Maar dat klinkt wel erg vervelend eloya
van vermoeidheid word je natuurlijk ook prikkelbaarder Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
van vermoeidheid word je natuurlijk ook prikkelbaarder Eloya schreef:Prikkelbaar tegen anderen valt gelukkig wel mee, het is meer dat ik gefrustreerd ben in en met mijzelf, en dan kan ik idd soms zo ineens tranen hebben, of als ik voor de zoveelste keer wat uit mijn handen laat vallen bijvoorbeeld. maar op anderen afreageren doe ik niet zo snel
maar mentaal een dip hebben is ook totaal niet fijn!
En dan voel ik me achteraf schuldig
zelf depressie test als reclame in de banner onderaan
. En ben de laaste 2weken ook erg moe met die grijze dagen buiten en nu al helemaal met nog eerder donker worden. Was om half 2 wakker en kom om 7uur alweer zo in slaap vallen. En idd ijshanden en voeten. Kachel ook alweer paar keer aangehad.
Dus ik ben het huis maar gaan versieren met heel veel lichtjes en kaarsen, heb handschoenen en een muts gekocht en ben nieuwe pantoffels en truien aan het uitzoeken op internet.
. Kachel uit etc maar nee mijn temperatuur moet nog naar beneden
begint echt vervelend te worden.
Mlies schreef:Ik meld me ook! Ik werk buiten, dus ik kom straks weer minimaal 4 avonden per week als een ijsklont thuis.![]()
Krijg genoeg frisse lucht, dat dan weer wel. Maar ik moet me echt het huis uit slepen op die grauwe, donkere dagen..
Vit. D slikken is misschien wel een idee.
ik werk als scooterbezorger 5 avonden in de week van half 5 tot 9 en dat is nu ook ijskoud met ongeveer 7 graden en word alsmaar kouder. ik ga dus maar investeren in thermo kleding denk ik
is toch nie grappig meer tis pas 10 voor 5 doe mij de zomertijd maar terug. Roosje01 schreef:Vandaag is echt niks gewoon regent steeds buiten, met gevolg dat het gewoon nu al zo donker is binnen dat ik al het licht aan moet doenis toch nie grappig meer tis pas 10 voor 5 doe mij de zomertijd maar terug.
Roosje01 schreef:Heb liever dag- of zonlicht dan overal maar lampen aanzetten zeker als het nog zo vroeg is (ik werk avond en nachtdiensten)