Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Killed schreef:Jullie gaan hard! Fijn om nog even een overload aan diverse tattoos te krijgen! Zitten super knappe bij!
Ik moet nog eventjes wachten, komende donderdag heb ik mijn afspraak waar ik voor het eerst het ontwerp zie, en als ik het goed vind ook die dag nog laat zetten. Ik moet toegeven dat de stress toch een beetje toeslaagt, vooral dan omdat ik niet weet waaraan ik me moet verwachten.
Ik had al wat opzoekwerk gedaan en zo gelezen dat je best met bepanthen smeert, maar nu lees ik hierboven dat dit toch niet zo goed is? Wat kan ik dan best doen?
Uiteraard zal ik wel tips en trics meekrijgen van de shop maar ben graag beetje voorbereid
Wie is er nog aan het aftellen?
Yasmine schreef:Twilight schreef:
Wat een prachtige plaats! Ik ben geen fan van tattoos op kuiten, maar deze plaatsing is echt héél leukEn wat is Lilo schattig
xTiffani schreef:Ik wil misschien ook wel een tattoo achter mijn oor, heb er nu twee gezien 1 zwaluw en 1 hondenpootje en heb bij beide iets van wauw, gaaf!
Alleen zou ik bij een hondenpootje wel iets meer willen wat met mijn huidige hond te maken heeft.
xxcleeoo schreef:Ik heb sinds augustus een klein hartje op mijn ribben, een heel kleintje en alleen de lijnen. Helaas is hij scheef gezet, ook mee terug gegaan maar ze zeiden dat het niet zo was het lag aan de houding van mijn lichaam, terwijl hij bij elke houding scheef is.. Dus ga er iets over heen laten zetten, maar zeker niet meer bij hun!