Er zijn echt heel veel ge-Photoshopte comments van Doe Deere. Maargoed, ik koop de producten omdat ik ze fijn/mooi vind, en ze zijn dierproefvrij verder zal het me worst wezen.
jessdaniels
Geplaatst: 07-08-15 00:16
Ik ken de slechte verhalen, maar ik wil het toch een keertje proberen! Toch met PayPal betaald
Ooo vind haar zooooo vreselijk.. Heb dr een keer gezien bij een auditie toen was ze al zo overdreven en bah.. Toen met dat vieze verloofde ofzo programma en daarna heb ik alles gemeden met haar
Ik heb haar ook een keer gezien bij Shopping Queens of zo, iedere keer moest ze zich voorstellen bij winkels waar ze naar binnen ging. Vind ook dat ze heel irritant praat
Toen in die ene serie dat ze moest doen alsof ze met iemand ging trouwen, vond ik dr wel leuk. Maar nu vind ik dr erg nep geworden. Manon Tilstra is vrienden met haar..
Vandaag bij Mac Dirty Blonde gekocht, kleur paste verbazingwekkend goed. En de 208 erbij gekocht. Iemand interesse in de Benefit BrowZings light? Aantal keer gebruikt maar de kleur matcht niet helemaal en het product werkt niet zo goed voor mij. https://www.benefitcosmetics.com/produc ... brow-zings
adecuada
Geplaatst: 08-08-15 22:11
Ik was jullie kwijt, maar er is dus een nieuw topic geopend toen ik op Curaçao zat haha!
Suus, heb jij nog steeds die lege MAC verpakking nodig? Ik was ze vergeten mee te nemen, erg handig haha!
Hmmh, vind dr geen fijne youtuber, de lamp die ze gebruikt zorgt voor een onprettige reflectie in haar ogen en t is allemaal behoorlijk langdradig. 14 minuten om 10 lipsticks te laten zien, dat kan toch een stuk vlotter.
Ik vind haar heeeel overdreven ken haar verder niet, maar echt heel naar om naar te kijken/luisteren.
Niniane
Geplaatst: 09-08-15 13:56
Heb van een vriendin (werkt bij Douglas) een 5-delig masker van Origins gekregen. Hopelijk knapt mijn huid er weer verder van op. Ook heeft ze een tube van 15 ml aan foundation van Sisley meegegeven. Eerste keer dat ik iets probeer van dat merk. Ben benieuwd of het de verwachtingen waar kan maken.
Wie heeft er trouwens een shimmer brick van Bobbi Brown? Ik zit erover te denken Rose te gaan halen. Zijn ze echt zo fijn en mooi?
Suus___
Geplaatst: 09-08-15 15:40
adecuada schreef:
Ik was jullie kwijt, maar er is dus een nieuw topic geopend toen ik op Curaçao zat haha!
Suus, heb jij nog steeds die lege MAC verpakking nodig? Ik was ze vergeten mee te nemen, erg handig haha!
Oeeeh heel graaag!
adecuada
Geplaatst: 09-08-15 17:04
Ik heb je een pb gestuurd!
Djilna
Geplaatst: 10-08-15 16:55
De MAC lipsticks waren toch 19 euro? Nu zijn ze 19,50? Kan er nergens een bericht over vinden. Nog even en ze zijn hier in NL even duur als de High end lipsticks..