Miskraam afwachten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayasfrenk

Re: Miskraam afwachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:06

Heel veel sterkte ts.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:08

sterkte

Cowgirl83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:08

Heel veel sterkte,ik hoop dat het snel achter de rug is! Dikke knuffel

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:14

Heel veel sterkte.
Y;(

paardenfann

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:19

Sterkte!!!

Missbeauty30

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 20:20

Ik wens jullie heel veel sterkte... Y;(

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 08:50

Heel veel Sterkte.

_Gerdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 12:33

Heel veel sterkte! Y;(

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 11:01

Dikke knuffel voor jou meis. Ik vond het afwachten met de cytotec zo naar. Duurde bij mij vrij lang voordat er iets ging gebeuren, dus hou daar rekening mee! Hou je taai!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 11:01

Hoe is het nu met je TS?

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 11:36

Heel veel sterkte TS. Hoe gaat het nu met je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 12:41

Hey TS, ik zie dat er hier belangstellend om updates wordt gevraagd. Misschien ben je er wel helemaal niet aan toe om daarover te posten. Mocht dat zo zijn, dan hoop ik dat je je door die vragen niet verplicht voelt mensen hier op de hoogte te houden.

Nogmaals veel sterkte.

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-15 13:16

Bedankt voor de lieve berichtjes en dat jullie zo mee leven.

Hoe het gaat? Het is moeilijk om daar antwoord op te geven. Het gaat de ene minuut redelijk goed, het andere moment totaal niet. Pff wat een verdriet en wat een tranen hebben er gevloeid en ze zijn nog lang niet op.

Lichamelijk gaat het redelijk. De miskraam zelf is me echt mee gevallen. Ik heb nu nog een beetje buikpijn, maar dat is volgens mij vrij normaal en ook redelijk te onderdrukken met paracetamol. Ik ben nog wel ontzettend snel moe. Logisch lijkt me ook met een lichaam dat moet herstellen en alle emoties die eruit komen.

Morgen ga ik proberen weer wat te werken. Merk dat alleen thuiszitten me ook niet beter doet voelen. Misschien helpt het dagelijkse ritme .

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 13:49

Heftig hoor, mss even lekker als je wat kan gaan werken. Gedachten wat verzetten.
Gun jezelf de tijd, sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 13:57

Kan me voorstellen dat er heel wat tranen komen bij zo'n verlies. Ik wens je heel veel sterkte. :(:)

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 14:33

nogmaals veel sterkte TS..

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:01

Veel sterkte.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 01:35

Hoi wel fijn dat de het eruit is hoe rot dat ook klinkt, laat je het wel nakijken bij de dokter of je lichaam verder in orde is? sterkte

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 22:39

Sterkte ts!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 14:55

Hoe is het nu TS?

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 15:05

Ben ik ook heel erg benieuwd na, lukt het weer een beetje om het normale leven op te pakken?

Ik voel mij nu sinds 2 weken pas weer gelukkig, heb dus goed dik 2 maanden er erg down bij gezeten.
Sommige momenten zijn nog wel moeilijk o.a. zwangerschaps aankondigen op Facebook.

Wij zijn sinds deze ronde weer begonnen, ik hoop stiekem vlak voor kerst weer positief te mogen testen.
Hopelijk zijn jullie hier ook weer snel aan toe! :)

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-15 19:13

Rudina schreef:
Ben ik ook heel erg benieuwd na, lukt het weer een beetje om het normale leven op te pakken?

Ik voel mij nu sinds 2 weken pas weer gelukkig, heb dus goed dik 2 maanden er erg down bij gezeten.
Sommige momenten zijn nog wel moeilijk o.a. zwangerschaps aankondigen op Facebook.

Wij zijn sinds deze ronde weer begonnen, ik hoop stiekem vlak voor kerst weer positief te mogen testen.
Hopelijk zijn jullie hier ook weer snel aan toe! :)

Wat fijn dat jullie er weer aan toe zijn. Ik hoop voor je mee dat je een mooi kerstgeschenk krijgt.

Het gaat eigenlijk best goed. Ik heb het gevoel dat ik alles wel een plekje heb gegeven. Natuurlijk heb ik het nog wel eens moeilijk, maar ik heb hele lieve mensen om me heen die me er dan door helpen.
Ik merk wel dat ik ontzettend jaloers ben op de mensen die nu inderdaad aankondigen om zwanger te zijn.

Wat me nog wel erg van streek maakt is dat stel in onze vriendengroep. Dat stel dat ons vertelde 6 weken zwanger te zijn terwijl wij 5 minuten daarvoor ons verhaal verteld hadden. Zij heeft enorm veel last van misselijkheid. Ze is zo ziek waardoor ze absoluut niet kan genieten van de zwangerschap. Iets wat mij bijzonder kwetst. Ik snap uiteraard dat het heel vervelend is als je je zo voelt, maar je doet het voor een goed doel denk ik dan en hoe kun je dat nou tegen mij zeggen. Ik zou wel duizend keer willen ruilen, zij heeft tenminste haar kindje nog..

Maar goed zo zie je maar hoeveel jaloezie er zit naar mensen waarbij het wel goed gaat. En inderdaad al die andere zwangerschap aankondigingen. Ik probeer me dan maar voor te houden dat dit bij ons ook nog wel komt. Niet nu, maar over een poosje.

Gisteren ben ik voor de laatste keer bij de gynaecoloog geweest. Mijn baarmoeder is nog niet schoon, maar mijn lichaam gaat dit zelf oplossen. Het komt er nu nog wel uit (ik vloei nog steeds) en anders de eerst volgende menstruatie. We mogen ook weer van start aldus de gynaecoloog. Ik wil dit eigenlijk heel graag, maar mijn lichaam geeft aan dat dit niet verstandig is. Ik ben nog erg snel moe. Mede hierdoor werk ik nog niet weer volledig. Ik denk dat het slim is om mijn lichaam even rust te gunnen om alles weer onder controle te krijgen.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 19:28

Sterkte meid

Ik vloei ondertussen ook 5 weken. Heb 2 weken geleden ook weer cytotec gehad om een stolsel eruit te krijgen. Hoop dat het eindelijk klaar is.

Wij zouden zelf wel graag weer proberen maar willen wachten tot we alle uitslagen hebben van alle onderzoeken.

Vervelend dat je in je vriendenkring "moeite" hebt. Vind ik echt dat mensen soms zo on nadenkend zijn met wat ze zeggen en dat het ronduit asociaal is om zoiets tegen jullie te zeggen als jullie net met dit nieuws komen

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-15 19:36

Michelle77 schreef:
Sterkte meid

Ik vloei ondertussen ook 5 weken. Heb 2 weken geleden ook weer cytotec gehad om een stolsel eruit te krijgen. Hoop dat het eindelijk klaar is.

Wij zouden zelf wel graag weer proberen maar willen wachten tot we alle uitslagen hebben van alle onderzoeken.

Vervelend dat je in je vriendenkring "moeite" hebt. Vind ik echt dat mensen soms zo on nadenkend zijn met wat ze zeggen en dat het ronduit asociaal is om zoiets tegen jullie te zeggen als jullie net met dit nieuws komen

Ik hoop voor jullie dat de uitslagen goed zijn en dat jullie snel verder kunnen. Mijn duimen draaien.

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 19:57

Heb je al eens aangekaart bij die vrienden dat je het er niet zo makkelijk mee hebt dat het bij jullie is misgelopen?
Ik begrijp haar heel goed dat ze wil 'zagen en klagen' omdat het zwanger zijn niet zo prettig verloopt. Ik heb ook al van week 8 heel fel last van bekkeninstabiliteit, en klaag en zaag hier ook graag over bij vrienden. Dan kan je echt niet genieten.
Misschien beseffen ze gewoon niet wat jij daar bij voelt?