Dus tja..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djilna schreef:Ik heb de Nike Terra Kiger3. Die heeft niet al te veel profiel. Dus goed voor hardere paden en zand. Heb er nu de Salomon SpeedCross3 bijgekocht voor modder, dus extra grip.
Vanavond nog een stuwwal intervaltraining gedaan hier als laatste training voor zaterdag. Poeh, pittig
Levita30 schreef:Ik vind hardlopen "nog steeds" niet echt leuk, men zegt dat dat een keer komt.... Ik doe het voor de conditie om de obstakel en survival races goed door te komen. Als je conditie goed is kun je tussen de obstakels beetje herstellen!
Vorige week voor het eerst 15 km hardgelopen in 1 uur en 25 min.... en..... dat ging zo makkelijk! Tis dan ook niet echt hard haha! Was in eerste instantie helemaal niet de bedoeling maar na 8 km dacht ik, ik plak er nog een rondje achteraan.
Wat voor een gemiddelde snelheid lopen jullie op trail en track wedstrijden? En op welke afstand natuurlijk?
Vanavond nog een rondje van 10km en morgen licht fitnessen, alle spieren even aanspreken, en dan zaterdag in Weeze 18 km obstakel run! Zin in!!
Ik moet vooral even goed eten komende dagen.... ben te veel aan het afvallen, 1.85 m en weeg nu 64 kg OEPS dat is zelfs "te licht" op de BMI.