Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Van een ziekenhuis win je bijna nooit. Ik snap het wel dat je een aanklacht wil indienen,maar het is een verloren zaak.
Zonnebloem schreef:Ja had foto's meegenomen maar werd alleen ff heel vluchtig naar gekeken.
Het word trouwens wel in twee keer gedaan omdat het te groot is om in een keer te doen. Dus vrijdag het stuk dat echt zwart is en op de geplande 2september de rest.
Pfff wat een gedoe zeg
SandraVerl schreef:gohya schreef:Van een ziekenhuis win je bijna nooit. Ik snap het wel dat je een aanklacht wil indienen,maar het is een verloren zaak.
Sorry hoor, maar wat moet ze dan doen? Zwijgen zodat nog anderen op die manier behandeld worden? Dokters komen veel te veel weg met dit soort praktijken. Je moest eens weten hoe vaak ik, als verpleegkundige, een incidentenmelding opmaak. Onze meldingen hebben alleen effect als ook de ptn klacht indienen. En wees maar zeker dat het gevolgen heeft voor de arts als er klachten tegen hem of haar komen.
Ineke2 schreef:gohya schreef:Waarom schadeletsel? omdat ze erg veel pijn lijd én gevaar loopt.Daar mogen ze best wat t.o. zetten,áls ze zou winnen.
Dat ze gevaar loopt is dus onzin anders zouden de verschillende mensen waar ze is geweest wel harder lopen.
SandraVerl schreef:Ineke2 schreef:Dat ze gevaar loopt is dus onzin anders zouden de verschillende mensen waar ze is geweest wel harder lopen.
Heb je naar de foto's die de evolutie van de wonde lieten zien gekeken? Een wonde die met AB zo snel groter wordt hoor je snel te behandelen en niet pas na 14 dagen en iedere besmette wonde is potentieel levensbedreigend aangezien kiemen ook in de bloedbaan kunnen komen. Een arts hoort zo'n risico niet te nemen. TS zal veel langer moeten herstellen en zal een serieus litteken eraan over houden. Had de arts sneller gereageerd, dan zouden de gevolgen voor TS minder geweest zijn.