Quellian schreef:Netjes, benangelique!Hoe lang heb je erover gedaan?
Ik ben in 2011 11kg afgevallen met koolhydraatarm, maar die kilo's heb ik allemaal weer mogen verwelkomen.
5 maanden en sinds begin juni stabiel
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Netjes, benangelique!Hoe lang heb je erover gedaan?
Ik ben in 2011 11kg afgevallen met koolhydraatarm, maar die kilo's heb ik allemaal weer mogen verwelkomen.
Quellian schreef:Ik zou heel graag naar de sportschool willen, maar echt... het ontbreekt me aan tijd! Ik heb de paarden, m'n moestuin (niet bij huis), vriendlief voetbalt intensief en er moet wel altijd iemand thuis zijn voor de kleine man. Dus de avonden zijn altijd gevuld; of met eigen activiteit of met thuisblijven bij de kleine (hét moment voor het huishouden, op de bank zitten zou ik graag wat vaker willen doen).
2 jaar geleden ging ik naar de sportschool, maar wilde dan wel 3 a 4x per week en kwam daardoor weer in de knel. Er zat een kinderopvang bij, maar na de 2e keer zette de man het op een blèren dat hij er NOOIT meer naartoe wilde... toen ben ik door gefietst naar de kinderboerderij en was het exit sportschool. Ook nog een blauwe maandag Jillian Michaels voor de TV gedaan, tot er van alles werd veranderd met provider, PC weg en ik niet meer wist hoe ik het tevoorschijn moest toveren(ben niet zo handig in die dingen, gewoon een nitwit, weet nog net hoe de tv aan moet). Zal vriendlief eens om instructies vragen en de gewichten en het matje onder het stof vandaan halen.
Wat doe jij precies, phormicola?
Er zijn zoveel dingen die ik wil doen, heb zoveel hobby's, maar moet echt keuzes maken, want de tijd is schaars.
Ik probeer wel zoveel mogelijk onbewerkt en biologisch te eten, ben ook steeds meer het minder vlees aan het introduceren thuis.
Sababber schreef:Hi dames!
Mag ik me hier melden? Ik ben sinds een week bezig met bodysupport via de wijkse afvalrace. Een initiatief wat mijn zus heeft bedacht, ze is diëtiste dus ik heb t makkelijk.
Over een weekje moet ik weer wegen, ik moet met de kerst op 60 kilo zitten ik stond nu op 71.1 kilo met een vetpercentage van 36.4, ik ben 168 cm lang. Mn buikomvang zat op taille 75 en op navel op 85.
Doel: ik krijg een uniek wedstrijdjasje van Imperial Riding eind deze maand en daar wil ik in passen, het is een maat 36dus dat moet gaan lukken hopelijk voor het einde van het jaar
_Mars_ schreef:Urielle. Is t geen optie om magere yoghurt met magere kwark te mengen? Kreeg ik ook als tip mee.
Hebben jullie moeite om van t lekkere af te blijven? Ik hoe langer ik bezig ben hoe meer in eigenlijk verlang naar iets lekkers! Zoals een stukje chocola..