Rianne_ schreef:Ik heb ook het idee dat ik een burn-out heb/daar tegen aan zit. Maar ik weet niet goed wat ik er mee aan moet..
Naar de huisarts is de eerste stap. Leg daar uit hoe je je voelt, dan kan de huisarts je doorverwijzen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Rianne_ schreef:Ik heb ook het idee dat ik een burn-out heb/daar tegen aan zit. Maar ik weet niet goed wat ik er mee aan moet..
Naar de huisarts is de eerste stap. Leg daar uit hoe je je voelt, dan kan de huisarts je doorverwijzen.
Rianne_ schreef:Joolien schreef:
Heb ik gedaan maar mijn situatie is iets lastiger. Toentertijd was het onduidelijk of ik beter naar een pyscholoog kan worden doorverwezen of naar slachtofferhulp. En daar ben ik zelf ook nog niet over uit omdat ik niet goed weet waar het grootste probleem in zit.
Joolien schreef:Rianne_ schreef:
Heb ik gedaan maar mijn situatie is iets lastiger. Toentertijd was het onduidelijk of ik beter naar een pyscholoog kan worden doorverwezen of naar slachtofferhulp. En daar ben ik zelf ook nog niet over uit omdat ik niet goed weet waar het grootste probleem in zit.
Dan is het de vraag of jij dat voor jezelf kunt beoordelen. Misschien is het handig om ook dat te bespreken met een hulpverlener, of met de ondersteuner van de huisarts. Dat hoef je niet alleen te doen
Rianne_ schreef:Joolien schreef:
Dan is het de vraag of jij dat voor jezelf kunt beoordelen. Misschien is het handig om ook dat te bespreken met een hulpverlener, of met de ondersteuner van de huisarts. Dat hoef je niet alleen te doen
Denk je dat ik hiervoor bij de praktijkondersteuner terecht kan? Die heeft nl. vanavond spreekuur.. Wellicht dat het goed is om daar naar toe te gaan om dit te beoordelen.
Joolien schreef:Rianne_ schreef:
Denk je dat ik hiervoor bij de praktijkondersteuner terecht kan? Die heeft nl. vanavond spreekuur.. Wellicht dat het goed is om daar naar toe te gaan om dit te beoordelen.
Dat denk ik wel, die kan je helpen om het duidelijk te maken voor jezelf. Dat hoef je niet alleen te doen.
Jaan81 schreef:Ik heb hier al een paar keer bijna iets gepost. Nu toch echt maar eens doen.
Onderhand t gevoel aan m'n 3e burn-out te zijn begonnen. Kwakkel al weken, maanden met ups en downs.
Hoe waren de kerstdagen voor jullie? Hier aan de ene kant heel gezellig, aan de andere kant killing.
Gelukkig de 12e weer naar m'n psycholoog.