Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Ik was kwart over twee binnen omdat ik een extra rust heb ingelast en omdat de groep van de 50/55km in het begin erg lamngzaam ging. Inhalen was amper mogelijk de eerste 10km.
De ouderen.jongeren en mietjes mogen morgen een half uur eerder starten. De bikkels van de 50 en 55km mogen dit niet. terwijl de 55km morgen langer is en het echt zwaar gaan krijgen.
iedereen sterkte morgen met de hitte en laat je niet gek maken door de ambu's die zeker meer dan vandaag zullen zijn... Brr...
Veseosunce schreef:Ik ben uitgevallen, mocht niet meer verder lopen.Heb een zonnesteek opgelopen. Baal echt zo enorm hard. Ben ik ingeloot, heb ik zoveel getraind val ik gewoon uit. Ben er echt verdrietig om.
capopjekop schreef:Zonnesteek is iets wat iedereen kan overkomen toch? Snap overigens heel goed dat je er ziek van bent. Sterkte en hopelijk zie je het snel als een mooie ervaring die je wil verbeteren volgend jaar.
Ik denk dat dit voorlopig m'n laatste vierdaagse is. Qua benen gaat het super, warmte ook redelijk goed getrotseerd maar m'n voeten zijn naar de juh. Paar flinke en diepe blaren. Nu weer een liter vocht kwijt denk ik
Anoniem schreef:Zijn hier ook toeschouwers die een mooi plekje weten om morgen (vrijdag)te kijken ergens langs de route?
Ik heb al regelmatig in de Annastraat gestaan voorgaande jaren maar het is daar altijd zo gruwelijk druk.
Een keer een andere plek leek me ook leuk..