Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:Ik ben ook 'verslaafd' geweest aan de energydrink, die van de euroshopper. Ik begon er mijn dag me en sloot mijn dag ermee af. Zat ongeveer op dezelfde aantallen als jij al was het sommige dagen ietsje minder.
Ik vind alleen dat je het groter maakt dan dat het is, maar als het op deze manier voor jou werkt is het prima.
Ik heb mijzelf toen een lang weekend bij mijn moeder opgesloten, en ben wel cold turkey gestopt.. alleen maar in bed / op de bank gelegen, met liters water en barstende koppijn. Maar ik heb het overleefd![]()
Word nu al beroerd als ik alleen al zo'n blikje ruik, gadver!
poetser schreef:Dat Pools water was gewoon water, maar dan met een heel licht aardbeiensmaakje.
Gillbo, Die klik lijkt er inderdaad te zijn. Ik zit nu zelfs, voor het eerst sinds tijden, te genieten van mijn beker koffie. De verslaving vervangen ben ik niet zo bang voor, ik zorg nu voor veel variatie tussen de blikjes door, maar ik ga er wel heel erg op letten dat ik nu ga doorslaan in dat Pools water.
Gisteren is bij 3 blikjes gebleven, lag ook wel om 22u al in bed, maar dat is ook omdat zoontje iedere dag erg vroeg wakker is. Ook ben ik vandaag wakker geworden met maar hele lichte hoofdpijn. Al bij al voel ik mij vandaag wel goed eigenlijk.
LindyH schreef:Hier in Nederland heb je sinds kort Spa Touch of Lemon, en andere smaakjes. Dat is echt water met een smaakje, absoluut zonder suiker. Als Pools water net zoiets is dan is dat zeker een goeie vervanger.
Janine1990 schreef:Ik heb geen tips voor je, maar ik wil gewoon even zeggen dat ik het super vind hoe je er mee omgaat!
LindyH schreef:Wow, eentje maar! Goed hoor!![]()
Bedenk wel dat als het misschien morgen weer wat minder gaat, en je bijvoorbeeld drie blikjes drinkt, dat je dat jezelf niet al te kwalijk moet nemen. Niet iedere dag kan even goed zijn. Laat je daar niet door demotiveren!
Cayenne schreef:Wat fijn dat je een goede dag hebt vandaag! Bedenk je wel dat verslavingen met ups en downs gaan. De ene dag lijkt het heel makkelijk en vooral in het begin is dat vaak zo, maar na verloop van tijd zullen er ook hele moeilijke dagen komen. Schaam je daar niet voor en bekijk het van dag tot dagMaar onderschat een verslaving ook niet. Het kan zo weer de andere kant op slaan helaas.