Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:LexLester schreef:Ik de mijne gewoon op pilaten.nl besteld dan heb je een tube voor 12 euro en daar doe je echt heel lang mee. Hij haalt bij mij niet alle mee-eters weg, maar het wordt een stuk minder. Mijn huid voelt zacht aan na gebruik. Ik heb een redelijk gevoelige huid maar heb nergens last van. Na gebruik gewoon goed insmeren met creme.
op lange termijn merk je wel echt verschil. Heb het nu even niet gebruikt en mijn puistjes en mee-eters zijn een stuk erger geworden.
Pas wel op met je gezichtsbeharing, het trekt de haartjes eruit. Het voelt alsof je een pleister er dan aftrekt.
Het wordt aanbevolen bij pilaten.nl om het maximaal twee keer per week te gebruiken.
In de tube zit 60ml en er zit 10ml in de kleine pakjes... Dus in de tube, dat zijn 6 behandelingen voor 12,-.. Plus de verzendkosten van 3,50 maken 60ml gelijk aan 6 pakjes 15,50.. 10 pakjes kosten daar 15,- plus 3,50 verzendkosten = 18,50. Dan bestel ik ze liever ergens anders, want op pilaten is het wel erg duur.
Voordeel van pilaten is wel dat je de andere bijbehorende verzorgingsproducten kan kopen, namelijk het reinigen om ervoor te gebruiken en de verzorgende creme voor erna, en een kwast. Dan heb je alles in 1. Het masker is eigenlijk maar 1 stap van de officiële 3 stappen verzorging. Maar bij mij werkt het masker prima zonder de bijbehorende producten, dus koop ik ze los liever ergens anders. Veel goedkoper. Heb ze nu besteld via alieexpres. Dan zijn ze onder een euro per stuk. Lang wachten, maar heb een hele stapel daar besteld en tot ze er zijn blijf ik bestellen via de link die ik eerder had gepost. 10 voor 10,- en geen verzendkosten.
https://www.24dealstore.nl/blackhead-ki ... AsLi8P8HAQ