Ik kom uit op 81 ...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
karuna schreef:Ik scoor een fijne 102. Ben lang lang heel lang kennelijk gebeten door een besmette teek in zuid frankrijk. Nooit wst van gemerkt tot ik een soort pfeiffer leek te hebben. Ik zat toen in het vierde jaar van de hts en lyme was volstrekt onbekend nog. Was in 1989. Huisarts had heel toevallig twee dagen ervoor iemand na lang zoeken met een positieve lyme test en heeft bij mij toen gewoon voor het geval dat getest. Met het idee zal wel niet, onbekende ziekte en de kans op twee patienten binnen een paar dagen is 0. De test was hardstikke positief. 6 weken een dubbele ab gehad.
Ben daarna nog een aantal keren gebeten door een teek, inclusief kring en de bijbehorende hoge dosis ab.
Maar vage klachten blijven houden, ben echt tussen van alles gezwabbert, van chronisch vermoeid, naar possible ms, nu hebben ze het weer ver somatisch onverklaarbare lichamelijke klachten. Alles wijst op blijvende lyme schade. Maar welke test ze ook loslaten er komt steeds een negatief resultaat uit. De laatste twee testen zijn in maart dit jaar geweest. Een monster is naar duitsland gestuurd de andere naar belgie.
Beiden dus negatief. Kan ervan uitgaan dat er dan echt niks meer in het bloed zit, maar ja de klachten blijven en nemen toe, daarvoor zit ik nu ook in een traject om nog verder te zoeken of een andere richting, aanpak of andere kliniek.