Blackhead killer masker ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsevdberg

Re: Blackhead kilker masker ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 10:38

Ik volg ook even, ik ga denk ik ook wat bestellen. heb hele erge meeëters(?) op mijn neus. en als het niet werkt geef ik het weg haha

Dionnetjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 11:05

Hoi meiden!
Ik heb dit hele topic gelezen (wat een leven heb ik toch... :') ) en heb vooral gemixte gevoelens waar ik t ga kopen :p (prijs-kwaliteit) Heeft één van jullie misschien een zakje 'te koop'? Zoiets als die 1 euro voor een zakje met verzendkosten ofzo? Ik ben heel benieuwd!

LexLester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 11:05

ElineS schreef:
LexLester schreef:
Ik de mijne gewoon op pilaten.nl besteld dan heb je een tube voor 12 euro en daar doe je echt heel lang mee. Hij haalt bij mij niet alle mee-eters weg, maar het wordt een stuk minder. Mijn huid voelt zacht aan na gebruik. Ik heb een redelijk gevoelige huid maar heb nergens last van. Na gebruik gewoon goed insmeren met creme.

op lange termijn merk je wel echt verschil. Heb het nu even niet gebruikt en mijn puistjes en mee-eters zijn een stuk erger geworden.

Pas wel op met je gezichtsbeharing, het trekt de haartjes eruit. Het voelt alsof je een pleister er dan aftrekt.

Het wordt aanbevolen bij pilaten.nl om het maximaal twee keer per week te gebruiken.

In de tube zit 60ml en er zit 10ml in de kleine pakjes... Dus in de tube, dat zijn 6 behandelingen voor 12,-.. Plus de verzendkosten van 3,50 maken 60ml gelijk aan 6 pakjes 15,50.. 10 pakjes kosten daar 15,- plus 3,50 verzendkosten = 18,50. Dan bestel ik ze liever ergens anders, want op pilaten is het wel erg duur.

Voordeel van pilaten is wel dat je de andere bijbehorende verzorgingsproducten kan kopen, namelijk het reinigen om ervoor te gebruiken en de verzorgende creme voor erna, en een kwast. Dan heb je alles in 1. Het masker is eigenlijk maar 1 stap van de officiële 3 stappen verzorging. Maar bij mij werkt het masker prima zonder de bijbehorende producten, dus koop ik ze los liever ergens anders. Veel goedkoper. Heb ze nu besteld via alieexpres. Dan zijn ze onder een euro per stuk. Lang wachten, maar heb een hele stapel daar besteld en tot ze er zijn blijf ik bestellen via de link die ik eerder had gepost. 10 voor 10,- en geen verzendkosten.

https://www.24dealstore.nl/blackhead-ki ... AsLi8P8HAQ

Het ligt eraan hoe je het gebruikt. Ik gebruik hem niet voor mijn gehele gezicht. Alleen voor de gebieden waar ik mee eters heb. Dus op mijn kin, neus en tussen mijn wenkbrauwen. Heel veel per keer heb je niet nodig.

ik gebruik het elke week twee keer en heb hem nu al drie maanden. Nog lang niet op.

Shari_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 11:06

Ik heb het afgelopen vrijdag geprobeerd, kwam wel een hoop af maar volgensmij meer huidschilfers dan echt mee-eters, ga vanavond weer, wil het gewoon even een tijdje 2x per week uittesten kijken of het werkt op langere termijn :)

Mijn huid was daarna inderdaad wel heerlijk zacht! Heb het wel met nachtcrème vervolgens ingesmeerd zodat m'n huid niet heel droog zou worden.

xxemmely

Re: Blackhead kilker masker ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:20

Ik heb het twee keer geprobeerd en vind het helemaal niks :') het is een rot gevoel als ik het eraf trek, mijn huid is daarna helemaal rood en gevoelig, het stinkt en er komt niks mee af. En mijn huid is net zo zacht als dat ik een scrubmaskertje gebruik dus daar hoef ik het ook niet voor te doen. Maar leuk een keer geprobeerd te hebben :')

BE_GENTLE

Re: Blackhead killer masker ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 22:57

Ik had ze ook, Bij mij werkte het niet.. maar voor als je je gezichtbeharing kwijt wilt werkt het top !
Kijk eens op pinterest.com ook veel huis middeltje die exact hetzelfde doen zoals eiwit :-D

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 23:16

Ooo krijg gewoon zin om dit te doen na het lezen van alle zachtje huidjes. Hele topic gelezen en lijkt me eigenlijk wel ideaal dat het je donshaartjes meeneemt :+ Morgen maar bestellen!

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 01:38

Afbeelding
Afbeelding

Bij mijn begint er nu ook echt mee eter zooi zichtbaar uit te komen..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 07:33

ik heb vorige week ook voor een derde keer het masker gebruikt.. En pas de derde keer kwam er ook bij mij zooi mee!
Of het te maken heeft met dat ik het nu een aantal keer heb gebruikt of dat ik het echt heel stevig ingemasseerd heb (nadat ik ook gestoomd had), dat weet ik niet.
Maar het werkte dus ook bij mij!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 18:30

Als er iemand is die nog een zakje over heeft om te proberen, hoor ik het graag.
Uiteraard tegen een vergoeding!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 12:15

Ik heb hem gebruikt, maar doe toch liever een cacao masker.
Dat werkt voor mij effectiever voor een gladde huid.

Donshaartjes is best pijnlijk kan ik vertellen, en verder weinig op te zien.
Maar als je het niet probeert weet je het niet, maar ik hou het liever bij de andere maskers :)

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 12:25

Ik heb n.a.v. dit topic 2 weken terug ook zo'n tube gekocht bij dermarolling. Ik heb het nu 2 keer gebruikt, maar er kwam bij mij helemaal niets af. Beide keren heb ik het na het douchen gedaan. Op de foto's lijkt het wel alsof jullie het allemaal dikker opsmeren dan ik. Maakt dat zoveel verschil?

Het masker eraf halen vind ik trouwens geen pijn doen en de roodheid na de tijd valt me ook reuze mee.

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 12:28

Ik heb het nu 1 keer gebruikt en bij mij ook helaas niets eraf, nu heb ik op heel soms een rood bultje ook weinig puistjes. Mee-eters dan weer wel.
Ik heb gemerkt dat hoe dikker je het erop smeert hoe meer zeer het lijkt te doen met eraf halen.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 12:30

Voor mij maakte dik of dun smeren geen verschil.

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:53

Ik gebruik nu van die poriën strips van kruidvat huismerk. Werkt voor mij beter dan het masker heb ik het idee...

Heeft bijna hetzelfde effect geloof ik.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 08:41

Ik gebruik het masker niet alleen voor de poriën maar meer eigenlijk voor de hele huid op mijn gezicht. Heb nog nooit zo'n gladde huid gehad sinds ik begonnen ben met de maskers.

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 08:53

Ik ga dit even volgen. Heb een tijdje terug zelf met melk en gelatine zelf zo'n masker gemaakt, zou ook moeten helpen, maar had niet gedouched dus weinig effect behalve een super zacht huidje. Wil het graag nog eens goed proberen.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 09:00

Ik heb besloten het straks nog eens te gaan proberen! Eerst stomen en dan het masker!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 09:16

Ik zou dit graag eens willen proberen, maar ik zit liever niet zo dadelijk met een stel ongebruikte zakjes omdat het toch niet werkt voor mij. Is er hier iemand waarvan ik 1 of 2 zakjes kan overkopen? Als het mij dan bevalt kan ik het kopen (en kopen jullie het ook bij de eerder doorgegeven link?)

Stuur gerust een pb.

En het stomen is gewoon gekookt water in een bak doen en dan erboven hangen en doek over je kop? Dan kan ik gelijk dampo erin doen := ben ik in 1 keer klaar.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 09:38

Naar aanleiding van het topic heb ik het ook geprobeerd, 4 keer intussen. Ik doe het na het douchen en in combinatie met de garnier exfobrusher. En ik merk zeker verschil :D Alleen werkt het bij mij tot nu toe beter tegen puistjes dan tegen mee-eters.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 09:52

Ik wil het denk ik ook proberen. Zit op het moment ook aan roaccutane, dus wellicht dat het er ook goed bij helpt! :)

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:22

Stamper, met roaccutane zou ik het niet doen!! Je huid wordt door dat medicijn heel erg dun. Je moet er dan niet aan gaan trekken want dan beschadig je meer dan je lief is denk ik...

Heb zelf ook roaccutane gehad, ben dus ervaringsdeskundige ;) Aan het einde van mijn roaccutane periode waren alle meeeters zowiezo al als sneeuw voor de zon verdwenen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:32

Neeee niet doen in combinatie met Roaccutane! Om de reden die Unleash aangeeft.. Maak je je huid kapot mee.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:46

Nou ik heb gestoomd (heel kort want ik kan niet lang boven zo'n bak hangen haha) en het masker is nu aan het intrekken! Ik ben benieuwd of er wat meer af komt als vorige keer!

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 11:56

Ik heb het al heel vaak voorbij zien komen, maar wist nooit waarvoor het was haha. Heb nu het hele topic doorgelezen en wil het wel proberen!
Heeft iemand ook nog (tegen vergoeding natuurlijk) een paar zakjes voor mij over? :D