weet iemand nog huis tuin en keukenmiddeltjes voor een wond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Re: weet iemand nog huis tuin en keukenmiddeltjes voor een wond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 16:35

Nou ja zeg.

wat hadden ze dan in eerste instantie gedaan op 2 September? Word je wakker en kom je erachter dat ze nog niet alles hadden gedaan.

Zou tzt toch kleine klachtje indienen. Al is het maar voor het feit dat je je niet gehoord voelt.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 18:15

Als alles achter de rug is ga ik dat ook zeker doen.
En voortaan ga ik meteen naar een ander ziekenhuis als er wat is.
Dit gedonder gebeurt me niet nog een keer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:47

Heb je rechtsbijstand bij je verzekering? Want hier zou ik toch echt wel verder mee gaan. Je herstel zal veel langer duren doordat ze je laten wachten hebben. Ga zeker een gesprek aan met de ombudsdienst van het ziekenhuis.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:18

Van een ziekenhuis win je bijna nooit. Ik snap het wel dat je een aanklacht wil indienen,maar het is een verloren zaak.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:23

gohya schreef:
Van een ziekenhuis win je bijna nooit. Ik snap het wel dat je een aanklacht wil indienen,maar het is een verloren zaak.

Nee hoor, als er genoeg klachten binnen komen wordt daar zeker wat mee gedaan! Sowieso met elke klacht wordt er werk van gemaakt.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:24

Ow jawel,ze maken er wel werk van,ze doen er zeker wat mee,maar je wint het gewoon bijna nooit van ze.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:28

Je hoeft toch ook niet te winnen. Als dit bij een volgende keer maar voorkomen wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:32

gohya schreef:

Sorry hoor, maar wat moet ze dan doen? Zwijgen zodat nog anderen op die manier behandeld worden? Dokters komen veel te veel weg met dit soort praktijken. Je moest eens weten hoe vaak ik, als verpleegkundige, een incidentenmelding opmaak. Onze meldingen hebben alleen effect als ook de ptn klacht indienen. En wees maar zeker dat het gevolgen heeft voor de arts als er klachten tegen hem of haar komen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:42

Zonnebloem schreef:
Ja had foto's meegenomen maar werd alleen ff heel vluchtig naar gekeken.
Het word trouwens wel in twee keer gedaan omdat het te groot is om in een keer te doen. Dus vrijdag het stuk dat echt zwart is en op de geplande 2september de rest.
Pfff wat een gedoe zeg

Ik snap dat wel, want de wond is te groot om in 1x dicht te maken.
Fijn dat er vrijdag wel een begin word gemaakt :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:51

SandraVerl schreef:
gohya schreef:

Sorry hoor, maar wat moet ze dan doen? Zwijgen zodat nog anderen op die manier behandeld worden? Dokters komen veel te veel weg met dit soort praktijken. Je moest eens weten hoe vaak ik, als verpleegkundige, een incidentenmelding opmaak. Onze meldingen hebben alleen effect als ook de ptn klacht indienen. En wees maar zeker dat het gevolgen heeft voor de arts als er klachten tegen hem of haar komen.

Dat zeg ik toch helemaal niet dat ze helemaal niks moet doen.Ik zeg alleen dat het moeilijk is om te winnen van een ziekenhuis.En ja,ik vind winnen ook belangrijk, ik vind dat je recht hebt op schadeletsel.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:59

Waarom dan Gohya?
Als de HA, de HAP én het zkh het niet als spoed behandelen, ook niet nadat TS stennis heeft geschopt dan zal het niet levensbedreigend zijn. ( en daar bedoel ik ook mee dat ze niet zomaar zonder arm komt te zitten)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 20:23

Waarom schadeletsel? omdat ze erg veel pijn lijd én gevaar loopt.Daar mogen ze best wat t.o. zetten,áls ze zou winnen.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 20:34

Schade vergoeding is alleen van toepassing op blijvend letsel en daar is nu nog helemaal niets over te zeggen...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 20:58

gohya schreef:
Waarom schadeletsel? omdat ze erg veel pijn lijd én gevaar loopt.Daar mogen ze best wat t.o. zetten,áls ze zou winnen.

Dat ze gevaar loopt is dus onzin anders zouden de verschillende mensen waar ze is geweest wel harder lopen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:10

Mmm... dat er niemand harder loopt hoeft echt geen garantie zijn, heb wel meer fiets ups gezien waar meer artsen naar hebben gekeken en waar ze niet harder voor zijn gelopen en achteraf... :=

Nu zeg ik niet dat dat bij ts het geval is, maar eerst over twee weken en verder niks, nu opeens aankomende vrijdag en het moet in twee keer want het is een te grote wond vind ik in ieder geval al slechte voorlichting van de eerste, of een scherper oog van de tweede

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:26

Ineke2 schreef:
gohya schreef:

Dat ze gevaar loopt is dus onzin anders zouden de verschillende mensen waar ze is geweest wel harder lopen.

Heb je naar de foto's die de evolutie van de wonde lieten zien gekeken? Een wonde die met AB zo snel groter wordt hoor je snel te behandelen en niet pas na 14 dagen en iedere besmette wonde is potentieel levensbedreigend aangezien kiemen ook in de bloedbaan kunnen komen. Een arts hoort zo'n risico niet te nemen. TS zal veel langer moeten herstellen en zal een serieus litteken eraan over houden. Had de arts sneller gereageerd, dan zouden de gevolgen voor TS minder geweest zijn.

xAntoinettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:32

Heb niet alle reacties gelezen, dus kan al genoemd zijn. Maar kool trekt de ontsteking eruit.
Ik kocht een witte kool, pakte er steeds een blad af, even 'kneuzen' zodat er sap uitkomt. En dan iedere dag even een uur erop leggen. Het was bij mij zo verdwenen!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 06:42

SandraVerl schreef:
Ineke2 schreef:

Heb je naar de foto's die de evolutie van de wonde lieten zien gekeken? Een wonde die met AB zo snel groter wordt hoor je snel te behandelen en niet pas na 14 dagen en iedere besmette wonde is potentieel levensbedreigend aangezien kiemen ook in de bloedbaan kunnen komen. Een arts hoort zo'n risico niet te nemen. TS zal veel langer moeten herstellen en zal een serieus litteken eraan over houden. Had de arts sneller gereageerd, dan zouden de gevolgen voor TS minder geweest zijn.

Ja heb ik gezien en heb ook aangedrongen actie te ondernemen en het is zeker mooi dat TS nu vrijdag al voor het eerst geholpen word.
Zo'n grote wond kun je niet in 1x sluiten, daar is hij te groot voor.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 07:10

ik zou iig even contact opnemen met je verzekering, die hebben vaak veel macht. Juist het feit dat dit soort wonden blijven liggen maakt dat ze uiteindelijk erger en erger worden en de kosten dus ook stijgen en stijgen. Daar is je verzekering niet blij mee en die kan wellicht een klacht indienen tegen het ziekenhuis.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:32

Dus je hebt een hele scene moeten zetten voor een operatie op kort termijn,
maar het moet wel in twee keer gebeuren omdat het te groot is. Spreken ze zichzelf hier niet een beetje tegen? >;)

Maar succes vrijdag! :*

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:40

*stille meelezer*

Plus dat ze de operatie over 2 weken wel in 1x zouden doen?
Ik lees niet dat ze dat toen ook al zouden doen..

Vind het maar apart.. sterkte ts!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 17:18

Ja dat is ook wel vaag dat ze het nu opeens in twee keer gaan doen. Daar hadden ze eerst niks over gezegd.
En die aanklacht? Denk niet dat ik er iets mee bereik. Maar meer voor mn eigen gevoel.
Net bij anestesist geweest. Wat een gedoe zeg. Eerst naar aphotheek om door te nemen wat voor medicijnen je slikt. Dan een vragenlijst invullen op een computer. Daar hadden ze er maar 2 van en het was best druk dus dat schoot lekker op maar niet heus. Veel oudere mensen die niks van zo'n computer snappen := . Heb er 3 geholpen omdat ze er echt niet uitkwamen. Goede daad dus ook weer verricht vandaag. Weer wachten en dan werd hartslag en bloeddruk gemeten. Weer wachten, naar anesetsist. Weer wachten en gesprek met verpleegkundige. Ben 2,5 uur bezig geweest. Ging op volgorde van binnenkomen. Waar heb je dan een afspraak voor? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 23:34

Wat een rotzooitje dat ziekenhuis, ongelooflijk. Ik hoop dat je operaties goed gaan verlopen!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:48

hoe is het nu met je?

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 23:39

ja hoe is het gegaan vandaag.?