schilderij en soms stapt die man uit de lijst en wandelt wat rond en kijkt mij steeds aan. Na een tijdje gaat hij weer de lijst in en wordt ik wakker...

WTF?!

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:58

Ik droomde vannacht dat ik luizen had :')
Ik ben panisch voor alle kleine beestjes dus het valt onder de noemer nachtmerrie.

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:20

Ik heb een keer gedroomd dat het heel normaal was om te douchen onderweg naar school :D ik stond dus te douchen naast een stoplicht, naast een weg _O-

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:29

Shanna schreef:
Ik droom de laatste tijd vaak dat ik naakt buiten ben. Naakt boodschappen doe o.i.d., ik voel me dan ook echt bloot en bekeken, geen idee hoe en waarom ik nu naakt ben in mn dromen :')

Heb ik ook vaak.... :=

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 21:34

AlwaysH schreef:
Shanna schreef:

Heb ik ook vaak.... :=

Verklaring! http://psychiclibrary.com/beyondBooks/naked-dreams-6/

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 23:31

Ik ben momenteel 20 weken zwanger en kan mijn lol op qua dromen. Elke nacht is het raak en heel actief dus wordt moe wakker

Echt een zwangerschapkwaal.

Ergste tot nu toe. Ik stond in een concentratiekamp in WO II, mijn zoon en man was ik kwijt en ik en mijn dochter stonden te wachten en had door dat we uitgeselecteerd waren om "te gaan douchen" Vervolgens probeerde ik te ontsnappen met haar door het prikkeldraad.

Ik was zwaar over de zeik toen ik wakker werd en er een paar dagen last van gehad. Ging ook meteen ff de kinderen checken. Moest ze gewoon ff zien.

Gelukkig zijn de meeste spannend maar niet zo dramatisch. Meestal weet ik ook wel dat ik droom tijdens het dromen. Helaas bij deze niet.

Silverheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 23:52

Sjongejonge, ik had laatst toch een nare droom! Kan me niet alles meer herinneren maar oke...

Oke nou ik was in mijn kamer, het was allemaal superecht enzo, en ik was met een vriendin huiswerk aan het maken. Dus zij had het af en ging naar huis, en ik ging het dus alleen afmaken. Uiteindelijk liep ik naar de kamer van mijn ouders, ik weet niet waarom. Daar zag ik een meisje uit mijn klas op het bed liggen. Ik vroeg van waar is Levi (mijn broer). En ze zei oh die is in de badkamer. En ik kreeg een raar gevoel... nou eenmaal in de badkamer zag ik mijn broer... met een mes in zijn hand. Overal lag bloed en hij had zijn pols doorgesneden... hij dus raar schreeuwen naar mij... JOU SCHULD ALLES IS JOUW SCHULD IK HAAT JE IK HAAT JE ALLES IS JOUW SCHULD. Hij schopte ook helemaal tegen me aan szno. En ik zei in mezelf, het is een droom, het is een droom. En ik werd maar niet wakker en hij schopte en schreeuwde maar door. Toen werd ik wakker. Ik had echt een naar gevoel...

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 01:06

Salsa schreef:
Ik ben momenteel 20 weken zwanger en kan mijn lol op qua dromen. Elke nacht is het raak en heel actief dus wordt moe wakker

Echt een zwangerschapkwaal.

Ergste tot nu toe. Ik stond in een concentratiekamp in WO II, mijn zoon en man was ik kwijt en ik en mijn dochter stonden te wachten en had door dat we uitgeselecteerd waren om "te gaan douchen" Vervolgens probeerde ik te ontsnappen met haar door het prikkeldraad.

Ik was zwaar over de zeik toen ik wakker werd en er een paar dagen last van gehad. Ging ook meteen ff de kinderen checken. Moest ze gewoon ff zien.

Gelukkig zijn de meeste spannend maar niet zo dramatisch. Meestal weet ik ook wel dat ik droom tijdens het dromen. Helaas bij deze niet.

Phoe dat is wel een hele zware droom zeg... echt naar.

Ik 'droom' wel eens dat mijn kamer vol insecten zit. Dit gebeurt vooral smorgens want in de nacht droom ik niet alleen in de ochtend wanneer ik half slaap half wakker ben. Heel vermoeiend kan soms een uur of anderhalf duren!

Maar dan schrik ik wakker van de instecten, of een lading kruipbeesten of er vliegt wat en dan schiet ik om hoog (wakker) en doe snel het licht aan om te zien of er echt niets is... heb dat toch zo vaak en is best beangstigend

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 05:18

Ik heb een keer gedroomd dat ik op een verlaten weg liep vlakbij een huis. Opeens kwam er een auto aan en stopte bij het huis. Ik ging tussen het riet liggen zodat ik niet gezien zou worden. Iemand helemaal in het zwart stapte uit en ging voor het raam staan. Binnen zat iemand achter de computer en had niks door. Opeens schiet de in het zwart gekleedde man met een stil wapen de man achter de computer dood en loopt rustig naar zijn auto en rijdt weg. Ik lag verstijfd in het riet,tot ik mij besefte dat ik in mijn bed lag en dat het een nachtmerrie was.

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 09:10

Captain schreef:
Ik heb ook regelmatig bijzondere dromen. Zelfs twee keer voorspellende dromen gehad echt heel raar is dat. Verder dacht ik altijd dat dromen maar dromen waren. Tot ik de betekenis er van op ging zoeken. Nu hecht ik er meer waarde aan als ik weer een droom heb die niks heeft te maken met verwerking. Blijkbaar heeft mijn onderbewustzijn mij vaak wat te vertellen.

Vannacht ging ik met twee vriendinnen op vakantie. Daar aangekomen bij het zwembad moesten we ons natuurlijk omkleden. Normale mensen trekken dan een bikini aan. Wij niet, wij hebben heerlijk liggen zonnen in een nazi-uniform. :Y)
Overigens is dit dus echt een heerlijke verwerkings-droom. Had het vrijdag over die vriendin en een oud leraar die obsessed was door Nazi's en ook uniform in zijn lokaal had hangen. (Was een geschiedenis-lokaal. Maakt het iets minder luguber.)

Een nazi uniform?? Jakkes!

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 09:15

GarBel schreef:
Ik heb een keer gedroomd dat het heel normaal was om te douchen onderweg naar school :D ik stond dus te douchen naast een stoplicht, naast een weg _O-

Haha. Herkenbaar, ik heb ook wel eens dromen gehad dat ik in bed in het klaslokaal lag te slapen, en het leek zo echt! Ook in het klaslokaal 'wakker' gemaakt (maar ik droomde nog)

En vannacht weer 3 keer wakker geworden van nachtmerries, zwetend en gillend...laatste was dat er allemaal insecten uit een hoekje kwamen onder mijn bed door waar ik altijd check op spinnen. Zal wel door het checken komen :D

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 09:30

Vorige week in het zweet wakker geworden omdat ik gedroomd had dat ik zwanger was.. kom ik deze week op het werk, word er 2 keer aan mij gevraagd hoe het met de kleine in de buik gaat.

Ik háát dromen. >;)

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 09:52

Kaulitz schreef:
Vorige week in het zweet wakker geworden omdat ik gedroomd had dat ik zwanger was.. kom ik deze week op het werk, word er 2 keer aan mij gevraagd hoe het met de kleine in de buik gaat.

Ik háát dromen. >;)

Ik droomde dit vannacht ook..
Maar ik wil absoluut geen kinderen :n

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 10:18

Ik moest laatst naar de wc, maar eerst waren alle wc's bezet. Dus ik ging naar een andere openbare wc. Alleen toen waren dat wc's waar geen deuren voor zaten en iedereen kon dus gewoon kijken en deed dat ook gewoon :=
Maar ik schaamde me wonder boven wonder niet _O-

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:01

Hier een gekke droom...
De nacht voordat een maand geleden mijn zoon geboren werd droomde ik over mijn vader, de man is al 6 jaar overleden. dingen die ik niet begreep en helaas nooit gevraagd had vroeg ik aan hem. Zoals altijd heel kenmerkend voor hem kwam er weinig antwoord, het was een man van weinig woorden! tot het slot kwam
"maak het zelf maar eens waar...ik ben bij je en zal van dicht bij toekijken.(Ook vroeg ik hulp voor mijn moeder die wil verhuizen en geen geschikt huis kon vinden).
En zo werd ik wakker.Met een schoppende baby en harde buiken, best ontdaan was ik er van.
Het hield me echt een hele dag bezig. De daar opvolgende dag is het s'nachts begonnen toen mijn zoontje geboren was was het echt mijn vader in mini formaat. Ja zelfs zijn favoriete slaaphouding is echt het zelfde. Het blijft echt bijzonder want ieder kraam bezoek kwam er wel boven wat lijkt die op je vader...
Nog geen 3 weken later ging ik weer dromen...we waren mijn moeder aan het verhuizen en mijn vader keek goedkeurend toe vanaf een afstandje. Gisteren is er getekend voor een geschikte woning door mijn moeder. Voor ik wakker werd zwaaide hij met een glimlach naar mij....
Toeval? Dat geloof ik nooit.....Het blijft opmerkelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:13

kwita schreef:
Hier een gekke droom...
De nacht voordat een maand geleden mijn zoon geboren werd droomde ik over mijn vader, de man is al 6 jaar overleden. dingen die ik niet begreep en helaas nooit gevraagd had vroeg ik aan hem. Zoals altijd heel kenmerkend voor hem kwam er weinig antwoord, het was een man van weinig woorden! tot het slot kwam
"maak het zelf maar eens waar...ik ben bij je en zal van dicht bij toekijken.(Ook vroeg ik hulp voor mijn moeder die wil verhuizen en geen geschikt huis kon vinden).
En zo werd ik wakker.Met een schoppende baby en harde buiken, best ontdaan was ik er van.
Het hield me echt een hele dag bezig. De daar opvolgende dag is het s'nachts begonnen toen mijn zoontje geboren was was het echt mijn vader in mini formaat. Ja zelfs zijn favoriete slaaphouding is echt het zelfde. Het blijft echt bijzonder want ieder kraam bezoek kwam er wel boven wat lijkt die op je vader...
Nog geen 3 weken later ging ik weer dromen...we waren mijn moeder aan het verhuizen en mijn vader keek goedkeurend toe vanaf een afstandje. Gisteren is er getekend voor een geschikte woning door mijn moeder. Voor ik wakker werd zwaaide hij met een glimlach naar mij....
Toeval? Dat geloof ik nooit.....Het blijft opmerkelijk!

Wauw!