Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majabeestje schreef:Na de oudste, daarna de jongste os nu mijn man aan de beurt. Hij ligt voor pampus op de bank met koorts en hoest zijn longen uit zijn lijf.
Ik heb de griepprik gehad, ben benieuwd of die het doet..
purny schreef:Als ik dus weer ziek word zou dit de derde keer zijn. Dan ga ik me echt zorgen maken en achter m'n oren krabben dat werken voor mij toch niet zo gezond is
Simmerr schreef:Ik begin weer, dacht dat het na 3 keer in 3 maanden wel klaar zou zijn maar ben weer verkouden met hoofdpijn en buikpijn..
mairead schreef:Pfff; snap niet dat iedereen het nog heeft over de Mexicaanse griep! Die is is zoooo 2015!![]()
Nee; blijkbaar is het nu de Amerikaanse griep...
Hier heb ik m ook gehad. 2 Dagen met koorts op bed en als maar door hoesten! Ik heb zelfs een gekneusde rib over gehouden aan al dat hoesten. Nu aan de zware pijnstillers voor mijn ribben en ben begonnen met hoesttabletten in de hoop dat het allemaal wat sneller los komt.
mairead schreef:snuffie123 schreef:Dan zal ik me vol moeten stoppen met ibu en codeïnepilletjes.
Codeïne hielp hier niet.![]()
Zou met een half uur verlichting moeten bieden, maar ik hoestte na een half uur vaak nog een long op! Nu mee gestopt en aan de Broomhexine...