[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 22:58

linker onderbeen, net boven mijn enkel en net niet op mijn kuit.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Twilight op 10-10-15 23:38, in het totaal 1 keer bewerkt

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 22:59

Mag ik hier ook meekletsen? Zie echt geweldige tattoo's voorbij komen. Vind de stitch ook erg leuk.

Ik heb er ondertussen 5. Op m'n voet, soort versiersel. Op m'n heup een naam. Op m'n linker pols een hoefijzer en klavertje.
Rechter onderarm de naam van m'n dochtertje en op m'n linker schouder een panterprint.

Afbeelding

De panterprint is als laatste gezet door tattoo yugen in Veenendaal. Erg fijne shop, vriendelijke mensen en goede service en kwaliteit.

Ik wil nog 2 strikken op de achterkant van m'n boven benen of kuiten. Een skull met bloemen en kleur op m'n rechter onderarm aan de binnenkant. En een dromenvanger in m'n nek onderin richting m'n schouderbladen ertussen. Maar eerst maar eens sparen.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 23:09

Twilight schreef:
linker onderbeen, net boven mijn hak en net niet op mijn kuit.
[ Afbeelding ]

<3

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 23:45

wat een gave tattoo's komen er voorbij!

Ik heb 2 jaar terug mijn eerste tattoo laten zetten, verjaardags kado van m'n vader :)
Wou al een paar jaar een muzieksleutel, en de plek waar ik hem wou hebben is ook nooit veranderd.
Hij is gezet bij Yugen tattoo,
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 1128_o.jpg

Wil ook nog heel graag iets met een kat/kattenpootjes,
Zit al een tijd te denken aan zoiets, maar dan de kat nog wel een beetje aanpassen naar eigen ontwerp :) (dus als iemand hier goed in is..? := )
Afbeelding

Wil ook nog graag ooit een watercolour tattoo, of iets met galaxy :+
Maar daar moet ik nog goed over na denken voor ik vanalles wil gaan laten zetten haha!

Smee__

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 00:59

Wauw wat komen er een gave dingen voorbij <3 Hier nog geen tattoos maar volgend jaar komt wss de eerste. Ik zou het liefst een watercolor tattoo willen, sinds ik die van m'n klasgenoot heb gezien ben ik helemaal om. Weet iemand hier een shop die aan te raden is wat dat betreft?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 01:42

Killed schreef:
Jullie gaan hard! Fijn om nog even een overload aan diverse tattoos te krijgen! Zitten super knappe bij!

Ik moet nog eventjes wachten, komende donderdag heb ik mijn afspraak waar ik voor het eerst het ontwerp zie, en als ik het goed vind ook die dag nog laat zetten. Ik moet toegeven dat de stress toch een beetje toeslaagt, vooral dan omdat ik niet weet waaraan ik me moet verwachten.

Ik had al wat opzoekwerk gedaan en zo gelezen dat je best met bepanthen smeert, maar nu lees ik hierboven dat dit toch niet zo goed is? Wat kan ik dan best doen?
Uiteraard zal ik wel tips en trics meekrijgen van de shop maar ben graag beetje voorbereid

Wie is er nog aan het aftellen?

Ik heb mijne gewoon met dove bodylotion ingesmeerd :)) en af en toe met notenolie.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 08:21

Heb er 2
Een zit er al aantal jaar , op mijn linker pols binnenkant . De 1e letters van de namen van mijn kinderen .
Deze ga ik we wat groter laten maken dmv een slinger met klavertjes 4 . Want ze zijn mijn grootste geluk .
De andere zit op mijn schouder blad rechts .
En dat is wat paarden voor mij betekenen .
Heb foto dat hij net gezet is .
En ja waren puntje op een i vergeten .

Afbeelding

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 09:41

Die van stitch is echt super leuk. De krokodil is niet mijn smaak maar wel orgineel.

Wil er miscchien nog 1 nemen voor mijn oude hond. Maar hoe en wat nog geen idee hij is een soort beschermengel van mij dus iets richting die kant. Als meen nog leuke ideeen hebben :)
Laatst bijgewerkt door testebeest op 11-10-15 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 09:42

Wauw
Afbeelding

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 09:46

Echt mooi, naar mijn smaak wel enoooorm := , wat mij zelf alleen stoort is het verschil tussen de enorm knap realistische 3D olifant en dan het 'platte' van het..ehh.. kantwerk zeg maar. Daar mis ik diepte; daar had op zn minst schaduw onder het stukje kant op het hoofd van de olifant gemoeten. Vind ik dan.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 09:49

Ik vind dat contrast juist weer mooi. Zo lijkt de olifant er juist nog meer uit te steken. Zoals een pop-up book bijna.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 10:54

Ja dat spreekt mij ook juist aan!

Die stitch is ook echt heel erg leuk!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-15 12:24

Ik vind het erg mooi.
Stoor me er alleen aan dat er net twee moedervlekken in de linker slagtand staan. Had het geheel dan even opgeschoven,dan had je het niet gezien.
Verder mooi!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 12:59

Ja die moedervlekjes had ik ook al gespot; ik ben een zeikerd :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:11

Dan had de tattoo niet mooi in het midden gestaan.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:13

Ja, dat is ook weer zo.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:06

:z
Nagini schreef:
Wauw
[ Afbeelding ]

:wow: holly molly di is gaaf!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 14:48

Twilight schreef:
[ Afbeelding ]

Wat een prachtige plaats! Ik ben geen fan van tattoos op kuiten, maar deze plaatsing is echt héél leuk <3 En wat is Lilo schattig :D

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 16:18

Ik wil misschien ook wel een tattoo achter mijn oor, heb er nu twee gezien 1 zwaluw en 1 hondenpootje en heb bij beide iets van wauw, gaaf!

Alleen zou ik bij een hondenpootje wel iets meer willen wat met mijn huidige hond te maken heeft.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 16:32

Yasmine schreef:
Twilight schreef:
[ Afbeelding ]

Wat een prachtige plaats! Ik ben geen fan van tattoos op kuiten, maar deze plaatsing is echt héél leuk <3 En wat is Lilo schattig :D

tis ook ent geen kuit, en vond de plaats ja, nog een beetje origineel :P en het is stitch hoor hihi :o

xTiffani schreef:
Ik wil misschien ook wel een tattoo achter mijn oor, heb er nu twee gezien 1 zwaluw en 1 hondenpootje en heb bij beide iets van wauw, gaaf!

Alleen zou ik bij een hondenpootje wel iets meer willen wat met mijn huidige hond te maken heeft.

zou je niet evt een pootafdruk van je hong kunnen nemen met diervriendelijke inkt?

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 16:37

Twilight: ja dat zou ik ook kunnen doen, maar ik denk dat dat dan niet achter mijn oor kan haha.

Zit sowieso een beetje te denken wat ik nou wil.. niet perse een hondenpootje. aangezien mijn hus erg speciaal voor me is geworden komt er wel zeker een tattoo voor hem.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 16:38

kan t altijd verkleinen, maar raak je wel de details kwijt idd. altijd lastig. je krijgt vast een eureka moment :P

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 16:43

Haha vast wel! Heb nog genoeg tijd om na te denken :j

Paar ideetjes wat ik wel gaaf vind:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit hierboven, alleen lijnen maar geen realistisch portret.

En dan die wolf die ik eerder had geplaatst vond ik ook wel heel erg gaaf. Ook dat kleine hondenpootje achter mn oor leek me wel mooi.

We zien vanzelf wel wat het gaat worden :Y)

Trouwens, die stitch is echt enorm leuk! Ook die plek, past er echt bij.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 08:58

Ik heb sinds augustus een klein hartje op mijn ribben, een heel kleintje en alleen de lijnen. Helaas is hij scheef gezet, ook mee terug gegaan maar ze zeiden dat het niet zo was het lag aan de houding van mijn lichaam, terwijl hij bij elke houding scheef is.. Dus ga er iets over heen laten zetten, maar zeker niet meer bij hun!

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 09:03

xxcleeoo schreef:
Ik heb sinds augustus een klein hartje op mijn ribben, een heel kleintje en alleen de lijnen. Helaas is hij scheef gezet, ook mee terug gegaan maar ze zeiden dat het niet zo was het lag aan de houding van mijn lichaam, terwijl hij bij elke houding scheef is.. Dus ga er iets over heen laten zetten, maar zeker niet meer bij hun!

Hebben ze niet eerst een druk erop gezet dan? Of is het hartje uit de losse hand gezet. Mijn tekst heeft ze 5x opnieuw erop gezet :o Tot ik tevreden was met de plek. Ik ben dan ook echt pietje precies :')