zerena schreef:Blokje mag je nu wel alweer beginnen met je buikspieren?
En ze zeggen dat je van borstvoeding ook weer afvalt toch?
Nee op z'n vroegst over 6 weken.
Niet iedereen valt af van borstvoeding
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Precies: het aantal verbrande calorieën wordt erg vaak overschat en calorie-inname wordt vaak onderschat.
En inderdaad wat jij zegt: als ik een uur behoorlijk zwaar train zal ik niet veel meer dan 250/300 calorieën verbranden en als ik daarna denk mezelf te belonen dan kan ik heeeel makkelijk meer dan 300 calorieën naar binnen werken
Eulogy schreef:Hoe weet je dat je 900 calorieën verbrandt? Heb je een hartslagmeter of ga je af op het schermpje op de loopband? De laatste is niet accuraat. Lijkt me niet realistisch als je dat vaak doet namelijk, je lichaam raakt gewend aan zulke inspanning.
Ik doe krachttraining dus ik train wel degelijk behoorlijk intensief. Verbrand alleen tijdens het trainen minder calorieën dan als ik cardio zou doen maar in rust verbrand ik weer een stuk meer
rainbow8 schreef:bruintje123 schreef:Wat doet zij anders dan een gewoon diëtist?
Hierbij worden er een paar druppels bloed afgenomen en die worden geanalyseerd.. Op basis daarvan wordt de voeding bepaald.. Wat je wel en wat je niet mag en hoeveel.. Je krijgt een lijst met producten die je wel mag en voorbeelden van ontbijt, lunch en diner..
IMANDRA schreef:(en sorry chayenne maar 900 voor 1 uur lopen? Lijkt míj in ieder geval onrealistisch. Ik dénk (mijn mening dus) dat het realistischer is dat het zo ongeveer de helft is. En heb je dit 1 keer gemeten en daarna constant aangehouden of meet je dit elke keer weer? Want, no offence hoor, maar stel je weegt 130kg dan verbrand je idd meer kcal dan iemand van 60kg, gewoonweg omdat je minder kilo's met je mee zeult).
Cayenne schreef:Ohjajoh6, het is voor iedereen verschillend hoeveel je nodig hebt en ligt er ook aan wat je per dag verbrand.
De een kan afvallen met 2200 kcal per dag, terwijl een ander met 1600 al stil staat.
Maar kcal tellen is niet het belangrijkste. Let liever op dingen als suikers en onverzadigde vetten.
IMANDRA schreef:En dat van die helling enzo zei je niet he, dus dan kan iemand anders denken 'Oh ik ga even een uurtje wandelen dan verbrand ik 900 kcal!', en dat klopt dan dus niet, snap je?