Winterdip, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fearn

Re: Winterdip, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:34

Oh die vermoeidheid wat jullie zeggen heb ik niet zo'n last van, het is vooral mentaal bij mij..

Maar dat klinkt wel erg vervelend eloya :( van vermoeidheid word je natuurlijk ook prikkelbaarder

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:37

Prikkelbaar tegen anderen valt gelukkig wel mee, het is meer dat ik gefrustreerd ben in en met mijzelf, en dan kan ik idd soms zo ineens tranen hebben, of als ik voor de zoveelste keer wat uit mijn handen laat vallen bijvoorbeeld. maar op anderen afreageren doe ik niet zo snel

maar mentaal een dip hebben is ook totaal niet fijn!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:40

Eloya schreef:
Prikkelbaar tegen anderen valt gelukkig wel mee, het is meer dat ik gefrustreerd ben in en met mijzelf, en dan kan ik idd soms zo ineens tranen hebben, of als ik voor de zoveelste keer wat uit mijn handen laat vallen bijvoorbeeld. maar op anderen afreageren doe ik niet zo snel

maar mentaal een dip hebben is ook totaal niet fijn!

Oh dat scheelt, als ik een nacht niet goed heb geslapen kan ik echt uithalen naar anderen :') En dan voel ik me achteraf schuldig

Pff sterkte. Helpen die vitamine D die jij neemt wel wat?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:42

ik gebruik het nu weer een week of 1.5 ongeveer dus kan er nog niet veel van zeggen, maar merk er nu niet veel van. wil het nog even de tijd geven maar anders ga ik zeker weer even bloed laten prikken en vragen om d-cura ampullen. toen ik die gebruikte 1x pw voelde ik mij zoveel beter

Edit: cookies doen ook weer goed hun werk :Y) zelf depressie test als reclame in de banner onderaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:47

Ik stip even. Ik ben heel gevoelig voor een winterdip maar sinds 2 jaar is het veel minder dan het voorheen was, afkloppen dan maar maar ik wacht gewoon af, als het helemaal weg blijft weer alleen maar mooi maar het zal me niks verbazen als het wel weer komt omdat ik er altijd zo ontzettend gevoelig voor was.
Ik had gisteren wel echt een rot dag nu de wintertijd weer in gegaan is ben ik dan wel even een dag chagrijnig en de weg kwijt maar merk ook omdat ik het druk heb dat ik nu niet zoveel tijd heb om er mee bezig te zijn..

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:57

Ik heb er dit jaar ook erg last van.. ben vitamines aan het nemen en ik voel me fysiek wel wat frisser daardoor, maar mentaal wil het ook niet echt mee. Ik volg even!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 00:28

Hier ook echt moeite met wintertijd ben compleet van de kaart plus dat ik het weekend nachtdiensten heb gehad. Gevolg dat ik vannacht om 5uur nog wakker was := . En ben de laaste 2weken ook erg moe met die grijze dagen buiten en nu al helemaal met nog eerder donker worden. Was om half 2 wakker en kom om 7uur alweer zo in slaap vallen. En idd ijshanden en voeten. Kachel ook alweer paar keer aangehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 00:39

Valt nog mee , rot wintertijd en snel donker was vanmiddag al bijna standje aangebrand

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 03:02

Dat de tijd terug is gegaan voel ik ook flink := Dus ik ben het huis maar gaan versieren met heel veel lichtjes en kaarsen, heb handschoenen en een muts gekocht en ben nieuwe pantoffels en truien aan het uitzoeken op internet. :)
Want brrr wat is het koud :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 17:11

Helaas heb ik het nog steeds elke nacht bloedheet , al heb ik raam open :z . Kachel uit etc maar nee mijn temperatuur moet nog naar beneden

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 17:13

Rebecca schreef:
Helaas heb ik het nog steeds elke nacht bloedheet , al heb ik raam open :z . Kachel uit etc maar nee mijn temperatuur moet nog naar beneden

Ik lig onder 3 dekens en moet mijn elektrische deken nog even aan zetten als ik in bed stap :')

Mijn muckboots zijn wel heerlijk <3

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 17:15

Heb van weekend ook winterdekbed weer gepakt nadat ik 1 nacht uren lang lag te rillen in bed :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 17:19

Jaloers := begint echt vervelend te worden. :')

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:08

ik lig met een hemd, hoody trui en 2 dekens + sokken en natuurlijk pyama broek in bed en nog koud. heb de kachel tot nu toe nog niet aangehad maar denk dat vanavond de eerste keer word. krijg het gewoon niet meer warm

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:19

Ik heb hem dit weekend voor eerst weer aangezet. Tot nu toe nog aardig kunnen redden met kaarsjes aansteken, maar nu werd het toch echt te koud.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:32

Ik meld me ook! Ik werk buiten, dus ik kom straks weer minimaal 4 avonden per week als een ijsklont thuis. |(
Krijg genoeg frisse lucht, dat dan weer wel. Maar ik moet me echt het huis uit slepen op die grauwe, donkere dagen..
Vit. D slikken is misschien wel een idee.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:35

Mlies schreef:
Ik meld me ook! Ik werk buiten, dus ik kom straks weer minimaal 4 avonden per week als een ijsklont thuis. |(
Krijg genoeg frisse lucht, dat dan weer wel. Maar ik moet me echt het huis uit slepen op die grauwe, donkere dagen..
Vit. D slikken is misschien wel een idee.

ook weer herkenbaar :P ik werk als scooterbezorger 5 avonden in de week van half 5 tot 9 en dat is nu ook ijskoud met ongeveer 7 graden en word alsmaar kouder. ik ga dus maar investeren in thermo kleding denk ik

wat voor werk doe jij Mlies?

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:37

Hondenjuf! *\%/*

De actievere trainingen zoals speuren is geen ramp in de winter, dan loop ik me wel warm. Maar tijdens de gehoorzaamheidslessen 's avonds sta ik vrij stil en dan kan ik me niet warm houden..

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 17:54

Vandaag is echt niks gewoon regent steeds buiten, met gevolg dat het gewoon nu al zo donker is binnen dat ik al het licht aan moet doen -O- is toch nie grappig meer tis pas 10 voor 5 doe mij de zomertijd maar terug.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 18:21

Roosje01 schreef:
Vandaag is echt niks gewoon regent steeds buiten, met gevolg dat het gewoon nu al zo donker is binnen dat ik al het licht aan moet doen -O- is toch nie grappig meer tis pas 10 voor 5 doe mij de zomertijd maar terug.

Wat bij mij helpt is gewoon lekker gezellig licht aan doen, ik word depressief van TL balken haha. :j

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 18:28

Heb liever dag- of zonlicht dan overal maar lampen aanzetten zeker als het nog zo vroeg is (ik werk avond en nachtdiensten)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 18:32

Roosje01 schreef:
Heb liever dag- of zonlicht dan overal maar lampen aanzetten zeker als het nog zo vroeg is (ik werk avond en nachtdiensten)

Tuurlijk heb ik dat ook liever, maar mijn kamer is bijvoorbeeld een donker hol de hele dag lang, dan kan ik maar beter in fijn licht zitten dan één felle lamp :)
Plus, we moeten helaas nog wel even :')

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 18:41

Heb led lampen in huis

Word gewoon echt sago hiervan somber en vroeg donker is niks voor mij.
Laatst bijgewerkt door Roosje01 op 02-11-17 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 18:43

Wij hebben ook schattige muurlampjes, houd wel van gezellig :j

Vanmiddag vingerloze handschoenen gekocht en aan gedaan, helaas nog steeds koude handen -O-

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 19:06

...ff off topic: ik ben erg blij met de handschoenen van keramisch textiel van de paardendrogist.